Ttt 119

Goedemorgen all.

Zo, lekker rustig geweest hier wegens upgrade van de site, las ik vanmorgen. :lol:

Heb eigenlijk niets te melden, dan dat ik vanmiddag weer even weg ben naar de achterhoek en tegen de avond nog even naar de verjaardag van mijn schoondochter.

Hier een heerlijk zonnetje en windstil en het is gewoon warm buiten. Heb een uurtje geleden de was buiten opgehangen en het is zalig.:zon02: Vannacht een lekker regenbuitje gevallen, maar dat was ook wel even nodig.

Ik ga me eigen nu even upgraden. Iedereen een hele fijne en :zon02: dag gewenst.

@TRL
:kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus:
Ik heb zo het vermoeden dat je ze nodig hebt.

@Roanna
Gaat weer hoken vandaag en daarna naar de verjaardag. Veel plezier!

morning ladies…

hier beetje miezer regen…
iedereen weer bezig met allerlei zaken en dingen…
ikke lekker chill vandaag, als het lukt een beetje in huis rommelen en op de computer…
gaat goed komen :smiley:

Morning. :dag:

Nou, dat naar de achterhoek gaat dus echt niet door hoor., heb ik net zelf beslist. Kokkie zou, (dacht ik dus) tot 1 uur werken en dan na douchen weg, maar hij is nog niet thuis, dus zal wel tot 3 uur werken en dan nog douchen… dan heb ik geen zin meer om nog ff naar de achterhoek te rijden. Moet vanavond ook al weg.

Dus ga zo lekker de zondagskrant in de tuin lezen.

He jammer Bloem dat het nu miezert bij jullie, maarja, als je toch verder geen plannen voor buiten hebt… dan maar lekker thuis relaxen. :smile:

Nou :dag:

@ roanna, juist ja, maakt mij niet uit… als t zonnetje schijnt voel ik me dan weer schuldig dat ik binnen zit… ach who cares :smiley: ben lekker reisverhaaltjes aan het lezen… zucht…

Hallo meisjes ben ik ook weer.

Gisteren de brunch gehad, en ook visite, was dus heel gezellig allemaal.
En vandaag zijn we hier lui, echt lui…maar ja het heeft hier de hele ochtend al gegoten van de regen, dus geen weer om naar buiten te gaan.
Voor de rest weinig te melden, alleen dan dat het hier heel rustig is geweest.
Roanna nee zou ook niet meer gaan, het is de moeite niet.
Bloemmie lekker aan het rommelen.

Ikke ook even tussendoor.

Roanna niet naar de achterhoek, kokkie TE druk bij de boer
Bloem zwijmelt weg bij reisverhalen
Viva gisteren een gezellig brunch gehad en nu lekker lui

En ik heb koffiedrinkers gehad, mams en buuf. Een kippenhok dus. Nu maar aan de was want dat schiet niet echt op zo he.

ik heb een beetje aangerommelt, veel reisverhalen gelezen en afgewassen.
ga maar eens afdrogen tijdens het eten koken ofzo…
gaappp luie zondag :smiley:

Ik hier ook aan de rommel, slaapkamers wat recht getrokken en zo meteen de badkamer ook nog maar. Dan hebben we dat alvast gehad.
Ik wil morgen nog even naar U**n met J, kijken of ik nog wat leuke shirts voor hem kan scoren. Al wat ie nog fatsoenlijk aan kan is wit of blauw. Beetje kleur mag wel he. En heeeeeeeel misschien loopt moeders ook nog wel tegen een leuke zomerjas aan.

@ marion zomerjas?? nee toch! vanaf nu alleen maar 25 gr!

ikke gekookt, gegeten, afgedroogd, bed verschoond (wat een [EMAIL=“Grgrgr*@y4873-823*##(#$”]Grgrgr*@y4873-823*##(#$) werk!! en ook nog gestofzogen…

pfpfpfp…is het alweer bijna weekend?

Goedenavond.

Zo, wat een rust hier he!!! Zit iedereen al soms in ADR? :zon02: Je zou het haast zeggen.

Ik ook weer terug van bakkie doen en even bijpraten bij de zoon en schoondochter.

Voordien (tja, we kwamen er toch langs) even een happie gedaan bij KFC of andersom. :stuck_out_tongue: Ook wel een keer lekker.

Verder ook niets spannends meer te melden. Ja, heb ook de was nog droog gekregen en al opgevouwen. :smile: Ha, ha.

Hallo ik ben ook weer terug van schoolfeest en dat is in Belgie altijd heeeeeel zwaar. Veel wijn en bier hihi. Daarna ff met de kids naar McD
Bloem : lekker lui reisverhalen gelezen
Marion : heel ijverig gepoetst, goed zo ! en denk idd dat het hetzelfde land is:p
Roanna : niet meer naar achterhoek geweest, kokkie te laat, wel naar zoon en schoondochter
Viva : vandaag gietregen gehad, wij hier vannacht wel maar vandaag heerlijk in het zonnetje kunnen zitten
Beps : naar de camping bij mam en pap en zus kwam ook
en verder is het hier echt heeeeel rustig geweest

zo… ik heb voor vandaag wel weer genoeg gedaan…
zit nu lekker met een dekentje op de bank ingenesteld, laptop op schoot… nog meer reisverhalen lezen :smiley:

en gaap… de oogjes worden zwaar van al dat gelees… en de batterie moet bijna weer aan het gas…
dus mooi moment om aan deze lambaldag een einde te maken…

tot morgen en slaap lekker

Bloem : slaap lekker en tot morgen :dag:

@Bloem: Daar word je ook moe van. Je kunt beter zelf op reis zijn. :smile:

@Raak: Ook weer leuke dingen gedaan vandaag en ook geboekt voor Alain Clark zie ik, dus het kan niet op. Nou meid, als je dat mooi vind… gelijk heb je.

Ik net ook even voor mezelf en voor kokkie wat leuke dingetjes besteld bij Neckervrouw. Hopenlijk is het wat. Paar dingen komen a.s. woensdag en de rest volgende week woensdag. Heb ik dat ook maar weer gehad. :smile:

Nou, ik denk dat het een beetje vast zit hier en ik heb verder ook niets meer de vermelden, dus zeg ook maar… weltrusten voor zo en tot morgen weer. Misschien zijn we dan wat spraakzamer. smkiek

Weltrusten. :kus: :dag:

Roanna : ben te laat om je welterusten te wensen, zat een beetje bij te lezen maar bij deze…:slapen: lekker
Ikke ga ook maar eens naar boven, morgen vroeg weer op :dag:

Ik zit weer aan de compie te ‘werken’
Zometeen met hubbie een filmpje kijken. We zijn saampjes vanavond gewoon gaan slapen, gaat hij zo lekker met mij filmpje kijken, en daarna gaat hij weer slapen tot een uurtje of 8 en te werk(mag het morgen zelf indelen) en ik werk door.

Nou goed meiden, ik zal jullie wel iets te kort gaan doen, maar daar kan ik helaas niets aan doen de komende dagen…

Doeggie slaap ze allen

:turkey:Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Nou het zit er bijna op!!

@TRL: :kus: ik denk al een paar daagjes aan je. Hoe gaat het nu?? C gaat deze week naar het KDV toch??

Iedereen een fijne werkdag :dag: