Turkish Tea Time **129**

http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs168.snc1/6296_1132473566536_1668189330_365712_6210597_n.jpg

:turkey:Marion: 21 augustus t/m 6 september Side:turkey:

Toos:22 augustus weekendje weg
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Huh? Zijn we alweer zover en dan niets van gemerkt? :wink:

Haha … ik had het echt niet in de gaten. Was aan het posten en kreeg de melding thread closed, dacht wat is dit dan. Stupid me!!

Maar GEFELICITEERD WEER MET HET NIEUWE DEEL!

@Roanna
Nee, nog niets gehoord. Kan ook nog even duren als er veel mensen voor mij geaccepteerd hebben. Die moeten eerst nog gaan bezichtigen. Maar mocht ik een oproep krijgen in de vakantie dan gaat mijn vader in mijn plaats, ik heb hem ook gemachtigd een huurcontract te tekenen als ik mijn favo huisjes aangeboden krijg.

@Bloem: Ik was echt niet pleite. Ik zat ff bij het zoekplaatje daar boven aan en had hier ff heel niet in de gaten dat het al zover was. Nouja… heb jij ook weer eens mogen/kunnen openen en wel net zo mooi met de lampjes erbij. :chin:

@ Bloem, ik heb nog 3 van de 7 kindertjes, de rest heb ik destijds verkocht aan de dierenwinkel. Ik kocht er 1 en kreeg er 7, dus best een klus. Maar het is beter zo voor haar. En die 2 kleintje zijn echt super lief.

@ roanna jjjaaaa jaaa :wink: hahaha nee hoor geintje…
trouwens heb ik tot nu toe elke keer de lampies in de 1e post erbij gezet :stuck_out_tongue: hahahaha

@ marion spannend hoor… wie weet ligt het droomhuissie wel op je te wachten als je terugkomt!!

@Bloem
Zou mooi zijn als ze het ook al geverfd hebben dan. Ik zal van te voren ff melden wat voor kleuren ik wil :wink:

hahahaa jij durft marion…

meiden, ikke ga slaapie doen!!
truste

@Marion: Dat zou helemaal mooi zijn he? Kom je thuis van vakantie, kun je er zo in. Oh… we dromen lekker verder, maar we blijven wel duimen hoor!

@Wendy: Oh dan!!! Nog genoeg om voor te zorgen dan. Wel leuk dat Toos zaterdag deze kant op komt he, kunnen ze gelijk mee doen met de jaarlijkse straatbbq. :slywink: Ha, ha.

Weltrusten Bloem en slaap lekker. :kus: Oet morre. :dag:

Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. Gefeliciteerd weer met de geboorte van het nieuwe deel.
Vanmiddag weer even uitgelaten. Dachten dat het toeristendag was in Z, dus niet. Even bij het kraanvat geweest, hadden ze haarverf 4 halen, 2 betalen. Kan er dus weer even tegen en een bakkie gedaan op een terrasje.
@Marion: Zou mooi zijn als je thuis komt en er wacht een huisje op je. Blijf voor je duimen hoor. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kans om naar de kapper te gaan. Hoe is het met de koffers, al wat gepakt?
@Beps: DE pan ontploft, wel getimed want de aardappels waren klaar
@Roanna: Nou gezellie, eerst koffie en dan een BBQ
@Bloem: Kallum aan he, slaap lekker voor zo

@Bloem
Truste :kus:

@Roanna
Nou, zonder flauwekul. Ik zie ze er voor aan hoor!

Een nieuw deel,top gedaan Bloem in je uppie…

Roanna,lekker gebbqt vanavond en genoeg over dus wie weer morgen weer.

Wendy,welkom hier,leuk dat je ook meekletst.

Toos,zaterdag op de koffie bij Roanna,dus verrassing richting de Veluwe,denk ik zo…

Marion,de koffers al klaar staan om te vullen?

Mk,jammer dat M niet zo lekker was op haar verjaardag,maar gelukkig gaat het nu weer beter.

Zussie,vanacht op de grond geslapen,had je Jessy niet bij jouw in bed kunnen nemen dan?
Groetjes terug aan Viva en je paps.

Slaap lekker allemaal

@Trl: Hoe is het met jou en C?

De koffers staan al klaar vanaf mei :slywink:, ze zijn gewoon de zolder niet opgeweest. Maar nog niets gepakt hoor, dat gaat donderdagavond pas gebeuren.

Toos,met C gaat het goed,een vrolijk mannetje wat al meer wil dan hij kan.

@Marion: Oh echt? Nou, zou niet gek zijn dan.

@TRL: Ja, leuk he dat Toos op de Veluwe komt!!!:biggrin: Weten ze ook eens in wat voor een mooi gebied wij wonen he!!! Hoe is met jullie? :kus:

@Toos: Inderdaad, 2 vliegen in een klap, net als jou haar spullen. Ik had het ook gezien bij krootvaat en ga dat ook ff voor mijn schoonzusje halen.

@Roanna: Het scheelde gewoon 30 euries, kan ik toch weer wat anders voor doen he

@Toos: Ik haal het tegenwoordig op advies van Beps… bij de Oction en die bevalt mij ook goed en kost ook maar €2 of €3,99 per pakje en dan 2 kleurig. Wel iets meer werk dan.

Maargoed, ook die jij hebt gehaald is natuurlijk zeer voordelig. Kan je nog inderdaad wat anders mee doen, zoals een rondje geven in ADR ofzo. :lol:

Oh morgen hittegolf zegt Piet. :zon02: :thumbsup:

Ja zag het, het wordt iets van 33 graden. Wij hebben hier geen oction in de buurt dus zijn zulke aanbiedingen als van het kraanvat de moeite waard