Zo dat was geen zware bevalling dit keer dat wil ik straks ook wel ![]()
:NETHERLANTrl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden:NETHERLAN
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Jaja, jij wel. Nee jij krijgt het zwaar…oh nee, jij hebt het zwaar genoeg. jij krijgt zo een bevalling :kus:
@Toos: ja wel iets, in de trend van: Ja het moet wel iets reageren want dan bouw je weerstand op…mss een btje allergische reaktie, heb je dat al vaker gehad NEE NOOIT!!! E*KEL… Hij wilde voor geen meter meewerken… raar normaal doet hij niet moeilijk
Beps,hij had waarschijnlijk zijn dag niet…En ik hoop echt op een makkelijke bevalling paar uurtjes is genoeg…
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
en natuurlijk wat eerder dan verwacht,maar ja helaas heb ik dat allemaal niet voor het zeggen
@beps
Misschien had de HA zijn dag niet…
@toos
Ja morgen een bruiloft van mijn oom en tante die 40 jaar zijn getrouwd.
@trl
Ik heb ook 2x een poliklinische bevalling gedaan, is mij erg goed bevallen.
Krijg jij nu nog extra kraamhulp omdat je alleen bent of moet je het ook met halve dagen doen?
Mk,gewoon de volledige kraamhulp die mijn zorgverzekeraar vergoed,dat is 45 uur over 8 dagen verdeeld…
@trl
De 1e keer had ik 64 uur geloof ik, 8 volledige dagen en de 2e keer dus niet als jij.
Heb je genoeg mensen die je de de eerste paar weken kunnen helpen?
Het ligt er ook aan hoe laat je bevalt.
De dag van de bevalling is je 1e dag kraamhulp.
Beval je 's morgens vroeg dan heb je geluk en beval
je pas 's avonds, dan krijg je gewoon een dag minder.
Mk,ja hoor iedereen staat voor me klaar zeiden ze dus…En ik denk dat ik me mams wel een keer weg moet sturen anders komt ze helemaal niet meer thuis
@Beps: Ben je mooi mee als die HA zn dag niet heeft.
@Trl: Alles is mogelijk met een bevalling, de oudste was er in 4 uur en de jongste in 2.5 uur. Bij allebei werden de vliezen doorgeprikt met 3 cm, ging lopen en ze wilden er meteen uit.
@trl
Dat is wel een lekker idee!
komt nu allemaal wel dichtbij hoor,maar 7 weken kunnen wel lang duren.Best wel vreemd nu allemaal…en een beetje raar idee.
Ik ga weer naar het werk,misschien tot later…
alweer een nieuw deel waar ik zo binnen val…gefeleciteerd allemaal…!! ![]()
@beps…een huisarts wat zn dag niet heeft…:(zou toch bijna niet mogen bij zo’n vak…
@trl…hopen dat t over 7 weken ook zo’n makkelijke bevalling wordt ![]()
@mk…leuk een 40jarige bruiloft…
@bevallingsverhalen…maak diegene die nog moeten niet al te bang he ![]()
iedereen een fijne dag…
voor diegene die aant werk zijn…werkze
Hihi, heb ik geen last van, bevallingsverhalen, ik ben bevallen want hubbie blijft nog steeds bij me dus ik beval haha!!!(en verder geen polonaise aan mijn lijf
)
haha…beps…goeie…!!
Dames : van harte gefeliciteerd met weer een nieuw deeltje Beps : dat was een goeie !
Toos : stijve nek? laten masseren !! ![]()
Trl : je bent al flink aan het oefenen, goed zo !
Filiz : fijne dag voor jou in het zonnige Turkije ik zit te sterven van de kou :so:
MK : leuke foto zeg en lieve kids, veel plezier vanaaf bij de kookworkshop en uiteraard ook morgen een fijne dag voor jullie
hihihi bevallingsverhalen…Tlr…de een heeft er meer last van dan de ander, maar laten we wel wezen…als het zooooo erg was, nam niemand meer dan 1 kind…en er is er nog nooit eentje blijven zitten…
mijn 1e deed ik keurig volgens het boekje 13 uur in totaal…met Damber was een ander verhaal die wou er echt niet uit, die dacht het is mij te koud…dus kwam ze pas na 23 uur…
maar ook ik kan weer lachen, dus je ziet … no problemo toch. ja op het moment zelf denk je nu kan ik niet meer, maar als het er eenmaal is ben je het zo weer vergeten…
o trouwens nog gefeliciteerd met weer een nieuw deeltje…we gaan niet zo hard als ons kleine zusje maar vooruit…
Ach in het begin gingen wij ook zo hard als ons zusje!!!
Zij moeten het nog zien te halen… mei 2006 deel 1, nu okt 2008(30 mnd verder) gewoon deel 103!!! Ben benieuwd hoe zij het doen