Dan moet wel IEMAND het openen he??
Het best lopende topic van heel WW!!
dus dames en heren… ook ff stemmen… bovenaan de balk…topic waarderen!
En natuurlijk hebben we daar wel oren naar want we zijn gewoon het gezelligste forum. En wat kunnen we kletsen he ?
zo deel 20 : WOW
@ marion ik weet ongeveer wel de data voor mijn dubbele kaakoperatie (29 mei + 4 weken herstel en dan laatste deel stage en dan de wel verdiende vakantie). Dan val ik zo weer 3 kilo af. Tja met mijn gewicht van 58,5 kilo. Zo je hebt al weer de foto goed.
Jeetje, werd even opgehouden(telefoon) en ja hoor!!! De bevalling is al geweest, zonder dat ik zelf bij kon zijn.
Nou dames, veel kletsplezier in deel 20.
ik dacht al…moet ik het nou alleen doen, maar gelukkig…
Inderdaad. Wat kunnen wij kletsen.
Zijn we nog niet moe? :unibrow:
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van deel 20, heb het helaas moeten missen mijn vader kwam even thee drinken. Hoop veel mooie dingen in dit deel te kunnen vertellen.
@ linda :unibrow: daar ben jezelf bij! :unibrow:
ikke ben eigenlijk best moe…zit al sinds 07.45 uur achter de pc…ga hem zo ff defragmenteren, helemaal opschonen, want met al dat geklik, gezoek, en gesurf…traag!!
@bloem: je bedoeld toch bij die mooie dingen?
gefeliciteerd met deel 20!!!
@ linda, off course!! daar ben je zelf bij---->> mooie dingen vertellen, want je bepaalt zelf of je ze gaat beleven of niet… (en ons dan vertellen!! zwijmel :wub:)
Proficiat met het nieuwe deel !
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !
Nu, ikke ga slapen want morgen werken, zus jarig en dan savonds naar een wokrestaurant à volonté. Je mag al je ingrediënten zelf kiezen en dat de hele avond door ! verlang allll !
Tot morgen x
Nou, dan ga ik er ook maar eens vandoor. Nog ff bijkletsen met mijn dochter, die de hele avond boekjes heeft zitten lezen.
Weltrusten allemaal en werkse voor diegene die dat morgen weer moeten en alle anderen, alvast een heel goed weekend.
Truste voor zo.
@roanna: jij ook weltrusten, geniet van de tijd samen met je dochter en kleinkinderen
@bloem: jullie zullen het zeker van me horen
@ sevvy en roanna, truste!! tot morgen
@bloem: ik ga nog niet slapen, jij dan?
twijfel een beetje…
kan het niet uitstaan dat ik die ’ ene’ niet kan vinden…begin te twijfelen aan alles…maar weet toch cker dat ie zo heet, zoals ik ineens bij een brainwave binnenkreeg…nou ja…
@Besmile
Na dat alles heb je idd wel een vakantie verdiend. Je zal er ook aan toe zijn dan vermoed ik.
Alweer de foto geraden ja, kon ook bijna niet anders meer want had al bijna alle bekende franse badplaatsten gehad. De volgende staat er inmiddels op dus je mag weer een kansje wagen.
@Sev
Truste!!
Klinkt weer goed dat eten
@Roanna
Maak het nog gezellig met je dochter. Misschien een k*twijntje erbij?
En voor straks welteruste.
@Bloem
Moet ik ook nodig eens aan het defragmenteren maar komt er steeds niet van. Begin trouwens ook aardig vierkante ogen te krijgen en moet er morgen ook vroeg weer uit dus kruip lekker het bed in. Zaterdag is voetbaldag en moeten om 9.45 uur verzamelen. Geen uitslapen dus deze week. Jammer maar helaas. Truste voor straks.
@Linda
Ook weltruste en sweet dreams :unibrow: