Ttt..............104!!!!

@ Linda, o jeetje ja, vergeet ik helemaal te vertellen. Ja, Zondag ben ik naar het tentje gegaan waar Brenniej d’r vriend werkte, maar ze waren er niet, hij was gestopt met werken. Maar na wat heen en weer bellen en sms-en afgesproken dat we elkaar daar 's avonds zouden zien. En dat was erg leuk, samen darten gekeken daar (van Barneveld, verloren, grrrrrrrrrrrrrrrr)
*Nog wat wezen eten met z’n 3-tjes. *

En wat denken jullie? Leest die stiekemerd af en toe met ons mee, maar ze durft niet te reageren, omdat ze al zo lang niks heeft laten horen!!
Ik heb dus gezegd dat dat helemaal niet geeft, en dat iedereen het hartstikke leuk zou vinden als ze zich weer eens zou melden, wat vinden jullie???
Brenniej, als je dit leest, kom op meis, wij vinden het leuk als je ons af en toe op de hoogte houdt van je leventje daar!!
En anders als je weer terug bent, je blijft altijd welkom, hoor, je hoort erbij!!!
XXX Mar

Goedemorgen allemaal, ikke hier nu in mijn eentje jullie liggen allemaal vast nog heerlijk te slapen, net met koffie en ontbijtje effe bijlezen maar dat was niet erg veel nadat ik gister ben gaan slapen, zo hele dag werken en daarna housewarming bij een collega wil t niet te laat maken en niet te laat erin vanavond, wil t extra uurtje vannacht goed gaan benutten hahahaha

Ik ben er ook weer!
Op t werk, meteen weer druk!!

@beps: werk ze vandaag

ik zet de pc uit en ga ook naar mijn werk toe tot later vandaag

Goeiemorgen!!! :dag:

Goedemorgen en met name Cynthia en Beps op het werk. :dag::dag:

@Miere: Mocht je ooit weer lezen hier, natuurlijk zou het leuk zijn als Brenniej weer mee komt babbelelen. Ik zag haar zelfs een tijdje online gisteravond, ik nog even wachten, maar er kwam nog niks. :unibrow:

Fijne dag allen.

goede morgen all…

allereerst gefeleciteerd met weer een nieuw deel…:smiley:

@mierre…jij een lekkere vakantie gehad zo te lezen …!!
@beps…meteen weer druk opt werk…
@linda…ook de hele dag aant werk…werkze

iedereen een fijne dag…!!:dag::dag:

:ninja: En mega druk!

Goedenmiddag.

Wij net thuis van schapjes doen en hebben tegelijk even de bonus/airmilesvan DVD van Sleeping Beauty meegenomen. Zit kokkie nu te kijken, alhoewel nu eerst nog de voorstukjes en heel toevallig ging het over Tinkerbell. :biggrin:

Heb ook nog een opruimingsdvd van Disney erbij meegenomen, ook nog op de Airmiles. Atlantis… de verloren stad. Weer leuk zo voor de windermaanden.

Wel erg rustig hier he? Nou Beps en Cynthia… werkse nog even en Bloem… goodmorning!

Werken tot 16.30…STERVENS druk…
Ohhh filmpje kijken!!!

Nog 45 min en dan boodschapjes doen en naar huis

@beps
Stervens druk en filmpje kijken, dat gaat toch niet samen???
Werk ze nog even.

@miere
Heerlijke cruise gehad, lekker weekje Marmaris toe, meeting met Brenniej, dat klinkt niet verkeerd :smiley:

@cyn en linda
Ook werken.

@marion en trl
Lekker weekendje weg.

@toos
Alweer een beetje opgeknapt?

@roanna
Alweer een beetje opgekanpt?

@bloem
Nog steeds in een lollige bui?

Ik heb een cake gemaakt, nog 2 minuten en dan genieten van een lekker warm plakje mmmmm.
Daarna douchen en alvast patatje voor de kinderen en mijn moeder bakken. Wij hebben vanavond een feestje van mijn vriendin. Ze is 12½ jaar getrouwd en geeft een feest in een café hier in het dorp. Koud en warm buffet, dus dat gaat vast helemaal goedkomen.

Zo, ikke alle zaterdagkranten uit.

@Beps: Wel thuis zo.

@MK: Mmmmm…ik kan het hier ruiken. Lekker verse, nog warme cake. Doe mij maar een dikke plak. :biggrin: Heel veel plezier dan vanavond op het feestje en gooi je haar maar weer eens een keer los. Have fun!!

@mk…gezellig…!! fijne avond…

@ roanna, atlantis is leuk eh?!

@Bloem: Ja, het was echt een leuke film. Die andere ook trouwens. Heel mooi gedaan, die tekenfilm.

Das wat ik bedoelde, Kokkie zit een filmpje te kijken…wilde ikke ook!!!

Nu onderuit op De Stoel,…heb de 40-urige werkweek bijna overleefd. Dan morgen nog naar Alkmaar, mn nichtje viert verjaardag…
Dus allen toedeledoki…ik meld me nog wel ffies

@ roanna, weet je wat een leuke film is: treasure planet ( i think we gonna need a bigger BOAT!!) hahaha…

@ beps al in bad geweest…? ik wacht op de crime night

Ja heerlijk in bad gelegen…Zalig liggen weken in mn eigen vuil(voor ik onder de douche ging hihi) en daarna huispak aan en koffiedrinken