Hallo,ik ook weer thuis van een leuk weekend Antwerpen,maar wel vermoeiend.Heb heel veel aan V gedacht weet niet hoe het kwam,maar ja tis niet anders.
Hier nog wat leuks/bijzonders/spannends gebeurt?
Hallo,ik ook weer thuis van een leuk weekend Antwerpen,maar wel vermoeiend.Heb heel veel aan V gedacht weet niet hoe het kwam,maar ja tis niet anders.
Hier nog wat leuks/bijzonders/spannends gebeurt?
goedemorgen deel twee
ikke ben weer wakker en nu weer ff op de laptop, zometeen lekker eten maken (zo’n knorr gerecht uit de oven met appel en gehakt en boontjes…uhm uhm…) owh ja Boboti!
en dan lekker twee kijken, huizen bouwen, huizen kopen, leuk leuk
Zo, goedenavond inmiddels alweer en al donker ook. ![]()
@TRL: Nee hoor! Niets schokkends gebeurt bij mijn weten. Jij hebt het in ieder geval wel leuk gehad, dat is belangrijk. Nu kan het allemaal nog!! En dat jij steeds maar aan V hebt moeten denken… tja… natuurlijk kan jij daar niets aan doen. Hij is ergens toch nog een deel van je schijnbaar. De toekomst zal het leren toch? :kus:
Nou wij dus niet naar de Pasar Malam geweest, maar een beetje aan het opruimen hier thuis en ff iedereen een mail gestuurd, dat ik nog aan ze denk. :lol:
Volgende week is hier in de Oranjerie ook een kleine PM en dan gaan wel nog wel. Waren daarnet ff naar Dirk vd Br***k geweest, maar dat hoef je ook niet meer om deze tijd te doen. Alsof het voor niets werd weggeven. De rijen (alle kassa,s open) stonden tot midden in de winkel.
@Bloem: Mmmm… ook lekker. Wij nasi van kokkie. :dag:
Bloem…mooie reportage van Mart Smeets op komend schaatsseizoen…
Vandaag lekker bankhangen en om 18 uur pizza besteld(Calzone)
Wel ff wennen dat uur terug…niet echt bevordelijk qua stroomverbruik…
nee tis donker he? ik dacht dat het al half 8 was ofzo
@ roanna, heb geen mail gehad… zat ik ook over te denken… nasi… misschien volgende week ofzo
@ hans…Nu? had vanmiddag al een voorbeschouwing gemist heb ik vernomen ![]()
:tssk: italiaans voetbal… laaa maaa
@Bloem: Oh, ik had 'm toch echt ook aan jou gestuurd, maar wie weet komt tie nog.
Hier heeft dat ook de hele tijd aangestaan van dat schaatsen. Ze hadden o.a. ook Marianne Timmer te gast. Was er ook al niet schaatsen in Deventer vandaag? Iets om de Ijselcup? Daar hoorde ik ze over.
nee roanna, was Ice Experiance. voor de kinderen op 4 ijsbanen in NL
ijsselcup ging niet door…
net was Ireen W. al bij de Wereld draait door… hihih… t komt t komt tkomt!! ![]()
Goede avond…
Wij ook weer thuis vanuit het Zeeuwse. En … we hebben een leuk weekend gehad met zijn allen.
Ben er straks mss nog wel even, nu even wachten tot het eten komt. En jawel … ik eet lahmacun met doner … mmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker!!!
jammmmmiieiee!!
lekker rustig hiero
ik ga voor de 3e keer vandaag naar mn bedje toe… mhmhmmh… heerlijk!! ![]()
Goedenavond.
Nou, dat kun je wel zeggen. Wat een rust hier.
@Marion: :dag: Jij ook welkom terug van je weekendje weg en zo te lezen hadden jullie het weer gezellig gehad. Daar doe je het ook om, toch!
Ik heb verder ook niets te vertellen, dan dat morgen bij ons op het werk de veranderingen gaan beginnen. D.w.z. dat de kassa’s sinds vrijdagmiddag omgebouwd zijn en nu alleen nog icoontjes vertonen op het scherm. We moeten het nu nog zelf doen, maar de bedoeling is met de tijd, dat de gasten zelf de kassa gaan bedienen. Wat ik dan ga doen? I dont know!! Nog niets over gehoord. Controleren/gastvrouw misschien? We zien het wel!
Verder iedereen weltrusten voor zo en wie weet tot morgen weer. :dag: :slapen:
Ik ben ook weer thuis
Het was druk vandaag, en daarna meteen door naar mn nichtjes verjaardag. Errug gezellig, en nu thuis. Hubbie komt zo ook uit zn werk, en dan lekker slapen :wub: mss nog even naar de markt :hihi:
@TRL: ja dat kan gebeuren dat je aan hem denkt, niet erg toch. En vermoeiend had ik al verwacht, IK vind het al vermoeiend en ik ben niet ruim 7 mnd zwanger!!!
@Bloemmie: :kus: weet t ff niet meer hihi
@Roanna: heb je mail gezien, maar nog niet bekeken, denk ook aan jou!!
En nu…oh ja:
@Linda: Ik zie je online: VERTELLLLLLL(als je wilt)
Trusten vast
@beps: ben je op msn?
@beps: breng morgenvroeg hier wel mijn verslag, ben nu echt moe ga lekker slapen
:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:
**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
goedemorgen meiden.
ik al weer op kantoor…heb 0,0 zin…maar ja er moet brood op de plank komen.
Tlr…nog moe meis??
Linda we zijn heel benieuwd
Roanna met icoontjes aan de gang.
voor de rest ben ik op meeleesstand.
gisteren naar het tuincentrum geweest, Jessy op de foto, en kerstmarkt ahum…2 stukjes met planken en ballen en 1 stukje met 10 boompjes wat een mega kerstmarkt maar niet heus…leve meneer intratui*.
mogguh
@ roanna is dat niet super fraude gevoelig als de mensen t zelf moeten doen? of werken er allemaal van die brave burgers bij jullie?
ikke nog 5 nachtjes slapen!! whihheheheeee hoor de hele tijd het liedje: i’am ready… i am fine… i’am ready i’m readyyyyyy
hahahhaha
owh… alleen eerst nog ff werken ![]()
hier net stroomstoring, alle instellingen in de pc die we moeten gebruiken weer foetsie…![]()
dus nu wachten op de ict…zodat we weer wat kunnen doen…:mad:
zo ik om half 3 naar de huisarts, heb wat met mijn arm…kan hem niet goed strekken…en kan nog niet een heel brood in mijn hand omhoog halen…geen idee wat het is, maar het doet pijn:tear: