Ttt 119

:zon02:

nou we zijn bevallen!!!

Gefeliciteerd allemaal!!!
Even de lijstjes naar voren halen!

:turkey:Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

@Marion: voordat ik het vergeet, want ik weet niet wanneer ik weer langs kom op de thee. Maar bij deze FIJNE VAKANTIE!!!

Nou ik ga erweer van door want ik moet chauffeuren voor mijn vader.
Moet voor controle naar het ziekenhuis en hij mag 4 weken niets doen.
En daarna eventjes de zon in!!

Iedereen een fijn weekend!!! GNIET VOORAL!!!

Zo ik ben er ook weer ffies…
Een nieuw deel door Jac…goed hoor!!!

Nu weer werken

Goed gewerkt meiden … gefeliciteerd met weer een nieuw deel!!!

@Raak
Erop uit met vriendin. File rijden? Nee hoor, je blijft gewoon net zolang op het terras zitten tot de file weg is. Veel plezier!

@Roanna
Nee ik weet nog heel weinig, alleen dat mijn nieuwe woonplaats mijn hoofdwerkplek gaat worden. Lekker want dan kan ik het, buiten het invallen in andere plaatsen, op mijn fiets af. En dat is heeeeeeeeel lang geleden dat ik op de fiets naar het werk kon.
Vanavond naar een kookworkshop. Kokkie moet uit gaan kijken, straks krijg je er nog plezier in en ben je niet meer achter de pannen weg te slaan. In ieder geval veel plezier straks!

@TRL
Een onrustig gevoel vandaag! He toch meis! Een dikke knuffel voor jou.

@Beps
Vermaakt zich prima tussen de brabanders zo te lezen.

@OmaCarla
Boodschappen gedaan en daarna in de tuin. DE ideale plek om te punniken. Wat zal hub er mooi mee zijn.

@Viva
Oeps, heb het gemist dat Damber een plekje uit haar gezicht heeft laten halen. Of heb je het niet verteld hier? Gelukkig ging de man met de hamer deze keer jullie deur voorbij en was alles goed.

@Jac
Je kwam vandaag net op het moment supreme. Werd ook weer eens tijd als deel 43 je laatste bevalling was.
Geslaagd voor een bikini en een strandjurk. Ook jij loopt er weer hip bij in ADR! Wil je ook een rijtje Ali’s achter je aan?
Thanks … gaat goed komen met mij daar in Turkije!

He meiden gefeliciteerd met weer een nieuw deeltje… en Jac goed gedaan hoor in je eentje.

Marion nee heb het hier niet vermeld van Damber, eerst maar ff afwachten hoe en wat.

Zo ik naar de winkels…meld me weer.

@Viva
Ik dacht al, zoiets kan ik toch niet vergeten zijn. Was al bang dat de DDD weer toe begon te slaan.

zo weer geluncht

@ marion, je zegt dat je gaat werken in je nieuwe woonplaats… waar ga je dan wonen!? in O? of… mag ook per pb natuurlijk :wink:

oahhhww die zon!! echt zoooo heerlijk

Marion je zei dat je gaat werken in je nieuwe woonplaats, heb je al een huis dan??

Bloem 2 zielen 1 gedachte.

jajajaaa
ik denk dat marion zich ingeschreven heeft in 1 bepaalde woonplaats/ gemeente en daar dus een huis zoekt.

Haha Die Marion!!! lekker hoor, in de buurt werken is ZALIG!!!

Nu even rustig hier maar dat komt goed!

Gefeliciteerd met alweer een nieuw deeltje, Jac goed gedaan hoor, snelle bevalling zonder complicaties
Ben er zo vandoor, fijne dag nog, morgen probeer ik ook van het zonnetje te gaan genieten dus zal waarschijnlijk tot morgenavond worden :dag:

Nou die knullen gaan zo weer terug, wij blijven nog even zitten totdat de collega’s hier het overnemen!

Zo dan… nog max 3 uurtjes

Beps : niet vergeten Houdoe te zeggen hahaha:tongue:

Hahahaha ja en nog iets… maar dabenkal weer kwait…

Goedenmiddag.

Zo, zo, zo… zomaar al in een nieuw deel. Hoe is het mogelijk. :smiley:

Gefeliciteerd ladies. Goed gedaan in je eentje hoor Jac. :thumbsup:

Verder even niets te melden, dan dat ik om half 5 opgepikt wordt door een collega en we naar Voorst vertrekken. Kep er zin an. :finger:

Laat vanavond nog wel even weten hoe het was.

@Marion: Ikke niet mee achter de pannen weg te slaan??? :so: Denk eerder dat ik dan juist met de pannen GA slaan. Nee, is niet meer mijn ding.

‘niet meer’ was het dan ooit wel zo?? :unibrow:
ik hoop dat je toch een beetj plezier hebt :stuck_out_tongue:

gaaaapp me moe…

@Bloem: Nou eigenlijk ook niet nee. Toen we nog een gezin waren… moest ik altijd wel koken en dat ging mij ook best goed af hoor, maar verwacht van mij beslist geen culinaire hoogstandjes. En ach…ik zeg ook eerlijk, ik ben ook de laatste jaren veel teveel verwent door kokkie, omdat hij sinds hij niet meer werkt, graag kookt. Heeft tie van zijn moeder. :stuck_out_tongue:

Daarom gaan we nu ook naar ADR, hoeft hij een hele week echt niets te doen, dan alleen maar eten en drinken. Hi, hi. En dan verwen IK hem. :stuck_out_tongue: Ga ik wel een keer zijn drankje halen.