:kus: t komt wel goed, ik ben alleen een btje down erdoor…:kus:
en zo is het maar net!!!
@Beps
Dikke :kus: voor jou!
Beps kan me voorstellen dat je er een beetje down van wordt, het is iedere dag weer afwachten of er nog meer mensen uit moeten.
Marion voor jou goede berichten dus, het is je gegunt.
Wat is het hier rustig zeg.
Vis zwemt nog steeds Bah!
Meiden ikke is op, ik ga naar bedje…tot morgen
me too… lekker slaapie doen
ciaooo
:idea:
Zoals te verwachten, geen oog dicht gedaan…
Nu al 2 uur spelletjes aan t spelen. Ik doe vanmiddag nog wel ergens een dutje
Tot straks…
Marion: 28 april t/m 11 mei Side![]()
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Beps,:kus:
Marion, goed nieuws,nu nog een leuk huisje
fijne dag allemaal
Goedemorgen ladies.
Nou, het was precies wat ik er mij van voorgesteld had. Geen r**t aan. We moesten zelf in groepjes verdeeld het eten klaar maken. Echt helemaal vanaf het begin. Niks geen kant en klaar producten. Alles vers. Het moesten Italiaans gerechten worden. Het enige wat ik gedaan heb is… staan toekijken :lol: heb me aangeboden dat ik wel de foto’s wilde maken…:lol: en een keer aan zo’n slingertje gedraaid, waar je van die lappen deeg de pasta moest snijden in sliertjes. Enneh… ik hou helemaal niet van pasta.
Ik zat in het groepje, wat de mini pizza moest maken en die heb ik dan later nog wel gegeten en was … moet echt zeggen… heerlijk. De andere groep moesten sinaaappelijs maken en dat hebben ze ook heel goed gedaan. Ijs in een uitgeperst halve sinaaappelschil met een dot slagroom erop. Zalig en fris.
Maargoed, we hebben wel heel veel lol onder elkaar gehad en het was op een schitterende lokatie, midden in de weilanden op een grote boerderie. Aan de een kant liepen de koeien te grazen en aan de andere kant de paarden. Zo mooi en zo rustiek.
Prachtige boerderie met een bijgebouwtje met een grote overdekte veranda. Iedereen genoot alleen al van het uitzicht en we hadden natuurlijk prachtig weer. Bijna alles buiten kunnen doen.
Maar nogmaals, dat kokkerellen… niets voor mij. Heb denk ik die avond wel 10 keer aan Kaylo moeten denken. :lol: Was echt iets voor haar geweest.
Ik was om 24 uur thuis. Gauw nog even mijn mail gelezen en even hier gegluurd, maar het was nogal stil geweest hier.
@Beps: Jij als enige al op momenteel. Jij dus weer niet zulke leuke berichten gehad. Kan wel voorstellen dat je even geen oog had dichtgedaan. Het gaat jou dan niet direct aan, maar toch wel weer enige collega’s en daar vind je het dan toch weer vervelend voor.
Enneh… ik dacht al… Beps 5 dagen vrij? Echt niet en zie…of Beps kan weer komen opdraven en je ziet het Beps… dat wordt toch zeer gewaardeerd. Daarom willen ze jou echt niet kwait. :kus:
Nou, ik ga ff mijn bakkie leeg drinken en dan nog ff wat doen thuis, want moet per slot van rekening vanmiddag/avond nog na de polder.
@TRL: Jij ook een fijne dag en… :kus:.
@Marion: Oh ja meid, jij ook goede berichten wat betreft je baan. Ga weer duimen dat het ook allemaal zo mag zijn. Jij ook :kus:.
@Roanna: haha dat was ik door de toestand vergeten: Hahah kookles hahahahahahahaha…ik wist al dat je er geen RUK aan zou vinden!!!
En ja, er zit 1 collega tussen waarvan ik het rot vind. Kon het goed met haar vinden. Daarintegen de (oud)collega welke me hierheen gehaald heeft, heeft al geprobeert me eruit te wippen in de 1ste en 2de ronde. Dit hoorde ik laatst…heb me keurig gedragen, gewoon gedaan…en nu is ze er zelf uit!!!(en ik vind het wel rot, maar niet zielig ofzo dan…)
Nu heerlijk weer, zo eens douchen…ajaja het is weer kerst haha. Verder niets, btje admin en dast
Goede morgen … en weer een mooie :zon02:nige dag vandaag!
Niet wakker worden van de wekker maar van de zonnestralen die door de gordijnen schijnen … zalig. Zo meteen maar eens een ontbijtje en dan naar het veld, het is zaterdag he. De laatste wedstrijd van deze comptetitie voor J. De laatste moet hij missen want dan zijn we er niet.
@Beps
He toch, wat vervelend dat je niet goed hebt kunnen slapen. Je was idd wel erg vroeg van de partij vanmorgen.
@TRL
:kus: for you!! Hoe is het vandaag? Nog steeds dat onbehaaglijke gevoel?
@roanna
Och arme, ik zie je helemaal staan achter de pannen. Moeten koken en je hebt er niets mee. In ieder geval wel lol gehad met de collega’s en daar zal het om begonnen zijn he? ‘Aangenaam’ bezig zijn samen.
@Beps
O wat misselijk van je oud collega. Dat is het ergste van dit soort situaties, velen proberen hun eigen hachie te redden over de rug van een ander. Een hoop geroddel. Ik zou daar ook niet tegen kunnen.
@Marion: Zo is dat en lol hebben we zeker gehad. Helemaal toen een paard vlak naast de boerderie, ik zeg maar even zijn “slurf” er helemaal had uithangen, tot grote hilariteit van sommigen. Vooral de wat jongeren onder ons hadden dit nog nooit van zo dcihtbij gezien. Je kunt wel nagaan wat er dan allemaal uitgekraamt wordt.
@Beps: Dat is dan zeker een gemene streek van je nu ex collega. Gelukkig heb jij je al die tijd rustig en goed gehouden en het resultaat… nou, voila. Net goed!!! Alhoewel… je gunt het eigenlijk niemand.
Nee dat is het, alleen vind je het voor de een erger dan voor de ander…zoiets dan…
Nou goed… het is nog steeds niet off afgemeld via de mail,…
Wat een rust hier…
Ook weer terug van een mooie wedstrijd. Gewonnen met 7-0!!! Nee, dit keer geen van J, hoeft niet altijd he. Is zeker zo mooi als de anderen ook eens scoren.
Buikje ook weer gevuld en nu de volgende ronde, de boodschappen. Later op de dag het zwemmen en ik hoop dat ik tussen de bedrijven door nog wat tijd krijg om de toko wat recht te trekken. De was draait in ieder geval weer.
@Roanna
Erg is dat he, je zou er spontaan een string van gaan punniken.
@Beps
Idd rustig, ik denk dat iedereen van de zon aan het genieten is. Alhoewel, ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier is ie al een poosje achter de wolken.
goeiemorgen!
@ roanna, arme jij… jij wilde natuurlijk al je laptop pakken en vertellen op ww wat de rest aan kokkies ging koken… helaas… gelukkig wel lekker gegeten want dat is altijd nog maar te bezien…
@ marion 7-0 ja joh! lekkere uitslag! misschien maar goed dat J’s team geen kampioen is geworden anders had hij het kampioensfeest gemist.
gaap… ik had geen brood in huis, dus maar lekker eitje deluxe gemaakt… zal zo eens boodschappies doen en kijken waar ik dan nog puf voor heb.
hier is het grijs en grauw, maar volgens mij niet echt koud…
Nou het is officieel bekend gemaakt! 4 eruit dus!!!
Nou goed, ik ga ff mezelf verwennen, dus in de shopmode…nog 1,5 uur haha