hoi marieke,
ook jij heel veel plezier in turkije, hoor de verhalen wel als je weer terug bent
groetjes, margret
hoi marieke,
ook jij heel veel plezier in turkije, hoor de verhalen wel als je weer terug bent
groetjes, margret
hallo filiz,
je schrijft dat je terug wilt naar turkije.
uit welke streek kom jij als ik vragen mag.
ga je ook echt voor de vakantie of is het gewoon de heimwee naar alles wat daar is.
mensen leven daar veel relaxter dan hier
kan me voorstellen dat je terug wilt.
hoi margret…
ikzelf ben gewoon hier in nl geboren en getogen…![]()
ik ben van 1999 alleen maar op vakantie geweest in tr…
2.5 jaar geleden heb ik mn vriend leren kennen, en heb ik hem eigenlijk alleen nog maar bezocht…niet meer echt vakantie dus.
6 juli vertrek ik voorgoed naar tr, om bij mn vriend te kunnen zijn…
dat ze daar relax leven is zeker een feit…heerlijk soms, maar minder wanneer je een afspraak hebt, en je een half uur staat te wachten…
dat zijn dan ntoch weer dingen waar je aan moet wennen…omdat we hier veel strikter zijn.
wat is jou band met turkije…?
groetjes
Hoi Mirjan
Het is een lange afstandsrelatie met een andere cultuur. Ken je voldoende van de cultuur en gebruiken ? Ken je de taal ?Er zijn altijd mannen die niet zo goede bedoelingen hebben . Dit noemt “bezness” Als je wil weten wat dit is ga dan eens lezen en vragen stellen op deze site : Startpagina overzicht - Yourbb.nl
grtjs. gamela
Hallo allemaal…
Nou, ikke is weer terug, en ik heb de tijd van m´n leven gehad. Het was nog mooier en fijner dan ik uberhaupt had durven dromen. Ik ben gewoon als een prinsje behandeld door m´n askim, mijn god wat was ie lief. En wat hebben we vreselijk veel lol gehad. En dat alleen reizen stelt inderdaad niets voor, appeltje eitje. En je wordt inderdaad door iedereen geholpen en aangesproken ( en echt, zonder bijbedoelingen, echt waar ). Nou, ga maar weer opnieuw beginnen met aftellen, hihi.
Groetjes,
Mirjan
Hi Mirjan,
Wat fijn voor je dat het zo goed geweest is, nu alleen nog moeilijker zeker.
Dat er genoeg mannen met de juiste bedoelingen zijn weet ik al lang maar toch goed om het hier nog eens te horen
Hey Raak,
Opzich valt het op dit moment best wel mee met het moeilijke. Ja tuurlijk ben ik tig x liever daar dan hier, maar ik had het mezelf zwaarder voorgesteld. En tuurlijk ook traanmomentjes gehad, maar ik pepte mezelf elke x maar weer op om te zeggen niet doen, niet doen. Denk terug aan de fijne momenten die je hebt gehad ( en dat zijn er gelukkig méér dan genoeg geweest ). En ik heb gelukkig nog iets om naar uit te kijken, alleen dat duurt nog een tijdje ( waarschijnlijk eind september pas weer ). Maar mezelf kennende krijg ik nog genoeg momenten van vreselijke heimwee en missen van m´n liefje.
Groetjes,
Mirjan
Goed zo:thumbsup:dat is het beste : het op de positieve manier bekijken.
Ik heb dan wel geen vriendje maar een heeeel goede vriend (ex schoonzoon)en zijn familie die ik echt wel mis hoor. Heb ze nu bijna een jaar niet gezien, dat is veel te lang. Normaal ga ik wel 4 x per jaar maar we zijn allebei te druk geweest. Nu vraagt ie wel per sms bijna iedere dag of ik echt deze maand wil komen dus ga dat wel proberen:zon02:
gaaf hoor voor je!
Waar werkt je mannetje, de mijne werkt in Marmaris…
XXX
*gaaf hoor voor je!
Waar werkt je mannetje, de mijne werkt in Marmaris…
XXX*
Weet nu ff niet voor wie je die vraag had gesteld…maar ik reageer maar gewoon. De mijne werkt in Gumbet. De jouwe in Marmaris, hij is hopelijk geen tapijtboer hè…
En Raak, weet je al wanneer je daarheen gaat ??
Groetjes,
Mirjan
Gelukkig Mirjan, wist wel dat het allemaal goed zou komen! Waneer ga je weer?
Heerlijk dat je genoten hebt, time flies when your having fun!
Succes met aftellen, nu kun je zelfs daarvan gaan genieten ![]()
hoi mirjan,
leuk om te lezen dat je vakantie leuk is verlopen en dat je alweer aan het aftellen bent.
pfffffffffff ik moet nog wachten tot oktober. ben er nu al helemaal deprie door omdat binnenkort iedereen die ik ken naar turkije vertrekt. hoop dat de tijd voor mij ook snel voorbij gaat. mijn koffer is in ieder geval al ingepakt hahahaahahha
Hoi Linda en Margret,
Ja, ik ben idd weer opnieuw begonnen met aftellen, maar dat duurt nog zo vreselijk lang… ( ga 27 sept pas weer… ) Nu spreken we elkaar alleen nog vrijdag en zaterdagnacht op msn (omdat hij tot zo vreselijk diep in de nacht moet werken, en hij weet dat ik zat en zondag vrij ben), maar ja, waar ie dit weekend was ? Ik heb hem niet gezien op msn …:frown: En daar baal ik best wel van, zeker na al die niet leuke berichten deze week op ww. Je wordt er zo vreselijk onzeker van en je gaat je afvragen of de mijne ook niet misschien… ?? Allemaal vragen dus, en dat zal er wel gewoon bijhoren misschien, maar toch. Niet zo heel errug lekker op dit moment.
Waar ga jij eigelijk naar toe Margret ?
Hoi Mirjan,
Ik ga naar Goreme, dat ligt vlakbij Kayseri. Ik kan ook gewoon naar zijn familie gaan, maar wil liever iets voor ons samen omdat je anders verplicht bent om hun ook mee op sleeptouw te nemen. Heb ervoor gekozen om beslist niet naar een toeristenplaats te gaan. Dit merk je echter wel in je portemonee hahahahahahaha
Nee de mijne is geen tapijtboer haha, hij is zeg maar leidinggevende van de barploeg in het appartement waar ik altijd kom, daar heb ik m ook ontmoet…
Zag net je berichtje ook beneden staan van dat je hem 't weekend niet op msn gezien heb, mijn mannetje spreek ik ook in deze periode niet op msn omdat ze het zo vreselijk druk hebben, het is nu hoogseizoen…
Maar anders bel je hem toch?? Ipv wachten tot ie op msn verschijnd…
Tenminste ik heb niet zoveel geduld hahah
Sterkte!