mogguh
@ beps slaap lekker
gosh wat een klote nacht zet… dekbed sliep niet lekker, te warm ofzo… heb heel de nacht liggen draaien en woelen en errug maf gedroomd (voor de verandering)
gelukkig is het een korte week… eens kijken wat er te doen is…
mogguh
@ beps slaap lekker
gosh wat een klote nacht zet… dekbed sliep niet lekker, te warm ofzo… heb heel de nacht liggen draaien en woelen en errug maf gedroomd (voor de verandering)
gelukkig is het een korte week… eens kijken wat er te doen is…
De meesten hier druk aan de poets geweest van het weekend.
Beps,toch gewerkt,dus geen 5 dagen vrij,zo vult het potje lekker.En weer 4 mensen eruit,balen,maar gelukkig dat jij er niet bij zit.
Raak,schoolfeest gehad in Belgie,en daarna nog lekker gemact.
Roanna,vreemd gegaan bij de kfc,een keer wat anders mag natuurlijk best.
Toos,gecrockt?
Bloem,reisverhalen gelezen,begint het vast weer te kriebelen.
Viva,regen gehad,balen.Wij hebben hier wel veel zon gehad het weekend.gisteravond tot half 9 buiten gezeten.
Beps,ik zit momenteel niet zo lekker in me vel,heb vrijdag wel ff de kraan open gezet,luchtte wel iets op,maar leeg is het nog zeker niet.Met C gaat het goed,woensdag gaat hij weer voor 2 wenuurtjes naar het kdv en dan vanaf volgende week voor het echie.
Fijne dag allemaal
Daar was ik(waren we) al bang voor. Stap voor stap meis. Het is gewoon niet anders. Nogmaals, spreek me maar gewoon aan hoor op msn ofzo. En lucht je hart maar gewoon. We zijn er voor je!!! :kus:
Goede morgen … een beschuitje, een bakkie, dan nog de hond uit laten en even aan het werk.
@Raak
Een gezellig schoolfeestje gehad gisteren.
@Bloem
Vanaf nu 25 graden? Dat gaat het niet halen hier als ik zo naar buiten kijk, regen. Maar ik ben nog hard over die jas aan het denken hoor, geloof dat ik zeikerig begin te worden.
Jij liggen woelen vannacht onder je te warme dekbed. En dan komen die rare dromen weer. Ik kan me ze meestal niet meer herinneren en misschien is dat maar goed ook. Hoef ik me niet af te vragen hoe ik die onzin bij elkaar verzonnen krijg.
@Beps
Wat gezellig van hubs dat ie een filmpje met je keek vannacht.
@TRL
:kus: voor jou.
Goedemorgen meiden, ik weer vanuit een regenachtig den haag, achter mijn bureau…
Tlr :kus:
Beps lekker met hubbie toch nog even een filmpje gekeken…en wederom een nachtdienst achter de rug.
Bloemmie dekbed te warm, woelen en rare dromen, dus vandaag denk ik een beetje brak.
Marion vandaag :vak01:pakken denk ik, en dan morgen heerlijk >>>
En het is hier TE rustig
Hoe laat vertrek je eigenlijk morgen ???
ja beetje erg brak :retard:
@ marion, maar je loopt toch niet hele dagen buiten ofzo? ik heb nooit een jas aan behalve mn winterjas en dan is t echt nodig…
maar goed… jij lekker de laatste dingen shoppen! succes
Hi all, zie dat mijn post van vanmorgen niet geplaatst is ???![]()
Wat is dit nu weer? staat er bij mijn post gewoon 12.31 ?? het is echt pas half elf hoor:so: Zal maar ff wachten met posten want denk dat iets niet helemaal ok is
Goedemorgen allemaal,
Ben ik weer na een druk weekendje. Naar het tuincentrum geweest en lekker in de tuin bezig geweest. Gisteren met de hogedrukspuit de tegels weer fris en fruitig gemaakt, dus mijn tuin is er klaar voor. Nu de :zon02:nog.
Mijn jongste moppie is nu naar het ziekenhuis voor controle bij de orthopeed. Hoop dat het allemaal OK is nu. Spannend.
Straks even de vakantie betalen, hebben we dat ook maar gehad ![]()
Ik ga nu even bijlezen hier…laterzzzzzzzzzzzzz !
Oma Carla : goedemorgen, lekker he tuin helemaal klaar, vanaf vrijdag komt de lente weer terug hoor :zon02: Hoop dat alles ok is met de kleine
Huh ? Dat zou wel heerlijk zijn, maar ik heb juist gehoord dat het voorlopig zo blijft als nu ![]()
Carla, ik duim met je mee dat je kleinzoon helemaal genezen is.
Raak hahaha, de site is idd van slag. Ik kon net trouwens niet eens inloggen…en kwam de melding dat tot 14.30 uur hij eruit lag vanwege een upgrate.
Er was inderdaad een heleboel NIET OK, hahahahahaha!!! Kon niet inloggen, kreeg de melding dat mijn wachtwoord niet OK was. ???
Nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ook met het nieuwe wachtwoord was het niet mogelijk om in te loggen. Kon ook niet mailen naar de helpdesk.
Na een halfuurtje opnieuw geprobeerd en toen lukte het gelukkig wel.
Is trouwens wel heeeeeeeeeeeeeeeel onhandig: je kunt alleen maar mailen naar de Helpdesk als je ingelogd/geregistreerd bent. Dus als je niet kunt inloggen is dat geen optie. Niet echt handig.
Goedemorgen ladies.
Hier ook zo hoor Viva. Bovenaan staat dat ze vandaag aan het verhuizen zijn van server en er nog het een en ander mis kan gaan en dat mag je melden bij de helpdesk.
@Carla. We duimen ook voor je “moppie” hoor!
Ja, we krijgen na donderdag weer mooi warm weer :zon02: en ik kan in de toekomst kijken… volgens Viva. ![]()
@Raak: Gewoon posten hoor. :dag:
Zo meiden, ik ga ze weer ff verdienen.
Laterssssssssssss :dag: >>> :dag:
ppff hier ook troubels…
doe maar ff rustig aan anders is het toch allemaal zo verwarrend…
Nog even snel terwijl ik wacht op N.
@Viva
Ik vertrek morgenavond pas. We gaan hier tegen 17.00 uur en we vliegen vanaf Dusseldorf om 21.45 uur. Komen echt midden in de nacht aan. Maar dat geeft niet, anders waren we de 29e vertrokken rond 19.00 uur, nu een dagje extra zeg maar.
@OmaCarla
Druk geweest in de tuin. Nu de zon nog en dan kun je er van gaan genieten.
Kleinzoon op controle vandaag, telkens weer spannend he, hopen maar dat alles oke is.
@Roanna
Heeft mooi weer voorspeld voor donderdag. Wel makkelijk, een soort van prive Char hier.
Krijg net telefoontje van mijn dochter: Moppie Diego is goedgekeurd door de orthopeed ![]()
Heerlijk hoor.
Net maar weer een sollicitatie verstuurd, de tigste. Snik, snik.
Ff een vraagje: zou het erg leuk vinden om jullie toe te mogen voegen aan mijn Hyves. Kan via de Hyve van Viva zien wie van jullie al een Hyves hebben, dus … ![]()
Mag ik…??? ![]()
Degenen die nog moeten werken vandaag: Werkse !!
@OmaCarla
Dat is mooi nieuws, weer een zorg minder he ![]()