:zon02:
**Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie:TURKEY:
**Cyn: 9 mei weekendje Rotterdam
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Nieuw deel, meteen alles eraan gedaan wat ik zou moeten doen
EN de sterren weer toegekend…
Gefeliciteerd dames…deel 120 is geboren
en al getagged…
maar zoals ik al zei… vind het geen toegevoegde waarde om snel de laatste pagina’s vol te krijgen maar goed… als ge moar leut hebt…
collega heeft zin om naar Aken te gaan… of misschien wel Luxembourg… hja joh! hahah
Ja braaf he… ik was ook al bezig geweest om in ieder geval alle topics waar mogelijk te taggen haha!!!
Nee heeft ook geen toegevoegde waarde, maar elke keer ben ik er tot de laatste pagina(moet dan even wat doen) en kom weer terug bij pagina 5…dat ging me vandaag niet gebeuren hihi
jahoor schatje… leef je uit 
Zo dan Beps mooi in je eentje gedaan…en netjes het lijstje als eerst…Gefeliciteerd met weer een deeltje en we gaan maar door…100 delen geleden liet ik hier voor het eerst mijn neus zien…
Bij paps geweest, hij was gezellig, wilde een foto van mijn moeder uitprinten, maar kon geen mooie vinden, dus ik even gerommeld met een mooie foto waar ze op stond maar wel tussen andere mensen in, dus even wat knipwerk en daar was hij dan, paps in tranen. Hij kon er niet langer naar kijken zei hij…vond het toch wel heel zielig voor hem.
even een paar boodschapjes gehaald, en toen in thuis kwam…een pakketje van bonnie P. dus uitgepakt, alles is leuk en goed…dus kan weer bij de strijk en dan klaar leggen voor de vakantie.
owh nice viva
wanneer had je besteld? hoeveel dagen heeft het nu bij jou geduurd?
Beps : ach helemaal alleen moeten bevallen, ikke was ff bezig, sorry hoor:kus:maar is je goed gelukt, proficiat
Bloem : gun Beps nou dat pleziertje, ze moest het al helemaal alleen klaren:tssk: hihi
Viva : ja dat missen is zo zielig om te zien he en je kan daar nix aan veranderen of de pijn wegnemen:kus: Goed geslaagd dus al een stapeltje klaarliggen
Ikke nog een uurtje en dan naar de kapper en naar Alain:wub: haha
mijn factuurdatum is 29 april, en ik heb het 27 april besteld.
Raak lekker naar de kapper, ben ik tussendoor ook nog even geweest, alleen de achterkant even laten bijpunten, ze hadden het natuurlijk 3 en een halve week geleden totaal verknipt, nu gaat het er weer een beetje op lijken, moet over 3 weken weer even de boel laten fatsoeneren, ik viel bijna flauw toen ik hoorde wat ik moest betalen maar 7,50 echt een lachertje, vorige keer toen het verknipt werd moest ik 34 euro neer leggen. Nu dus DE kapper gevonden die het kan knippen zoals ik het wil. Dus ben na 6 jaar zoeken eindelijk geslaagd, niet in Den Haag maar in Wateringen, nou het zij zo.
7,50!! :eek: das nie nix nee!! wow!
voor knippen en kleuren betaal ik het tienvoudige!! maar ja, was wel wat meer dan puntjes…
ik heb ook de 29e besteld… afwachten dus…
is er ooit iemand in Luxembourg (city) geweest…?
@Bloem: Ooit in een duister verleden, maar ik kan je er niets over vertellen, sorry!!
@Viva: Zooo dat is geen geld nee…pfff ik betaal al zoveel voor een pakkie kliederverf haha
Ja ik wist dus ook niet wat ik hoorde, werd het ook nog gefohnd…ikke helemaal blij!!!
Bloem ben er ooit geweest, maar vraag me het niet ik heb geen idee meer.
Viva : dat is echt goedkoop zeg, ik mag blij zijn als het in de 2-cijfertjes blijft:tssk:
Bloem : ben er geweest, vond er eerlijk gezegd niet veel aan, we zijn doorgereden naar Strassbourg. Leuk centrum, leuke restaurantjes, leuke barretjes
@Allen: Gefeliciteerd weer met het nieuwe deel. :dag:
@Bloem: Wij zijn er ook ooit een halve dag geweest, maar persoonlijk vond ik het niks,… allemaal van die dure winkels enzo, maar ik denk dat je dat niet bedoelt. Mooie gebouwen heb je er zeker wel, maar daar let ik dan weer niet zo op. Althans niet op de details.
@Viva: Geeeeeeeeeeeeen geld zeg!!! Zo hebben we hier wel veel turkse herenkappers zitten. Kokkie laat altijd voor €9,50 ( en geeft dan een tientje) de kop scheren. Ga eens naar een gewone kapper?
Maargoed…kwam eigenlijk even hier voor het spelletje, want we gaan ff naar Dirk de schapjes halen.
Laterssssss :dag:
@ viva als je het niet erg vindt, dan vertrouw ik even niet op jouw oordeel qua steden 
@ raak, nee… waarom niet? weinig te doen? weinig te zien? geen sfeer… vies? vergelijkbaar met…?
@Raak: Jij was het toch die vanavond wat had? Have fun he! :kus:
:dag:
[QUOTE@ viva als je het niet erg vindt, dan vertrouw ik even niet op jouw oordeel qua steden 
]
[/quote]
Je bent lief:kus: hahahaha nee je hebt groot gelijjk
Je bent lief:kus: hahahaha nee je hebt groot gelijjk