Oke dan, deel 12 alweer!!!
Dames gefeliciteerd met dit heugelijke feit…we hebben al
**11000 posts!!! **
Oke dan, deel 12 alweer!!!
Dames gefeliciteerd met dit heugelijke feit…we hebben al
**11000 posts!!! **
schitterd toch:D:D
proficiat allemaal…!!
xxx
dan ga ik nu ook lkkr op de bank…kom straks nog wel ff langs…
xx
ben ik eventjes weg en hebben jullie al deel 11 volgepraat. Kan maar één ding zeggen PROFICIAT GOED GEDAAN.
Nou van mij waren het geen vettige pannekoeken maar lekker vers gemaakte tomatensoep met een boterhammetje
En ik wou nog wel komen helpen duwen naar deel 12. Te laat dus!!!:dope:
Gefeliciteerd dames. Wat een prestatie weer!![]()
das ook lekker dettje…
@beppie…ja had ik toennet ook…duurde een eeuwigheid om weer te openen…
Wij hadden stampot andijvie, balletje gehakt en spekjes hmmmmm
Nou hubbie zit al op de bank, ik ga het bakkie koffie klaar maken en dan…
PRISON BREAK(afl 15 van de 22 afleveringen) ohhhh en dan wachten tot deel 2 op dvd is!!
Voordat ik klaar was met deel 11 lezen, was deel 12 al geboren!!!
Gefeliciteerd allemaal!!!
amaai alles ging hier zo traag om wat te verzenden of te openen.
beppie veel kijkplezier
Hier ging het ook traag, maar nu is die weer op zijn oude snelheid.
![]()
:crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: Wilde zoooooo graag bij de geboorte zijn!!!
Kom net van het voetbalveld en was net als MK deel 11 bij aan het lezen. Nou ja, dan maar bij deel 13 he!!! Je kan tenslotte niet alles meemaken.
PROFICIAT MEIDEN MET DE GEBOORTE VAN DEEL 13!!!
@Beps
Lekker zeg dat je het zo naar je zin hebt op het werk. Lijkt me een gezellige boel daar. Maar hoe kan het ook anders met jou erbij!
ga familie gaan zien, tot later nog eens
@ pannenkoeken, hoor ook van die horror verhalen van erwtensoep met brood en pannekoeken, yuk
@ werken & stage, op mijn werk is alles geblokkeerd wat niet van belang is voor het werk. erg vervelend, in de kantine staat een pc die overal toegang heeft, maar die is zoo traag…blegh
@ deel 12, joepei, snel gedaan he, belachelijk eigenlijk, hihi
uhm…
ok
later
@ mar…klinkt als een goed excuus om lekker te gaan shoppen en tutten met al die feessie’s!!
Zo, eerst PB gekeken, toen bleek dat CSI kwam, dus naar de tv omgeschakeld(kijken PB straks of morgen wel verder)
Na CSI komt Shark(nieuwe serie, ben benieuwd)!! Dussss…nee dames ik kom niet meer langs vanavond, veel klets plezier hier!!!
oh ja, shark…dat lijkt me wel wat!!
misschien toch ff een nieuwe verslaving creeren, nieuwe serie’s! hihi
*@ Bloemmie, Mar is Marja hoor!!
*
@ miere…??? kan het allemaal neit uitelkaar houden, alle mar en die nicks en de echte namen en andere namen, het lijkt allemaal zo op elkaar!
excusez moi!
@bep
Heb je de ellende van de lieve schoonzus weer een beetje los kunnen laten? Wat een K wijf zeg enne zo leuk om zo’n gesprek op een verjaardag te voeren
Beetje late reactie, maar ik wilde het nog even zeggen.
@toos
Wat vervelend van je vader, is er al iets meer bekend?
Hoe gaat het met je schouder, is de operatie goed verlopen. Hoe lang gaat het duren voordat je alles weer kan doen?
Mooie foto die tussen de bloemen, heb je die in AD door de fotograaf laten maken?
@fransijn
Leuk om te horen dat je deze keer wel een leuke vakantie hebt gehad ![]()