Haha … ik had het echt niet in de gaten. Was aan het posten en kreeg de melding thread closed, dacht wat is dit dan. Stupid me!!
Maar GEFELICITEERD WEER MET HET NIEUWE DEEL!
@Roanna
Nee, nog niets gehoord. Kan ook nog even duren als er veel mensen voor mij geaccepteerd hebben. Die moeten eerst nog gaan bezichtigen. Maar mocht ik een oproep krijgen in de vakantie dan gaat mijn vader in mijn plaats, ik heb hem ook gemachtigd een huurcontract te tekenen als ik mijn favo huisjes aangeboden krijg.
@Bloem: Ik was echt niet pleite. Ik zat ff bij het zoekplaatje daar boven aan en had hier ff heel niet in de gaten dat het al zover was. Nouja… heb jij ook weer eens mogen/kunnen openen en wel net zo mooi met de lampjes erbij. :chin:
@ Bloem, ik heb nog 3 van de 7 kindertjes, de rest heb ik destijds verkocht aan de dierenwinkel. Ik kocht er 1 en kreeg er 7, dus best een klus. Maar het is beter zo voor haar. En die 2 kleintje zijn echt super lief.
@Marion: Dat zou helemaal mooi zijn he? Kom je thuis van vakantie, kun je er zo in. Oh… we dromen lekker verder, maar we blijven wel duimen hoor!
@Wendy: Oh dan!!! Nog genoeg om voor te zorgen dan. Wel leuk dat Toos zaterdag deze kant op komt he, kunnen ze gelijk mee doen met de jaarlijkse straatbbq. :slywink: Ha, ha.
Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. Gefeliciteerd weer met de geboorte van het nieuwe deel.
Vanmiddag weer even uitgelaten. Dachten dat het toeristendag was in Z, dus niet. Even bij het kraanvat geweest, hadden ze haarverf 4 halen, 2 betalen. Kan er dus weer even tegen en een bakkie gedaan op een terrasje. @Marion: Zou mooi zijn als je thuis komt en er wacht een huisje op je. Blijf voor je duimen hoor. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kans om naar de kapper te gaan. Hoe is het met de koffers, al wat gepakt? @Beps: DE pan ontploft, wel getimed want de aardappels waren klaar @Roanna: Nou gezellie, eerst koffie en dan een BBQ @Bloem: Kallum aan he, slaap lekker voor zo
De koffers staan al klaar vanaf mei :slywink:, ze zijn gewoon de zolder niet opgeweest. Maar nog niets gepakt hoor, dat gaat donderdagavond pas gebeuren.
@Toos: Ik haal het tegenwoordig op advies van Beps… bij de Oction en die bevalt mij ook goed en kost ook maar €2 of €3,99 per pakje en dan 2 kleurig. Wel iets meer werk dan.
Maargoed, ook die jij hebt gehaald is natuurlijk zeer voordelig. Kan je nog inderdaad wat anders mee doen, zoals een rondje geven in ADR ofzo. :lol: