Voor de 1e x alleen op vakantie....hellup..!!

Hi White Rose…

Ben inmiddels ook al over de zenuwen e.d. heen hoor, alhoewel ik het wel spannend blijf vinden…maar dat mag ook wel, denk ik, tis niet zomaar wat.
Zat toen net in een periode, dat ik hem niet of nauwelijks nog via msn sprak ( en dat kwam gewoon omdat hij met zn werk zat ) en dan word je vreselijk onzeker. Hij weet dondersgoed dat ik vrijdag kom, en ik vraag me af wie er harder zit af te tellen, hij of ik…hahaha ??
Wat dat betreft zit het nu wel goed.

En hoe pril is jou relatie eigenlijk. Wanneer heb je hem ontmoet en waar werkt jouw askim.
Wat voor werk ga je eigenlijk zelf doen in Gümbet ??

Groetjes, Mirjan

hoi mirjan,

super dat het zo goed zit! en een beetje spanning is gezond:)werkt hij in gümbet?
Mijn relatie is piller dan pril;) nee ben net 4 dagen terug, en heb hem deze vakantie beter leren kennen had hem vorig jaar ontmoet, maar toen bleef het bij small talk aangezien ik toen een vriend had. Deze vakantie 6 dagen intensief met elkaar opgetrokken en dan zien we wel hoe het verder gaat als ik daar werk.
Ik heb hem ontmoet in Gümbet hij werkt daar in een bar in barstreet. Ik zelf ga werken bij een bureau dat trips verkoopt.
groetjes

Hey…grappig, dan beginnen onze verhalen nog meer op elkaar te lijken…Ik had hem vorig jaar ook ontmoet toen ik op vakantie was met mn toenmalige partner ( maar je kent mn verhaal inmiddels ) Dus jij bent net terug uit Gümbet, wow… En ja, de mijn werkt idd ook in Gümbet, vorig jaar in Eken Resort en nu in BellaCasa, beiden keren als barchief van een all in hotel. Dus dat wordt sowieso ´s nacht tot een uur of 3 of 4 wachten…totdat al die gestoorde vakantiegangers es een keertje in hun bedje duiken ( inclusief mezelf hoor, hihihi )
En in welke bar werkt jouw vriend precies ??

hi, ja idd. Bellacasa? waar ligt dat ongeveer? wordt elke avond een latertje voor je:) gelukkig heb je vakantie:D Maar heeft hij overdag niet een break dat jullie tijd samen hebben?
Mijne werkte tot vorig jaar in xbar, nu even in bar20 gewerkt en begint nu in mystery(allemaal barstreet)
Ik idd vers terug, en ben blij dat ik over 2 weken weer mag, heb dit keer wat minder last van de heimwee:)

Hi, nou volgens mij ligt dat helemaal aan de andere kant ( dus van Gumbet af, zeg maar, weet het ook niet precies, want ben er ook nog nooit geweest…) Enne, of ie overdag tijd voor mij heeft, geen idee, hoop het, zie het wel. Tis voor mij ( en voor hem ook denk ik ) ook allemaal nieuw. En ja, kan me voorstellen dat je nu niet zo heel veel heimwee hebt ( …alhoewel…) je hoeft natuurlijk niet erg lang te wachten om weer die kant op te gaan. Lekker hoor. Enne, hoe heet dat bureau waar je aan de gang gaat, kans is groot dat ik in september terugga, als ik er dan aan denk, kom ik ff langs… ( ga geen trippie boeken hoor, hahaha )

Groetjes, Mirjan

hi, nou hoop het ook voor jullie dat ie af en toe een break heeft, hebben jullie iets meer tijd samen! Ik ga werken bij Tutur en gezellig als je dan langs komt mocht je in september gaan!en natuurlijk heb ik wel iets heimwee, maar niet zoals normaal tranen met tuiten huilen:)
met welke maatschappij vlieg je? een beetje goede vluchttijden?

Ik vlieg met transvertragia…vorig jaar vreselijke slechte ervaringen gehad met Onur Air, dat was voor mij 1x en de laatste keer… Opzich ben ik wel happy met mn tijden, vlieg vrijdag pas om 17.10 uur, maar dan heb ik rustig de hele dag om te pakken enzo. Vervolgens ga ik op 3 juni om 20.45 uur weer naar huis …maar daar wil ik nu liever nog even niet aan denken…hahahaha ( zal ook wel een hoog traantjes gehalte hebben, vrees ik ). En jij, hoe kom je er zomaar bij om in Turkeije te gaan werken ? Is dit de 1e keer voor jou of doe je dat al jaren ?

ok, ik heb altijd wle fijn gevlogen me transvia, ook met onr geen probleem gehad, maar hoor verschillende verhalen over, hopelijk heb je deze keer geen vertragingen. terug wel lekkere tijd, heb je nog de hele dag!en idd terug reis moet je maar nog niet aan denken.
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar turkije gegaan(gümbet) en gelijk verliefd geworden op de plek, vorig jaar nog 3x teruggeweest en in september het gevoel gekregen hier wil ik zijn, dus vandaar dat ik er ga werken, wordt de 1ste keer, kijken of het nog steeds zo goed voelt als ik daar werk en voor langere tijd verblijf en het niet lang leve de vakantie is. Dus nu druk alles aan het regelen, wel last van kriebels, toch spannend zo het roer om:)

Zeker weten, het is idd niet zomaar wat, lijkt mij. Maar wel heel dapper dat je deze keuze gemaakt heb en dat je nu ook gewoon gaat doen, wat je wil doen !! Kan me voorstellen dat er ook wel het e.e.a. geregeld moeten worden ja…Pfffff spannend allemaal hoor, echt wel. Als je daar eenmaal zit, laat ff weten hoe het je daar vergaat, ben wel errug nieuwseigenlijk, en misschien wel meerdere met mij ??

Groetjes, Mirjan

hi, idd heel geregel, maar nu al bijna alles rond. En volg nu een keer mijn gevoel en dan zie ik wel hoe het uitpakt, voor het zelfde geld ben ik binnen een maand terug, maar dat verwacht ik eigenlijk niet:D En laat zeker nog wat van me horen als ik daar zit, zijn er idd meerdere dus probeer nu een eigen website te maken waarop ik mijn belevenissen kan neerzetten:)

Hey, nou, jij ben echt niet binnen een maand terug hoor… Zou idd tof zijn als je je eigen website voor elkaar kan krijgen, dus kunnen we genieten van je belevenissen, en zijn we op die manier ook een beetje in Türkiye ( en ik zelfs in Gümbet…).

Als ik je niet meer spreek, heeeeel veeeeeel succes daar, maar belangrijker nog, heeeeel veeel plezier. Enjoy…

Groetjes, Mirjan

hoi mirjan

ik heb het zelfde vorig jaar gehad toen ben ik alleen naar turkije vertrokken,ik had namelijk een turkse man leren kennen via msn en we waren verliefd op elkaar ,dus ik ben toen 7 april vorig jaar voor 3 maanden afgereisd naar izmir daar woont hij,was wel een hele ervaring ,ik had namelijk nog nooit in het vliegtuig gezeten dus was wel even wennen,maar heel de vlucht gedacht van hoe zal het in werkelijkheid zijn en zal hij me nog willen want we hadden elkaar alleen maar via msn gezien en gesproken,maar goed daar aangekomen stond hij netjes op me te wachten samen met zn broer en ze maten dus het was wel heel erg tof
heb er 3 maanden gezeten en het was inderdaad liefde op het eerste gezicht
ben wel vorig jaar iedere keer voor 3 maanden terug geweest en we zijn dit jaar op 7 maart in turkije getrouwd uiteraard hebben we geen feest gegeven omdat we beide dat niet wilde,we zijn in stilte getrouwd
nu missen we elkaar heel erg veel en we zijn nu bezig zodat hij aar nederland kan komen lukt dat niet dan ga ik zelf alsnog voorgoed terug naar turkije en dan samen lekker genieten van het rustige leven
maar goed het vliegen was wel een beetje eng alleen

groetjes mitzy dede:zon:

hoi mirjam,

ik zit nu voor het eerst op deze site en wil je onwijs veel succes wensen op je reis naar turkije.
ikzelf ga ook de stap wagen maar dan in oktober pas, en jawel…ook alleen
zou graag van je willen horen hoe alles is verlopen. misschien ben ik dan ook minder zenuwachtig. een hele fijne tijd en maak er wat van. groetjes margret

Hoi Mirjan… Mocht ik je niet meer spreken (typen) dan wil ik je alvast heeeeel veel succes en vooral veel plezier wensen tijdens je vakantie! Hou me op de hoogte! Geniet ervan!

Doeggggggg! Groetjes, Ilona

hi mirjan,

heel erg bedankt, jij natuurlijk ook een hele goede reis en lekker genieten daar.

enne de website is er, was een middagje ploeteren:) hij staat in mijn handtekening.

groetjes

hoii white rose,

Leuk gemaakt hoor je website!ga ik m ook bijhouden want ben wel nieuwsgierig hoe het je zal verlopen.
Enne mischien kom ik je nog wel tegen,ik ga de 7de weer naar huis.
Waar zit dat bureautje eigenlijk,anders zoek ik t gewoon op haha.
Nou alvast veel succes met je voorbereidingen en je reis.

groetjes

mirmam&marieke…morgen is het lekker zover…:D…alvast heel veel plezier gewenst…!! maar dat zal vast wel lukken…!!

Hoii Filiz,

Heel erg bedankt!en zal zeker wel lukken.I cant wait…

Hallo meiden, jeetje ff een paar uur niet op de ww geweest, en het staat bordevol berichten. Vreselijk leuk, meen ik echt.

Mitzy, heel leuk om je verhaal te lezen, wederom een bewijs dat het dus wel goed kan gaan.
Margret, wel balen dat je nog zolang moet wachten…pfff…hoop dat ik dan al voor de 2e keer geweest ben, was wel van plan om in september terug te gaan. Uiteraad laat ik weten hoe e.e.a. is gegaan.
Ilona, jij alvast ook heeeeel veeeeel plezier en succes met je werk. Maak er wat van en blijf ook zeeer zeker genieten (met je askim…) Zal aan je denken als je weggaat (maar dan ben ik helaas al weer thuis…snik )
White Rose, jij ook heeeel veeeel plezier en succes de komende 5 maanden Gümbet. Ga zeer zeker je ervaringen op je website bekijken, want ben super nieuwsgierig.
Filiz, jij heeel erg bedankt, en ik denk ook wel dat het helemaal goed komt.
Marieke, jij ook heeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier op je vakantie…( geintje ) Succes met je huisje opruimen en je koffer inpakken enzo. Spreek je vanavond nog wel ffies, denk ik.

Meiden, rest mij nog om jullie allen te bedanken voor de fijne berichten die ik de laatste dagen heb mogen ontvangen. Heeft me echt goed gedaan, en ga met een goed gevoel die kant op.
Voor degene die ik vergeten ben en ook nog gaan…heeeeel veeeeel plezier allemaal !!

Groetjes, Mirjan

Mirjan- heel veel succes met je reis morgen naar askim, geniet met volle teugen van alles en vooral van je askim! en kom je nog wel tegen op mijn website;)

marieke- dank je wel, ik stuur je ff een PB, en jij ook een goede reis, heel veel plezier en lekker genieten met-en van je askim!