TTT 109 net voor 't nieuwe jaar

En daar waren we weer

Ik moet zo naar mn werk, maar wil vanaf hier ook iedereen een heel fijne avond wensen en een Toast Uitbrengen op 2009!

http://www.kickfm.nl/weblog/images/happy_new_year.jpg

***2009

:NETHERLAN*filiz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN**

Bloem29 : 29 januari: Erfurt
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

Tot hoe laat moet je werken Beps?

http://www.animatieplaatjes.nl/kerstplaatjes/nieuwjaar4.gif

http://www.animatieplaatjes.nl/kerstplaatjes/nieuwjaar15.gif

@Beps: Ook voor jou een http://www.animaatjes.nl/plaatjes/n/nieuwjaar/81357vuurwerk12.gif en natuurlijk een gelukkig en gezond 2009

Even wat vuurwerk om alle ellende van vorig jaar weg te blazen (toch Toos)

Natuurlijk ook weer gefeliciteerd met dit nieuwe deel. Hier zit het inmiddels potdicht, hoef gelukkig niet weg. Jongste dochter en vriend zijn thuis vanavond en even na 12 komen er vrienden nog borrelen.

Ik moet tot 22 uur. Beginnen een uurtje eerder dus ga over 5 minuten weg, ruim van te voren.
Ik heb oliebollen voor de collega’s mee, want met kerst lag er ook al HELEMAAL NIETS van het bedrijf uit, dat gebeurt me geen 2de keer!

Dus dames enzo… ikke is weg tot volgend jaar(of nog even vanaf het werk!)

Nou inderdaad MK, zou te wensen zijn dat 2009 een beter jaar wordt, maar dat hoop ik voor iedereen hier die een vervelend jaar achter de rug heeft

Werk ze Beps enne tot volgend jaar

ola
iedereen al aan t afsluiten enzo?
de vette walm van de oliebollen komt me vanaf t winkelcentrum tegemoed…

@ beps werk ze!!

en weer… wel 1000 berichten, maar geen 1000 reacties…
beps had er al een slotje opgedaan, ikke maar ff verplaatst :wink: teamwork he?

@ kaylo ik zat inderdaad op het werk, sterker nog… was druk bezig
als er even iemand een half uurtje niet reageert, moet je niet meteen zo het slachtoffer slepen, krijg ik ook de kriebels van
maar bedankt voor de verjaardagswensen!!

@ roanna tja… roken… ik vind het vies. en echt bijvoorbaat geen partner die rookt, allemaal zo vervelend qua ritme enzo… maar hij blijft leuk, we zien wel wat er gebeurd…

Nog net voor het nieuwe jaar idd een nieuw deel…van harte…

Ik meld me af voor dit jaar, meld me volgend jaar wel ergens…iedereen een fijne avond, en kijk uit met vuurwerk…

knuffels van mij

Ik ga er ook van tussen voor dit jaar, een fijne avond ,http://www.animaatjes.nl/plaatjes/o/oud_en_nieuw/81357vuurwerk12.gif en natuurlijk voor iedereen een gelukkig, liefdevol en vooral gezond 2009

Lieve dames en heren.

Gefeliciteerd met het nieuwe deel. Was er een keer weer even niet bij.:lol:

Ze hadden hier vlak onder het raam van de tuinkant zo’n klapper gegooid en ik schrok me een hartverzakking. Ben naar buiten gerent en heb ze ff op ze donder gegeven en toen moest ik wel de ramen gaan wassen, want er zat allemaal van die witte poeder op. Nouja, als je de buitenkant doet… zie je gelijk hoe vuil ze aan de binnenkant zijn, :frowning: dus die ook net even gedaan.

@Bloem: Wat je zegt. Even nog aankijken. :idea: :slight_smile:

@Beps: Werkse hoor.

@MK: Het zal dan wel aan mijn pc liggen, maar ik zie totaal nergens een plaatje, dan alleen een vierkantje met een roos kruisje.

@Viva: Jij hetzelfde toegewenst hoor en dat het voor jullie ook weer een wat rustiger jaar mag worden. :kus:

@Toos: Bij jou al mist dus? Ze voorspelen het hier ook, dus kan me lol vanavond ook op dan. Jullie ook een fijne jaarwisseling toegewenst hoor. en dat we elkaar in 2009 nog eens ergens tegen mogen komen. :wink:

Verder iedereen een hele fijne jaarwisseling toegewenst. Hoe en waar dan ook, hopenlijk zien we elkaar in 2009 nog weer eens op een meeting.

Gedraag jullie netjes vanavond en voorzichtig met vuurwerk en drank. :stuck_out_tongue:

@ roanna jij de ramen staan soppen? brbrbr…!! tis hier nog steeds onder nul

mooi voornemen roanna. beps en ik gaan in ieder geval binnenkort een x op kraam-bezoek bij onze TRL + C. misschien kan ik dan nog een paar mooie plaatjes schieten…

mijn voornemen voor 2009… eens kijken of deze meneer in de omgang net zo leuk is als hij me van verre lijkt :stuck_out_tongue:

fijne avond allen!! :dag:

@bloem
Leuk voornemen.

@roanna
Fris klusje om de ramen te lappen.

@beps
Dankzij in ieder geval iets lekkers op het werk.

Op de valreep van 2008 nog een nieuw deel,gefeliciteerd allemaal…

Roanna,de ramen gelapt brrrr staat het ijs er nu niet op?

Beps,werk ze nog ff en lekker aan de oliebollen.

Mk,ik zie ook geen plaatje.

Toos,iedereen thuis vanavond.

Hier nog geen mist gelukkig…

Allemaal een fijne jaarwisseling…En de allerbeste wensen voor 2009

Viva,iedereen weer aan het opknappen bij jullie thuis,gelukkig maar.