Marion een hele fijne reis voor morgen, probeer er lekker van te genieten en zet je zorgen even van je af!!! :kus:
Zooo… weer een weekend om… en weer 1 dichterbij ADR Gister naar de voetbal geweest… Ajax-Az… pffff wat een gedoe zeg… Stond om 11.15 al op Alkmaar Station… en voordat ik op mijn plekje in de Arena “zat” was het 14.25… Ik had geen stoel… haha de vakken waren vol dus heb de hele wedstrijd op de trap gestaan… na de wedstrijd 1 uur staan wachten tot we weer naar de trein konden… Toen kregen we te horen dat de trein via Hoorn moest vanwege een aanrijding/zelfmoord bij Castricum… Erg fijn dus allemaal… Maar goed vond het leuk om er bij te zijn… was best gezellig tussen de Azters
Verder niet echt bijgelezen, en moet ook ff aan de slag op mijn werk!!!
Oma Carla : dat is idd goed nieuws en je mag me toevoegen hoor moet wel eerlijk bekennen dat ik niet echt veel doe met mijn hyves
Roanna : ja ik zal wel posten maar niet teveel anders overbelasten we seffes de nieuwe server. Hahaha af en toe bels woordje er tussendoor he
Marion : dan zien we je nog voor je vetrekt en groetjes aan N he
Cyn : je hebt er wat voor over moeten hebben dus gisteren om erbij te zijn, maarre JE WAS ER
Viva : komt er ineens ook een post van jou tussendoor, word er een beetje kierewiet van he. Gelukkig niet uit de lucht tot 14.30, wat moeten we anders heel de dag op kantoor doen he:confused:
@ raak… GMT tijd vs GMT +1 tijd??
@ cyn gezellie een hele dag voetballen geweest!
@ marion je komt toch noch nog wel langs he?! anders alvast heullll veulll plezier
TRL: Ja de blessuretijd duurde echt lang, en oh wat waren ze boos op Suarez zeg!!! Wij hadden het idee dat de scheids extra lang liet doorspelen zodat ajax nog een keer kon scoren… Het was inderdaad wel erg gezellig in het az-vak… Welk vak zit jij??
Cyn,ik zat op me vaste plekkie,achter het doel waar het gebeurde,wij vonden het ook allemaal lang duren en achteraf valt het allemaal wel mee(lichte hersenschudding)dacht dat het wel ernstiger was.En natuurlijk vonden wij dat de scheids tegen ons floot
zo het zal je maar gebeuren zeg…deur dicht geen werk, geen geld, maar wel vreemd dat het zo ineens gaat, ik neem toch aan dat het van te voren aangekondigd wordt zoiets.
Bloemmie wat heb je allemaal gekocht.??? Ikkeisnieuwsgierigaagje
@ trl heb geen pyjama gekocht hoor… anders had ik die met koninginnedag aangekunt… ik ga echt helemaal nix doen die dag… lekker lang uitslapen, videootje kijken en denk weer reisverhalen lezen
@ viva, VAN ALLES!! eerst maar ff afwachten wat erbij zat en volgens mij had je nog gereageerd dat je ook hoopte dat het zoooo leuke shirt net zo leuk was en zij passen… DDDD cker!
Is weer tijdje geleden, … schaam schaam
Heb nog niet bijgelezen, maar dat komt wel.
Vandaag eerste werkdag, en ventje nog thuis tot eind mei. dus die zit zich stierlijk te vervelen nu
viva, VAN ALLES!! eerst maar ff afwachten wat erbij zat en volgens mij had je nog gereageerd dat je ook hoopte dat het zoooo leuke shirt net zo leuk was en zij passen… DDDD cker!
hihhi je hebt gelijk…nog even en we noemen het hier DDD in plaats van TTT
Trl: haha ja daar waren de meningen bij ons over verdeeld… Ik geloof dat bij AZ de hele aanhang vond dat de scheids tegen Az floot… haha… Gister de huldiging ook nog even gekeken… was wel erg leuk om te zien…