Ttt 119

Bloemmie: ik zou zo met je meegaan… maar ja geen dagen meer :frowning:

En ik ook, maar geen geld hahahahaha…dus deel Cyn en mij in 1 pers…1 zonder uren en geld, en 1 die mee kan hahahahahaah

Ikke wakker, maar nog duf. Misschien vannacht nog, anders pas weer op koninginnedag.
Wel vergadering vanmiddag, ik ga er even heen, neem alles mee, voor het geval ik niet hoef

en verder las ik iets over (t)hyves,…niet echt mijn ding, maar wie wil mag me uitnodigen hoor,…soms ben ik er te vinden

Bloem,dus een relax dagje voor jouw,ben je vrijdag ook vrij?
Dat is een leuke aanbieding,maar ja heb al geboekt en heb C ook dus…

Cyn,de huldiging was idd leuk en zo kan je zien dat het ook zonder rellen kan.Alleen jammer dat DS steeds voorop staat.

Gebruikt er al iemand van jullie vista op zijn pc? Heb mezelf een klepdoos kado gedaan (zaterdag ophalen),maar zit vista op en er wordt gezegt dat voor thuis gebruik xp fijner is.

Tlr…ik heb vista…even wennen maar gaat goed hoor…en lekker jezelf verwend groot gelijk

Viva,ik heb het aantal jaar terug ook meegemaakt,zaten 2 weken dicht ivm kerst en oud en nieuw,baas wenste ons nog goede feestdagen,2 januari kom ik op het werk staat hij ons op te wachten en zegt sorry we zijn failliet,hadden het loon ook nog niet gehad,nou dat was wel ff schrikken.Heb toen gelukkig maar 2 weken thuis gezeten en kon toen via het uitzenburo hier aan de slag.Maar je staat wel raar te kijken.

wel dagen, en ook nog wel geld maar ik ga al 3x :vak01:>>>:vak02::teeth:

hoezo een koude douche zeg.

Zal zeker wel wennen zijn.Zal ook zelf wel dingen moeten installeren denk,maar dat gaat vast wel lukken.

welja een kind doet de was. Meestal zijn ze voorgeprogrammeerd, vraagt hij om de cd…en de rest gaat vanzelf

TRL: ja dat vind ik ook jammer… Hij is alleen maar van het geld… meer niet!!! En ik vond het jammer dat de spelers per 3 naar voren werden geroepen… Dat moet je gewoon per 1 doen vind ik!

Beps: haha ja dat kan ook :wink:

Viva,dat was het zeker.En nog lang op het geld moeten wachten ook.

Hier ook hyves,je mag me wel toevoegen.

Meestal hoef je niks meer te doen hoor! Alleen internet wellicht!

Ik net nog een paar g*bor slippers besteld via het internet…

owh ja, das waar ook, ik ook geen dagen en geen geld :tssk:
@ trl ik heb windows vista business edition. nix geen problemen, alleen internet expl. is soms wat instabiel, maar ach, heb ik hier op t werk ook last van
tis allemaal een beetje wennen in het begin maar het went uiteindelijk wel

mbt faillessement… heeft n mams ook paar keer gehad. terugkomen in sept. van vakantie en geen geld hebben en 1 of andere vage brief op de deurmat dat bedrijf failliet was…
sta je daar mooi. gelukkig was het de 2e baan, maar destijds was het broodnodig. allemaal goed gekomen maar dat is wel een risico om voor een klein bedrijf te werken denk ik…

mmhh… kan iemand me ff vertellen hoeveel weken het nog voor mij is?

Ook ik heb Vista…gaat prima !
Alleen heb ik de autom.updates van Windows uit moeten schakelen. Regelmatig als er een nieuwe update was geinstalleerd waren er flinke problemen. Moet je weer terug naar systeemherstel blablabla…enfin, niet fijn.
Voor rest geen probs.

Lees hier over ontslagen etc. gggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Hoor ik ook bij helaas. Ben sinds 1 december vorig jaar min of meer werkloos. Heb via het uitzendbureau nog 2 maandjes kunnen werken, maar nu is het echt NOPPES.
Ben bang dat ik mijn leeftijd niet mee heb…te veel ervaring dus te duur etc.etc.etc.
Zie het even niet meer zitten wat dat betreft.

@ carla, ja kan me goed voorstellen dat het mega frustrerend is. al die slechte berichten en dan in zo’n positie zitten… kan helaas nix voor je doen, maar we zijn er wel voor elkaar als je even stoom wilt afblazen

Zoals te lezen geweest is, bij ons personeel teruggebracht van 37 naar 19… ik zit er nog steeds, maar ben bang dat dit niet de laatste ronde geweest is…we wachten af

Ik heb hier ook vista, let erop met installeren dat je de 32(mb/bits) uitvoering kiest. Voor 64 zijn er nog geen programma’s en dan heb je echt een probleem… Wij hebben m sinds de off versies er zijn, en dik tevreden

@ Bloem:
Dank je wel, erg lief !
Ik probeer wel optimistisch te blijven hoor :wink:

Goedenmiddag.

Ik ben er ook weer. Had de wind mee dus…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/scooters/scooters6.gif

Verder alles een bietje bijgelezezen hoor, over ontslagen, ( weten we hier ook alles van) voetbal, juiste tijden en nieuwe laptop.

@TRL: Ik krijg er ook een voor moederdag (ahum) en wil ook eigenlijk het liefst toch nog XP erop, maar ik zie nog wel even. Ik ga ook niet zo’n hele dure kopen hoor.

@Carla: Je mag mij ook wel toevoegen, maar ik zit bij niemand en nergens op hyves en wou dat ook maar zo laten. Zit al veel teveel achter de pc. :wink: Kan ik het allemaal niet bijhouden. :disgust: Ha, ha.

Oke, ik ga nog maar eens even wat doen hier. :so:

Ik ga even naar t werk, vergadering. Bij terugkomst eerst even met hubbie naar de winkels voor de schapjes en dan…dan zien we weer…