Voor de 1e x alleen op vakantie....hellup..!!

Hey,
Zijn er misschien meiden die mij hun reiservaring(en) kunnen vertellen nadat ze voor het eerst terug zijn gegaan naar hun love in Turkey? Ik heb de mijne vorig jaar juni ontmoet (was overigens toen samen met m´n partner op vakantie, wat nu wel m´n ex is) We zijn toen samen in september nog teruggegaan ( …:paranoid:…sorry > maar dat is een verhaal apart…) We hebben altijd telefonisch contact gehouden + sms enzo. Sinds 3 maanden heeft hij me opgezocht op msn en we hebben vanaf die tijd best wel heeeel veeeel contact via msn. Vorig jaar was ik ervan overtuigd dat ik hem weer terug zal zien. Heb 3 weken terug ook geboekt naar hotel waar hij werkt. En ondanks het feit dat ik al 7 maanden trouw gewacht heb, en nu dus nog maar 18 dagen hoeft te wachten…vind ik het openeens vreselijk eng :o om alleen die kant op te gaan. Alleen vliegen, alleen inchecken in je hotel en dan…dan zie hem dus, maar ziet ie jou dan wel staan?? Ik krijg er echt vreselijk de zenuwen van als ik daar nu aandenk. Misschien een beetje paranonoia van mij en ik begrijp ook zelf wel dat ik me t.o. de andere hotelgasten open moet stellen voor een beetje sociaal contact enzo, maar toch… Vind het gewoon eng, opeens denk ik. Wie kent dit gevoel of heeft dit al eens ervaren ?? Hoor of zie heeeeel graag jullie reactie(s). Groetjes, Mirjan

Ik begrijp hoe je je voelt… Maar ja je zult echt moeten afwachten hoe het is als je daar weer aankomt… Daar kunnen wij helaas ook niks over zeggen…

Nee oke, dat begrijp ik uiteraard, maar misschien is er iemand die dit toevallig al eens een keertje heeft meegemaakt. Zou toch zomaar kunnen ?? Iedergeval bedankt voor je reactie Cynthia.

Komt helemaal goed, dont worrie! Die kriebels horen er gewoon bij…
Niemand staat er van te kijken als iemand alleen incheckt oid. Zorg gewoon dat je genoeg dingen bij je hebt om je bezig te houden in het vliegtuig (hoewel je helemaal op bent van de zenuwen natuurlijk) enne als je hem eenmaal ziet zullen alle zenuwen verdwijnen als sneeuw voor de zon…

Veel plezier!

Hoi Linda, iedergeval bedankt voor je berichtje. En misschien had ik dit ook wel ff nodig, ff wat mensen die me een hart onder de riem komen steken ? Het zullen idd de zenuwen wel zijn ?? Of alles bij elkaar, alleen weg en dan hem na een lange tijd weer zien. Tuurlijk was ik wel van plan om er een topvakantie van te maken…ook als de dingen anders gaan als ik misschien zou willen. Het blijft toch mijn vakantie. Ben jij wel eens alleen op vakantie geweest ??

Mirjan, ik heb dit zelf ook meegemaakt… Ik ging alleen niet helemaal alleen… maar wel speciaal voor die jongen terug!!! Maar het voelt denk ik bij iedereen anders!!

En het komt echt wel goed!

hoi!!

Ben een meid van 23 en ga altijd alleen op reis!!!
Ben nog nooit iets ergs tegengekomen, nooit echt lastig gevallen…
Aan de incheck van je hotel verloopt alles zeer vlot…mensen hebben sowieso de neiging je meer te helpen als je alleen bent… .
Heb een griekse vriend…en de eerste keer elkaar terugzien is misschien een beetje raar…maar dan komen de vlindertjes…
Gewoon voor jezelf uitmaken wat je wil, hoe ver je wilt gaan, en je hier dan ook aan houden…zo éénvoudig is alleen op reis gaan!!!

Ana

Ik ga altijd alleen, maar ben dan wel samen met mijn lief, eerste keer weer terug was doodeng… Hoe zou hij reageren, zou alles nog hetzelfde zijn etc… Heb nog steeds kriebels in mijn buik, maar dat is meer van blijdschap dan van de zenuwen.
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen en genieten, je gaat tenslotte ook op vakantie!
Maar ik denk dat je je druk maakt om niets, het word vast geweldig!!

7 maanden is natuurlijk ook een hele tijd, er gaan vast allerlei gedachtes door je heen, ik denk dat je het beste het maar gewoon op je af moet laten komen, want je zult altijd zien dat het totaal anders loopt dan je nu denk!

Succes Mirjan :slight_smile:

Hey meiden, doet me goed om jullie reacties te lezen…en tuurlijk ga ik ervoor, ben tenslotte geen watje oid Maar toch, zo de 1e keer alleen (terug) gaan is natuurlijk best wel eng, dat moeten jullie met me eens zijn, toch ?? Sowieso blij om te horen ( zien ) dat ik weer us niet de enige ben hierin… En tuurlijk ga ik de 23e met onwijze zin die kant op, echt, maar ik blijf het toch een beetje eng vinden, mag toch ?? Nou jullie zien mijn ervaringen wel, want als ik terug laat ik uiteraard weet hoe e.e.a. is geweest. Maar eerst nog 17 daagjes wachten voordat ik de stap van mijn leven ga zetten…hahaha enne dank voor jullie reacties, c.q. steunbetuigingen enzo, doet me goed, echt… Groetjes

Mirjan, ik heb je een mail gestuurd.

ik heb je een mailtje terug gestuurd ivanne gr mirjan

Hoi
ik heb je gemaild!!
groet regine

Hoi Regine,
Ik heb je mailtje gezien ( wat uiteraard weer erg leuk was om te lezen…) en ik heb je inmiddels ook een mailtje teruggestuurd.

Hoi Mirjan,

Volgens mij ben ik nog net op tijd om je een hart onder de riem te steken.

Een paar jaar geleden ben ik ook eens alleen op reis gegaan naar Turkije. Terug naar de jongen die ik een paar weken daarvoor ontmoet had. Ik kende hem niet zo lang als jij de jouwe, maar ik had me voorgenomen dat wanneer het toch niet zo geweldig zou zijn, ik er gewoon een leuke tijd van zou maken.

Ik heb een top-vakantie gehad!!!

Overdag moest hij werken, 's avonds gingen we stappen.
Maar terwijl hij hard aan het werk was, heb ik zoveel mensen leren kennen! Je krijgt gewoon heel veel aanspraak in je eentje. Echt hartstikke leuk.
Ik zit er zelfs weer aan te denken om nu ook weer alleen naar Turkije te gaan.

Echt, alleen vliegen en inchecken in het hotel stelt niets voor (het is wel even eng, maar eigenlijk gaat het gewoon vanzelf)

Een tip van mij: Ga gewoon voor een geweldige vakantie en het avontuur.
Dat je je love straks eindelijk weer ziet is het kersje op de taart (maar taart zonder kers is ook lekker!)

Hoi Pamuk,

Jazekers ben je op tijd…ben nog niet weg (wel aan het aftellen hahaha, ga as vrijdag…) En dank je wel dat je me ff een hart onder de riem komt steken, die had ik op dit moment net weer ff nodig. De fases zijn wisseld bij mij, het ene moment voel ik me vreselijk onzeker en een paar dagen daarna bruis ik van de zelfverzekerheid. Zullen waarschijnlijk ook de zenuwen wel zijn. Het vervelende bij mij is, dat hij echt wel tot diep in de nacht moet werken (gelukkig wel in het hotel waar ik zit, dus kan sowieso wel bij hem zijn). Maar ik denk dat samen stappen er voor ons helaas niet in zit. En ik had mezelf al voorgenomen om er absoluut een topvakantie van te maken (ook als de relatie niets wordt…of als het gevoel weg is ?? ) Enne bedankt ook voor je taart zonder kers, maar ik lust helemaal geen taart, hahaha.
Wanneer bij jij van plan weer terug te gaan en naar welke plaats ga je dan ??

Groetjes, Mirjan

Da’s balen dat hij tot zo laat moet werken. Gelukkig zie je hem overdag nog.

Ik denk eraan de tweede helft van juli naar Turkije te gaan. Plaats weet ik nog niet.
Ben nog een beetje aan het rondkijken. Misschien een duikvakantie, of zo.

Met de jongen van destijds is het niets geworden. Die wilde opeens geld van me hebben toen ik terug was in Nederland (Dit soort verhalen hoor je helaas wel vaker). Maar tijdens die vakantie had ik ook een bankdirecteur uit Istanbul ontmoet en ik heb die jongen naar hem doorverwezen, hihi. Netwerken noem je zoiets toch?!

Ik wens je een hele fijne tijd met je love. Met de zenuwen komt het vast ook goed als het zover is. Het is ook hartstikke spannend wat je gaat doen. Maar laat alles gewoon op je afkomen en zie de humor ervan in. Ik heb me toen in ieder geval rot gelachen!

Goede reis, en ik ben heeeel benieuwd!

Hi Pamuk aan de ene kant ben ik ook best wel bang voor zoeiets. Trouwens wel heel vervelend dat je zoiets heb meegemaakt, ik dacht dacht dat jij me een hart onder mn riempje ging steken…Nou hier heb ik helaas niet zoveel aan, alhoewel dat IK denk dat het wel goed zit met my love…Zei ze dapper. Ik laat uiteraard weten hoe het e.e.a. gegaan is tijdens mij reis of my life…

Groetjes Mirjan

NOG 2 DAGEN!!! En een paar uurtjes :wink:

Ooooh spannend hoor! Ben zooooooo benieuwd!

Hey Ilona, idd heeeeeel spannend nu. Ben inmiddels over gegaan tot het aftellen van uren…hahaha, nog wel geteld 70 uur vanaf nu, dan word ik naar Schiphol gebracht…dan nog 8 uur reistijd er bij opgeteld, en dan…dan zal ik hem eindelijk zien ( enne nog veel meer dan alleen zien, hoop ik natuurlijk…hihi !!! ).

Groetjes, Mirjan

hi mirjan,

lees nu pas je verhaal hier, volgens mij gaat dat helemaal goed komen met alleen reizen! heb het ook al meerdere keren alleen gedaan, en iedereen is altijd behulpzaam.
De zenuwen die je hebt kan ik me voorstellen, zeker omdat je elkaar al even niet gezien hebt, maar jullie hebben veel msn contact dus hij weet dat je komt, dus zal je als het even kan wel opwachten bij het hotel!blijf positief, dan zal het allemaal wel goed komen:)