Zo dames, we hebben het gehaald, de volwassenheid…
Proficiat aan iedereen die keer op keer dit topic helpt vol te kletsen ! We zijn goed bezig lalalalalala of we nu willen of niet lalalalala hahahaha
Op naar deel 19 dan maar !
eeen goede middag!!
deel 18…17.000 onzin post tot nu toe, ook serieus, lachen, triest, meelevend en op en toppie ons!!!
whiehgheeee
Gaan we weer beginnen met blad 1… maar voor je het weet zitten we weer op 90.
ik was net te laat maar goed heb eerst alles moeten terug lezen
Groetjes
haha jac ! Nou, soms zie ik het echt niet meer zitten om Bladzijden terug te lezen, hangt ervan af hoeveel men gekletst heeft tijdens mn dagje afwezigheid ![]()
NOg 12 posts te gaan en dan zit ik aan 5000 en dan geeft sev een virtueel feesjeuuuhhh !
Oh Sev niet alleen volwassen geworden maar ook nog bejaard…5000 posten…allemaal gel*l hihi
haha idd ja ! Nou, 90% van mn posts is inderdaad gel*l de rest euh ja, is gez**k dan maar ![]()
hahaha
vraag me af of ze allemaal grafieken hebben enzo…
zoveel tekens per post, zoveel post per onderwerp…hihih…zie het al helemaal voor me, hoe de directie van ww zich achter de oren krabt…maar ja,a lels voor de page views en hits enzo…
anyway…meligheid, meligheid, meligheid!!
Op naar blz 2 !
ja heeee
geen wonder hoe jij aan die 5000 komt
vanaf nu, moet je post maken met meer dan 50 tekens…:unibrow:
O jéééééééééé, moeilijk. Vooral dat tellen dan haha
Najah, dan ga ik nog meer beginnen l*llen ! Zouden dit er ondertussen 50 zijn ?
nop
maar dat geeft nix
die cocktail maakt veel goed!!
hahahaa
echt goed voor de stemming…en die was al zo jolig! hahahaaa
en al die handjes…de lucht in…lalalalaaaaa
Haha ! Nou, iedereen die hier momenteel actief aanwezig is, heeft zijn cocktail van me gehad ! Het feestje kan alvast beginnen ! OP naar de 10000 posts !
ThanX sev voor de heerlijke coctail!!!
Nog 8 meid dan zit je op de 5000, misschien krijg je dan wel een 6e ster.
Zou er een ster bijkomen ? don’t know, hoop het haha. Wat zijn die sterren trouwens ? gewoon enkele sterretjes onder je naam en dat kan een mens al blij maken ! ![]()
Het staat wel erg leuk, ik moet na dit bericht nog 294 berichtjes posten voordat ik een 5e ster krijg.
Jeetje deel 18!!!
Gaat lekker zo!!
Ben weer terug van het ziekenhuis… Weer geen spalk :finger: Moet nu over 3 weken naar ergotherapie… en als het goed is, krijg ik dan wel een spalk… Ben benieuwd!!
x