Ttt 119

Nou wist ik gelukkig waar ik zin aan had…nl een cafe gusto. Ik heb een perfect espressomachine. Zalige koffie…MAAR… mn cappu he… ja ik mis m elke dag 1!!
En dus om te vieren dat ik er niet uit lig… heb ik m in mn keuken staan…

Das m geworden en de koffie…
JAMMIEEEEEE

@Beps
Ziet er lekker uit, die koffie!!!
Het is zo onderhand de koffieshop bij jullie of niet? Espressomachine, Sanseo en nu dit apparaatje :unibrow:

De pads gebruiken we eigenlijk niet. Die hebben we nog staan voor als hubbie in een hotel moet met nachtdiensten. Kan hij in zn bedje met de compie klunzen en toch een bakkie drinken.

Ik heb nachtdienst, en morgen ook hahahahaha!!!(en dan maandag zien we of ik dinsdag en woensdag ook nog heb hahaha!!!) Nou goed ik ga eten…PIZZA!!!

@ beps… mmmhhh jammmiee alleen het apparaat ziet er al jammie uit!
wanneer kom ik een bakkie doen?!?! hahaha

ikke ergens onderweg weer in slaap gevallen… nou ja, tis weekend…

@ marion, bij mij is dat ham, ei, tomaat, kaas mmmhmhmhh hij was lekker

@Beps
Nachtdienst vannacht! Is ideaal toch, hub die je gezelschap houdt. Nu aan de pizza, geniet er van.

@Bloem
Jij een 5***** eitje vandaag, ik een 4**** want ik mistte de tomaten.

Het is echt opvallend rustig vandaag!! Of de stilte voor de storm misschien?

geen idee… ik heb eigenlijk nie zoveel te vertellen… beetje aan het dagdromen enzo…

en nu crime night!

En ik probeerde wat was weg te werken en toen kreeg ik visite :smile:
Maar das gezellig, de was loopt niet weg, morgen is er weer een dag.

Beps : pffffff weer 4 eruit, niet leuk hoor. Maar voor jou dus positief nieuws, mag zelfs weer wat meer werken, dus werkse voor strakjes he enne je kan er een heerlijk bakkie leut bij zetten. Ziet er goed uit !
Marion : ook al een beetje positief nieuws, zullen weer gaan duimen draaien hoor. J> met 7-0 gewonnen, nou nou. Visite gehad enne ik was het niet hoor, maar ben wel door Cuyck gekomen vandaag hihi.
Bij ons vandaag dus geen zon (he Bloem)en ben toen naar het noorden gaan rijden. Bij jou dus ook geen zon. Kreeg pas weer echt zon bij Zwolle geloof ik dus zijn we daar in de buurt lekker terras gaan doen en heerlijk gegeten.
Bloem : heerlijk uitgeslapen en luxe eitjes gemaakt en nu lekker aan het lammen, verder geen nieuws te vertellen
Roanna : dus kokkie spelen bevalt jou ook niet, nou mij dus ook niet hoor. Het is dat we moeten eten maar anders :stuck_out_tongue: Je hebt er iig toch een heerlijke dag aan overgehouden
Ikke ga nu ff kijken of er in 013 nog kaarten te koop zijn voor Alain Clark want hier is het precies wel heeeeel rustig nu

@Raak
He toch, ik was vanmiddag ook daar om te shoppen. En als ik mijn huisje heb ga je er niet alleen maar door rijden he! Dan kom je toch zeker wel aan voor een bakkie?

Marion : he wat dacht je dan?? ff lekker bijbeppen natuurlijk. altijd gezellig toch ? Maar was vandaag weer eens op zoek naar het :zon02:
Denk dat ik maar ga emigreren naar een land waar er een maand op 7/8 zon is per jaar :stuck_out_tongue:

Roanna : :dag: Ben je aan het nachtbraken ? of kon je niet :slapen:

Goede nacht. :slapen:

Mag ik ook nog ff meedoen meiden? Nou, ben net thuis vanuit de polder en daar was het ook zwaar bewolkt en harde koude wind, maar gelukkig had mijn neef een mooie zonneluifel en zo’n warmtelantaarn, ( of hoe heet zo’n ding op gas?) dus hebben we de hele tijd buiten gezeten. Was weer ff gezellig. Ook andere familie uit Amsterdam waren daar, dus weer heerlijk even de familiebanden aangehaalt en geroddeld uiteraard. :stuck_out_tongue:

@Bep: Wat een leuk ding zeg. Heb ik nog nooit ergens gezien. Werkse vannacht.:dag:

@Marion: Goed weer van J. en zijn cluppie. Wie weet volgend seizoen kampioen. Ze hebben de smaak nu te pakken.

@Raak: Ook lekker de hort op geweest vandaag. En nog wel helemaal naar Zwolle. Ben je zeker ook langs of in de buurt van A’doorn gekomen of niet?

@Bloem: Ik denk al op een oor en ik ga er ook zo maar van tussen, maar wou me toch even melden.

Nou, zo te zien bijna niemand meer, dus zeg ik ook maar alvast… weltrusten, slaap lekker en tot morgen weer.

:kus: :dag: :slapen:

Roanna : ja idd was in de buurt van A’doorn maar wist al dat jullie weg moesten hoor. Ik kom echt wel een keertje alsjullie thuis zijn hoor.
Hubs zei al als ze weten dat we hier rijden haha.Wat fijn dat je een leuke tijd gehad hebt en weer veel familie gezien hebt. Onder een gaslamp zal het wel lekker geweest zijn buiten maar vond het behoorlijk fris worden.
:slapen: lekker

zo ladies, crime night is weer voorbij voor een weekje

roanna en raak heel het land doorgeweest een een leuke dag gehad…
ik ga mn bedje nog maar een x opzoeken

@ beps, werk ze!!

Zo meiden, ik ben weer ‘druk aan t werk’…
Komende nacht ook, en dan zien we verder… Als het de anderen ook lukt in te loggen thuis(velen lukt het niet thuis, of geen juiste telefoon, of de compie is niet geschikt voor de programma’s maandag gaan ze op zoek naar een ander programma, en anders zijn er maar een handje vol voor de nacht :hihi:) als het programma werkt, gaan de volgende 2 nachten(ma/di di/wo) naar een ander en anders…guess who haha!!!
Help splinter naar de winter zou ik zeggen!!!

Tot morgen all

Zo deze nacht weer overleeft, nog een uurtje en dan slapen
Daarna naar mn ouders op de camping, we eten daar(ook zus en fam zullen er zijn, zij gaan dinsdag naar antalya!)

Tot vanaaf zou ik zeggen, veel plezier ik ga zo :slapen:

Goede morgen …

@Raak
Klinkt erg aantrekkelijk. Daar zou ik ook wel voor te porren zijn. Tenminste … als we hetzelfde land in gedachten hebben.

@Roanna
Een leuke dag gehad met de familie.

@Beps
De nacht goed door gekomen. Straks naar de camping … veel plezier!!!

En ik ga nu ook even wat euries verdienen … tot straks.

@Bloem
Ligt nog lekker te :slapen:

:turkey:Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej