TTT 126 we zijn weer compleet

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Nieuw deeltje geopend!

http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs168.snc1/6296_1132473566536_1668189330_365712_6210597_n.jpg

Goeiemorgen!!! :dag:

dacht wacht maar even tot het nieuwe deel er is… :wink:

Beps: dat is nog eens een mooi koopje!!! En ik dacht al… huh ik wat gezegd over regen en zon?? Geen idee… Maar dat was dus Raak… :biggrin:
TRL: gefeliciteerd met paps!!!
Roanna: mooi zo dat alles goed is!!! :thumbsup:
Marion: balen van het huisje… maar er komt vast iets veel mooiers voor terug :wink:

Zo en verder weet ik het weer ff niet…

Uiteraard **Gefeliciteerd met het nieuwe deel!!! **

En nu aan het werk… :wink:

:kus:

Jeetje zeg…MK… bijna in je eentje de bevalling moeten doen. :retard: Oke, Beps wou mee doen, maar moest eerst de schapjes binnenhalen.

Gefeliciteerd weer met dit nieuwe deel. Zien dat we deze ook weer vol krijgen. Aan mij zal het niet liggen. :lol:

Maar nu eerst even een lekker bakkie koffie drinken met kokkie en intussen me eigen even opschilderen voor deze dag.

Latersssssss :dag:

@Cynthia: :dag:Werkse ook!

Roanna: :dag: schilderze… Is toch helemaal niet nodig :wink:

Nou??? :zon02: Vind je? :crybaby:

goedemorgen meiden.

Gefeliciteerd maar weer met het nieuwe deeltje.

MK alleen de bevalling gedaan.
Beps aan de boodschappen en daarna aan de poets samen met hubbie
Tlr. gefeliciteerd met je vader ondanks dat ze er niet veel aan doen, toch een leuke dag.
Cynnie druk aan het werk.
Bloem lekker uitgeslapen, en nu naar de late dienst.

Hier ook al regen, regen regen bah bah bah…

Ik hier net als Roanna aan de vrijdag rituelen…en straks boodschapjes halen.kan het weekend weer beginnen.

Viva: fijne dag!! :dag:

joehoeee ik ben ff druk en meteen een nieuw deel… was te verwachten natuurlijk

zal ff dat leuke plaatje erbij plakken

Jij ook Cynnie:kus::dag:

Danke schon!!!

Bloem: ja… 2 keer knipperen met je ogen… en dan is er weer een nieuw deel…

Oh, wat gezellig met die lampjes erbij. Kom weer helemaal in hogere sferen en dat op de vrijdag. :thumbsup:

jup

ik ben alleen vrij druk, dus jullie zien me niet zoveel :dag: als er iets is dan hoor ik het wel :smiley:

Staat inderdaad erg gezellig!!! :smiley:

lampjes???

ja op pagina 1

Hihi, eigenlijk moeten we die boven elk deel plakken haha!!!
Staat leuk!!!

Gefeliciteerd met het nieuwe deel…
Nu op naar… ach de koffie en een broodje maar…

Goeiemorgen,
Gefeliciteerd met het nieuwe deel weer. Heeft MK toch maar mooi gedaan in haar eentje:thumbsup:. Bah wat een takkenweer, heb net de foto’s op de comp gezet. Zou zo weer terug willen:crybaby:. Verder niet zoveel te melden, gistermiddag in de uitverkoop wezen shoppen en goed geslaagd. Had een nieuwe broek nodig voor een feestje morgen en meteen maar wat leuke dingen voor Jamaica gekocht.
@Cyn: Je vroeg of R. een andere baan heeft, nee ze zou voor 3 weken bij een andere organisatie moeten werken, na die weken zouden ze gaan bekijken of ze daar kan blijven. Dat wordt het dus niet want ze zitten in dezelfde situatie als waar ze zat. Ze weet eigenlijk niet wat ze daar moet doen behalve de k** klusjes opknappen. Ze heeft bij haar baas aangegeven dat dit het niet wordt en ze terug wil
@Raak: Had aan jou gevraagd om te kijken naar de douchegel van mijn favo luchtje. Kwam het toevallig tegen op de site van dougl*s, zij halen het uit duitsland, dus maar meteen een voorraad besteld

@Beps: Je hebt groot gelijk om nu zo’n parasol te kopen, is echt een koopje hoor. Wij hebben er van de week naar gekeken en die dingen zijn asociaal duur. Hebben het dus niet gedaan.