@ beps vergader ze!
@ roanna, wist niet dat je zulk lang haar had
hahaa
@Beps: :dag: Ik had je niet gezien zaterdag j.l. Heb nog wel uitbundig gezwaaid, maar helaas. Ik heb wel een half uur lang die politieheli zien rondjes maken.
@Bloem:Oh nee? :lol::lol:
Roanna,ik ook niet zoān hele dure hoor.Een HP 17 inch beeldscherm,had eigenlijk een Fjits gezien 18.4 inch beeldscherm,maar vond 17 wel groot zat.
TRL: lekker hoor een laptoppie!! Ik heb 2 weken geleden draadloos internet besteld bij U*C⦠maar nog steeds niks binnen ![]()
Mijn modem kan ook draadloos,moet alleen de cdrom ff zien te vinden dan
@TRL:Ja, zoiets bedoel ik ook.
Enneh⦠draadloos dat moet hier ( adsl ) al kunnen volgens mijn zoon, maar daar vraag ik de buurman wel ff voor.
WOW moest zowaar gewoon bijlezen:lol: Ik heb hier vista business en thuis gewone, vind het allemaal prima werken hoor, gaat best lukken Trl
Oh aanbieding bij Arke, zal maar niet kijken:hihi:
Roanna,ik heb de hp cq70-200ed,zat te twijfelen tussen die en de fjits semns amilo Li3910.
heeeeeeeeeeeeeeee wie is hier de helderziende ???
kijk op mijn post van 15.19
Daar reageer ik op posten in de toekomst hahahahahahahaha
Roanna,ik zat te twijfelen tussen de fjits simns amilo Li3910 en de hp cq70-200ed en het is de laatste geworden,omdat 17 inch beeldscherm groot genoeg vond en in de winkel zeiden ze dat de service van hp beter is.
Roanna,ik zat te twijfelen tussen de fjits amilo Li 3910 en HP cq70-200ed,maar heb dus de HP genomen,in de winkel zeiden ze ook dat de service van HP beter is
Roanna,ik zat te twijfelen tussen de fjits amilo Li 3910 en HP cq70-200ed,maar heb dus de HP genomen,in de winkel zeiden ze ook dat de service van HP beter is
Roanna,ik had de hp CQ70-200ed en de fjits amilo Li3910 op het oog,het is dus de hp geworden,in de winkel zeiden ze dat daar de service beter van is en vond 17 inch beedlscherm groot genoeg.
Roanna,ik had de hp CQ70-200ed en de fjits amilo Li3910 op het oog,het is dus de hp geworden,in de winkel zeiden ze dat daar de service beter van is en vond 17 inch beedlscherm groot genoeg
Hmmmm⦠toch nog wel een beetje in de war hier. Zie ik dat TRL als laatste gepost heeft hier in het overzicht,⦠ben ik dat. ![]()
Zie ook geen oranje balkje meer onder de VIPnamen. Alleen een rood kruisje.
Nouja, het zal vast goed komen.
Nu snap ik er helmaal niets meer van. Mijn laatste postā¦wordt zo ergens tussen gezet.
Wordt ik gek? :paranoid: Oh nee⦠dat was ik al.
Hahahahaha De mijne staat er nu ook opeens tussen⦠Het is nu 16.44 op mijn horloge ![]()
zo dames⦠ik ga naar huis
ff eten koken en dan bank en bed denk ikā¦
moe! hahaha
hahaha dit is weirdā¦
denk dat de tijd van het forum teruggezet is⦠komt mn berichtje ineens halverwege te staan⦠haha
ben benieuwd waar deze terecht komtā¦