Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
dacht wacht maar even tot het nieuwe deel er is…
Beps: dat is nog eens een mooi koopje!!! En ik dacht al… huh ik wat gezegd over regen en zon?? Geen idee… Maar dat was dus Raak… :biggrin:
TRL: gefeliciteerd met paps!!!
Roanna: mooi zo dat alles goed is!!!
Marion: balen van het huisje… maar er komt vast iets veel mooiers voor terug
Zo en verder weet ik het weer ff niet…
Uiteraard **Gefeliciteerd met het nieuwe deel!!! **
MK alleen de bevalling gedaan.
Beps aan de boodschappen en daarna aan de poets samen met hubbie
Tlr. gefeliciteerd met je vader ondanks dat ze er niet veel aan doen, toch een leuke dag.
Cynnie druk aan het werk.
Bloem lekker uitgeslapen, en nu naar de late dienst.
Hier ook al regen, regen regen bah bah bah…
Ik hier net als Roanna aan de vrijdag rituelen…en straks boodschapjes halen.kan het weekend weer beginnen.
Goeiemorgen,
Gefeliciteerd met het nieuwe deel weer. Heeft MK toch maar mooi gedaan in haar eentje:thumbsup:. Bah wat een takkenweer, heb net de foto’s op de comp gezet. Zou zo weer terug willen:crybaby:. Verder niet zoveel te melden, gistermiddag in de uitverkoop wezen shoppen en goed geslaagd. Had een nieuwe broek nodig voor een feestje morgen en meteen maar wat leuke dingen voor Jamaica gekocht. @Cyn: Je vroeg of R. een andere baan heeft, nee ze zou voor 3 weken bij een andere organisatie moeten werken, na die weken zouden ze gaan bekijken of ze daar kan blijven. Dat wordt het dus niet want ze zitten in dezelfde situatie als waar ze zat. Ze weet eigenlijk niet wat ze daar moet doen behalve de k** klusjes opknappen. Ze heeft bij haar baas aangegeven dat dit het niet wordt en ze terug wil @Raak: Had aan jou gevraagd om te kijken naar de douchegel van mijn favo luchtje. Kwam het toevallig tegen op de site van dougl*s, zij halen het uit duitsland, dus maar meteen een voorraad besteld
@Beps: Je hebt groot gelijk om nu zo’n parasol te kopen, is echt een koopje hoor. Wij hebben er van de week naar gekeken en die dingen zijn asociaal duur. Hebben het dus niet gedaan.