heerlijk!! ![]()
doe mij er ook nog maar 1 ![]()
heerlijk!! ![]()
doe mij er ook nog maar 1 ![]()
Welke wil je?
[ATTACH]2155[/ATTACH]
En mij ook!!!(oh ja heb ik al, hubbie!!!)
Hier zo klaar, nog een uurtje!
Oh, bedoelen jullie dat? Ik dacht een lekker drankje. :lol:
ik bedoelde: doe mij er nog maar 1 (een rondje )
en kan t niet precies zien, maar die cocktails aan de rechterkant zien er lekker uit! ![]()
Haha ikke zit in mn hoofd verkeerd…JAMMIE drankje lust ik ook
Ik die in t midden JAMMIEEE ben er wel aan toe!
Even op het plaatje klikken dat zie je het wat groter. Die vind ik ook het lekkerst.
Meiden ik ga.
Fijne avond allen nog en tot laters. Wel thuis zo. :dag: :dag:
Ik ook bijna. Nog 15 min(max liever nog iets eerder) en ik ga naar huis, en dan heb ik VIJF DAGEN vrij!!! HAHAHAHAHA(mss hebben ze nog een paar nachtjes, maar wie weet!!!)
ik wou zeggen… ze roepen je vast nog wel een x op
ik ga ook
ouders
eten…
Als ik me mag bemoeien met de cocktails, dan zal ik zeggen. Bestel een lekkere cocktail en je krijgt een lekker cocktail.
Degene die ik lekkere cocktails vind maken is Musta*a van de poolbar.
Maar goed ik ben niet zo van de cocktail ik neem liever een rose of cola amaret** en eigenlijk
gewoon fris.
Want zonder drank heb ik meer gang!
Maar soms kun je niet achterblijven toch.
Verder terug uit het zkh. Alles was goed met vaders.
Nu eventjes eten.
fijne avond!
GRoet
Zo thuis schapjes in huis, zo aan een broodje met tartaar/uitjes/eitje,… En dan lekker onderuit en nietsen!!!
@Jac: cocktails zijn niet alleen voor ADR ook voor nu hoor…lekker…
Zo nu weeekend…
ja nu een cocktail!!
op het terras in de ondergaande zon…
ff heel wat anders… heb al heel de dag last van reclame… promo filmpje van turkije in mijn hoofd.
turkoise zee, stille baai, witten huizen, roze bloemen… t staat op mn netvlies gebrand!! ppfpffff
Hahahahahaha, of ik van zaterdag op zondag wil werken…hahaha(lekker thuis in de nachtdienst haha) TUURLIJK!(ik zat er al op te wachten, en misschien ook nog zondag/maandag) Jaaaaa hahahahaha
Beps ze weten je wel te vinden he.
Bloem een film voor je ogen.
En vanmiddag hebben jullie je hier te goed gedaan aan coctails.
Wij morgen een brunch ivm 80 jarige verjaardag van de ouders van mijn schoonzus. Iedereen is uitgenodigd. Ik net vis gegeten, maar die is niet zo lekker gevallen. Ik hoop dat ik er niet meer last van krijg.
Good evening ![]()
@Viva
Nee joh, ik heb nog geen huis. Kan ook nog ff duren want ik sta nog lang niet op de 1e plaats. Als het zover is zijn jullie 1 van de 1e die het horen.
@Roanna
Dan laat kokkie maar mooi kokkerellen, een pan komt zo hard aan als je er een mep mee krijgt.
@Jac
Alles was goed met je vader, dat is mooi nieuws.
En ik heb ook nog mooi nieuws. Of ja, kan mooi nieuws worden. Na de introductie, was voor mij vooral oud nieuws, nog even wat gepraat met mijn manager. Er is ook een soort uitzendbureau. Ik vroeg haar of daar misschien nog mogelijkheden waren voor meer uren. Nee zegt ze, dat moet je niet doen. Te weinig financiele zekerheid en meer uren als thuishulp wordt te zwaar. Ik ben aan het linken met je administravie kant, zegt ze. Ik zie een hoop gebeuren maar kan er nu nog niet teveel over zeggen. Ik zie mogelijkheden, maar pin me er nu nog niet op vast. Nog even geduld. Het kwam er op neer dat ze het beter vond dat ik mijn uren bij 1 baas werkte. Ik wist echt niet wat ik hoorde en stond er breed grijnzend bij. En soms, zoals nu, kan ik best geduldig zijn. En ik mag in mijn handen klappen met zo’n manager want het is echt een schat van een mens.
@Marion: Gefeliciteerd(een btje dan) want dat zijn de vooruitzichten…
Meiden even een stapje terug. Morgen gaat waarschijnlijk niet door, maar ik sta klaar als het wel nodig is!
Zojuist heeft mn manager er weer 4 moeten ontslaan…VIER pffffff
Maar goed…ik ben er weer een beetje ontdaan van. Ik kreeg een compliment, dat ik er altijd ben als ze me nodig hebben, ook als het niet zeker is dat ik moet werken(zoals morgennacht) Dat is mn kracht zeggen ze. Dat is onbetaalbaar(en een soort van onmisbaar zei ze!!! Ik zeg vooral SOORT VAN…omdat iedereen misbaar is!!!)
Ik ben er echt een btje stuk van… van de 34 nog 18 over…
En dan nog een soort van leuk nieuws…
De mogelijke mama is vandaag gedekt…SPANNENDDD
@Beps
Jeetje alweer meer mensen ontslagen!!! Het houdt niet op bij jullie he?
Maar … voor jou een heel mooi compliment. En dat mag ook, jij bent ook flexibel, staat altijd voor de zaak klaar als dat nodig is. En dat wordt (meestal) gewaardeerd, dat zie je maar weer.
En ook nog spannend nieuws, mama hond gedekt, nu maar hopen dat ze zwanger is.
@ marion, dat zijn mooie vooruitzichten!! en je mag toch hopen en wensen? nix mis mee!!
denk ook dat het beter is om bij 1 baas te werken…hoef je maar 1x vrij te vragen voor je vakantie naar turkije ![]()
@ beps goed en slecht nieuws op 1 dag… t komt allemaal goed ![]()