Ttt..............104!!!!

Nu dan gelukt???

Ja nu hebben we er 3 hahahahahahaha…Hans kan die van mij sluiten…

Haha, ik ben ook zo’n doos op dat gebied!

Ik zal ff het lijstje opsnorren

Maar goed, ik kwam dus langs om eindelijk wat te vertellen over de vakantie, dus ik ga ff wat schrijven, zal het proberen niet te lang te maken, haha

Nou, dan nog maar een keer. :crybaby:

@Miere, je bent geweldig en gefeliciteerd met het nieuwe deel.

@Miere: Vertel!!!

:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:

**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

hij moest van ver komen maar daar is ie dan

Iedereen gefeliciteerd met het nieuwe deel!

mar goed, weer van harte gefeliciteerd met het nieuwe deeltje…

ik geef nu mijn laptop af…lees morgen je verhaal Mierre, of misschien vanavond nog…ik meld me weer.

@Viva: :dag: Fijne avond nog en de groetjes aan Damber.

@viva: fijne avond nog, mss nog tot vanavond en anders tot morgen

Goed, de vakantie.
Blue cruise was in 1 woord geweldig!! Zou het aan iedereen aan raden, je moet alleen wel van luieren, zonnen en zwemmen houden. Ik was de enige nederlandse aan boord, eerst vond ik dat niet zo, maar uiteindelijk was ik er blij mee. We hadden een ontzettend leuk gezelschap, 2 stellen, (iets ouder dan ik) uit Oost-Berlijn, een jong duits stelletje, een jong stel uit Finland, en een “distinguised” British Gentleman. Hahah, geef de man een bolhoed en een umbrella, en hij kan zo in Mary Poppins meedoen. En dan natuurlijk 3 turkse bemanningsleden. Het was heel relaxed, en we waren allemaal zo’n beetje hetzelfde qua instelling. Vooral die jongelui uit Finland waren heel erg leuk. We hebben ook nu nog steeds contact via de mail.
We zijn eerst naar de baai van Fethye gevaren, daar 2 dagen rondgedobberd, op verschillende plekjes, en dinsdag de hele dag in Fethye.
Woensdag weer lui, en donderdag naar Dalyan, met het gebruikelijke modderbad.
Vrijdag weer naar de haven van Marmaris, en daar voor het laatst op de boot geslapen en gegeten. Het weer was aardig, maar beslist niet heet, en ook niet altijd zonnig. Ook wel wat ziek geweest, het gebruikelijke probleem, je kent het wel!!
Na hardroerend afscheid van de bemanning en de rest van het gezelschap ben ik zaterdag naar het appartement gegaan. Die dag nog met de Finnen opgstrokken, want die werden om 6 uur 's avonds pas opgehaald, zij gingen naar huis.
De week in Marmaris was ook erg leuk, veel oude en nieuwe bekenden gezien, nog een dagje naar Bodrum/Ortakent geweest, ook bekenden gezien. Hamam geweest, liters thee gedronken in de Bazar, heel veel gekletst, af en toe nog een paar uurtjes strand, 's avonds uit…
En natuurlijk::::: Eindelijk m’n tattoo laten zetten, dat wilde ik al jaren!!
Voor de geinteresserden, ik heb wat fotootjes op m’n Hyves gezet!
Nou het is toch een lang verhaal geworden, en ik heb de helft nog niet verteld. denk ik.

En nu, alweer bijna een week thuis, en het lijkt alweer zo lang geleden!!!
Een paar dagen werken, en je bent je vakantie alweer bijna vergeten!
Nou ja, dat kan niet, want het was onvergetelijk!!

@Miere: Een lekker doe maar lui vakantie dus. Heerlijk toch? Klinkt in iedere geval leuk en je zal vast nog andere dingen meegemaakt hebben, maar dat moet dan nu ook net maar in je opkomen. In ieder geval, het was dus leuk. En ja… als je thuis bent en weer aan het werk gaat… lijkt het alweer zolang geleden.

@miere: leuk verslag en niet te vergeten erg leuke foto’s, ook die met brenniej

Mier/Mar…mooi verhaal…

Gaotische afsluiting dit keer…maar kan een hoop hebben van jullie…

@ Hans: Oh, gelukkig maar dan. :unibrow:

Maargoed, ik ga vast afsluiten. Morgen weer een dag.

Voor zoalvast weltrusten en tot morgen weer. :dag:

Klinkt leuk Mar…
Sorrie Hans…nou ja een kus achter je oren van mij…en ach chaotisch het kan nog erger hoor…hihihihihihi:unibrow:

@Roanna: slaap lekker en tot morgen

ik meld me hier ook vast af slaap lekker allemaal en tot morgen, ikke morgen weer werken daarna housewarming bij een collega