Iedereen op zijn zijn/haar manier dus een fijne zaterdagavond, maar dames en heer…
Niet vergeten vanavond… de klok een uur terug te zetten. Lekker dus een uurtje langer slapen vanacht. :wub:
Iedereen op zijn zijn/haar manier dus een fijne zaterdagavond, maar dames en heer…
Niet vergeten vanavond… de klok een uur terug te zetten. Lekker dus een uurtje langer slapen vanacht. :wub:
ha! ik doe nix aan de tijd, want de pc en mn telefoon doen t automatisch… en anders loop ik meteen 2 uur achter… toch?! archhhh vreselijk dat geknoei met de tijd raak er altijd zo van van de leg
Ik heb verzet wat ik zelf doen moet(moet alleen nog die in de badkamer doen) en daarna…klaar!!!
Nu ff nietsen en dan slapen
Tot morgen denk ik
zo ik ook nog even hier,
Beps liggen weken
Roanna aan de zwier geweest met de fotopagina
Bloem doet niets aan klokjes
Mk lekker weg…
Toos niet gespot
Hans ook niet gezien
Raak druk weekend dus die is hier ook niet
Filiz ook nog even langs geweest
Tlr…weekendje weg dus ook hier niet
Mierre lekkere cruise gehad en een leuk verhaal gepost
Marion niet gehoord, druk druk druk
Marifran ook al niet
Hans dus ook een vrije avond, er valt hier dus niet zoveel bij te lezen
al met al hier dus heel rustig, ik met Damber geshopt, die kwam met tassen vol thuis, ik helemaal niets, nada…nu met hubs bankhangen…voor iedereen een fijne avond en een langere (een uurtje) nacht…sweet dreams…
@Viva: Jij helemaal niets? Ahhhhhh ![]()
Marion is met vrienden een weekendje naar Zeeland. Naar Waterkerk of zoiets.
Marifran was er wel, maar op de teltopic, waar ik ook even was. :arrow:
De rest weet ik ook niet!
We hebben hier in een deuk gelegen. Heb allerlei foto’s van kokkie en mij op die plaatjes gemaakt… nou dat wil je niet weten. Wat hilarisch!! :lol:
Jij ook nog een fijne (lange) avond.
ja gewoon leuk…Roanna meld je ook aan op hyves…is leuk joh…maar ik ga nu afsluiten ik meld me wel weer…toedeltjes
nou ik vind het niet leuk dat we de tijd moeten verzetten moet ik nog een uur langer wachten voordat ik morgen de stiefkleinzoon zie hahaha
@roanna: ja aanmelden op hyves doen!
Nee, ga maar niet hyvessen. Kom nu al haast niet achter dit ding vandaan,
dus … mss ooit eens.
he, wat jammer nou
:lol::lol:
Ik kom ook maar alvast afscheid nemen voor vandaag. Kunnen we lekker nog een uurtje extra genieten van deze avond. :slapen:
Dus iedereen…weltrusten en tot morgen en niet vergeten he!
:kus: :dag: :dag:
@roanna: mijn ouders zitten ook sinds donderdag op hyves hahaha
@roanna: slaap lekker heel mss tot morgen anders tot maandag
O ja Linda…jij ook heel veel plezier morgen :wub: en zet 'm op he! Lekker genieten en maar zien wat hier weer van komt!
Truste alllllll :dag: :slapen:
oef
nu een film op tv die zoooooooo…uhm… :paranoid: tja… uhm… laten we maar zeggen dat dit wel een fantasietje is… hahaha… zit em dan ook vol…ehm… interesse… te volgen :paranoid:
Me is going to bed now… Till tomorrow…
Goodnight sleep tight don’t let the bedbugs bite…
@beps: slaap lekker
ik ga ook slapen, lekkert uurtje langer slapen vannacht, probeer morgen ergens nog langs te komen maar kan nog niet beloven anders een fijne zondag allemaal
slaap lekker (lang) :dag: