owh das ook nie gezellig…
mogguh
:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:
**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Goedenmorgen…
Bloemmie: In je bed gep**st???
goedemorgen allemaal…!!
iedereen een fijne zondag gewenst…
mogguh…
ik ga weer naar bed
@ beps…??? huh…???
Ook mogge. :dag:
@Bloem: Nou wist eerst ook niet of ik het wel goed zag. Zo vroeg al uit je bed en dat in het weekend, of gaat de klepdoos mee naar bed? Ha ha.
Had wat last weer van kikkers, maar voor de rest … iedereen weer een fijne zondag gewenst. Wij gaan mss vanmiddag nog even naar een Pasar Malam hier ergens in de buurt, maar kokkie wist nog niet, of hij daar zin aan had. :lol: :mad: Dus we zien het wel!!!
@Bloemmie: Zo vroeg op, wij zeggen dan dat je in je bed geplast(pist) hebt
ZOOO belachelijk druk, maar de helft er al weer bijna op
goedemorgen, jaaaaaaaaaaaa ook weer wakker, weinig bij te lezen vanochtend…hier iedereen ook al weer wakker, komt echt door het uurtje langer denk ik…
strijkje weggewerkt…maar zien wat we vandaag gaan doen…ik meld me wel weer…
toedels
@ beps je weet toch waarom ik vandaag zo vroeg op moest???
ik heb eigenlijk ook zin om erop uit te gaan… heb ineens mega zin om geld uit te geven… oeps…
maar goed, nu duik ik wel weer lekker mn bedje in! ha… beter en kost ook geen geld ![]()
@viva…mag ik mijn strijk ff opsturen…?
hihihi laat ik daar nou net een vreselijke hekel aan hebben Strijken blehhh
@Bloemmie: Ik was t even vergeten…alles goed gelukt??? Kanjer!
Zo eten op, nu er weer tegenaan.
Ben er ook nog even , over uurtje rij ik hier weg om T. op te halen, wel beetje zenuwachtig hoor maar is wel weer weg zodra ik hem gezien heb denk ik, erg rustig hier vanmiddag kom straks nog wel even kijken voor ik weggga
Linda veel plezier, je hoeft helemaal niet zenuwachtig te zijn hoor, pak je moment en lekker genieten !!!
@marifran: genieten doe ik straks zeker
Ben net klaar in keuken, dochter en schoonzoon komen eten. Heb Indisch gekookt, maar is geen verrassing meer als je binnen komt, de afzuigkap heeft het begeven, het ruikt hier dus als bij een Toko:D
Ben een beetje jaloers Linda, je hebt het vast niet zo koud als ik :lol:, ik zal de verwarming maar weer eens een duwtje geven.
veel plezier vanmiddag samen met dochter en schoonzoon, leuk trouwens dat je indisch gekookt hebt, klinkt lekker, wel balen van de afzuigkap, heb momenteel hele koude handen en voeten hahaha
nou ik meld me af tot vanavond heel laat anders tot morgen