Ttt..............104!!!!

Goedemorgen all.:dag:

Zo, kokkie net de deur uit gegaan, om voor de allerlaatste keer naar de reva te gaan. Ik zei nog tegen hem… kunnen we dit voor voorlopig afsluiten en meiden… wat is het achteraf toch allemaal goed en vlot gegaan met zijn genezing. Heerlijk hoor! En wat heb ik veel aan jullie gehad. :kus:

@Viva: Zoiets heb ik momenteel met mijn rechterknie. Als ik te lang zit en kom weer overeid en sta erop, lijkt het net of ik er doorheen wil gaan. Nu wil ik in mijn geval ook even nagaan, of het niet kan komen door de simvastatine, die mij bij ineens van 10 mg naar 40 mg is verhoogd. Ik heb het gekregen net na mijn vakantie en toen was ik ook net een maand bezig met die nieuwe dosering. Dus ben sinds gister daar even voor een week meegestopt, om te zien of het effect heeft en anders ook maar even langs de HA.

@Bloem: Fraudegevoelig? Dat is het zeker wel. Er werken al een paar Achm** vestigingen met dit systeem en daar hebben ze bij lange na nog niet het aantal gasten die wij dagelijks in huis hebben. Ze gaan uit van een verlies van 10 % dat de gasten het niet eerlijk zulen doen, maar we hebben ook geluiden gehoord, waar het al een tijdje zo werkt en daar is het verlies 40 %. Daarom denk ik, dat er bij ons constant iemand bij zal lopen, om eventueel te helpen (lang iedereeen weet niet hoe het werkt) om bij calalmiteiten te helpen en tevens een soort van oogje in het zeil houd. Vanmiddag zal ik daar wel meer over horen.

Eigenlijk is het niet zo moeilijk. De iconen ( past op 1 schermpagina) geven plaatjes weer van de artikelen die we verkopen. Het assortiment is behoorlijk uitgedunt, zodat we nu nog alleen basis en luxe pakketten hebben en dat staat op die icoon. B.v. standaard huissoep in een simpel kommetje of fabrieksfactorie soep in een luxe kommetje. Verschil € 0,35 maar weet de klant dat? :lol: Wat toets hij/zij in?

Nou meiden en heer… dat was een heel verhaal zo op de vroege morgen, maar dan weten jullie dat ook weer. :lol:

Nu even op Linda’s verhaal wachten.

@Marion: :dag:

goede morgen…!!

@linda…vertel vertel vertel…
@viva…succes straks bij de ha…
@bloem…'t schaatsen komt al dichbij…!!

wij gistere tot laat bezoek gehad…verrot geslapen…moe!! :frowning:

iedereen een fijne dag…!!

@Filiz: Jij ook nog een fijne dag verder. Niet zulke hoge temperaturen meer las ik net , maar toch nog aangenaam en zekers beter dan hier. Hier momenteel droog en zonnig maar brrrrrrrrrr…:thumbsdown:

Nou, meiden en heer, drink nog ff mij 2e bakkie leeg, scoot staat al start klaar voor de deur, dan ga ik er ook maar van tussen. Ik hoef dan wel niet het brood te verdienen, maar dan toch wel het beleg erop. :lol: :dag:

@Linda… vertel dan,

@Roanna: Bij mijn vorige werk was het ook zo. Er liepen 4 dames rond die uitgaven in de ‘warme’ hoek enzo en wij moesten zelf aanslaan wat we namen. En geloof me, veel werd er niet aangeslagen(al was t maar per ongeluk…boter ed…)
Ik snap t niet, blijkbaar is die 40% goedkoper dan de arbeidskrachten!!!

Ikke lekker wakker geworden, uitgeslapen, en vanmiddag vergadering
Morgen een vrije dag

Meld me nog…

@Linda: ik was al naar bed, solly!!! MAAR…VERTELLLLL(:wink:)

Linda - ??? we zijn niet nieuwsgierig hoor maar heel belangstellend :biggrin:

Viva - Jessy op de foto, voor de kerstkaarten misschien???Nu weer extra bakkie vanwege stroomstoring. Succes bij de HA.

Beps - nog even vergaderen en dan weer lekker vrij, mooi weertje voor een lekkere wandeling, wel dikke jas aan.

Filiz - Beetje rustig aan vandaag en lekker vroeg naar bed.

Roanna - Lekker nog even van de scoot genieten. Hoopt stiekem dat het een beetje in het 100 gaat lopen met de icoontjes en het zelf doen. Maar volgens mij maak je je niet echt druk, groot gelijk, jij kunt het niet veranderen en ze doen toch waar ze zin in hebben of het logisch is of niet!

Bloem - nog maar 5 nachtjes dan kun je weer helemaal uit je dak gaan!!

Trl - leuk weekend gehad maar wel moe. Doe je het vandaag toch lekker rustig aan, snappen ze best op het werk, je hoeft het in ieder geval niet meer uit te leggen.

Marion - gezellig gehad in Waterkerkje, goed medicijn voor de blues.

Kaylo -Hoe is het toch met je, lang niet gezien, moet weer op haar k*nt de trap op en af. Hoop dat het beter gaat.

Toos - ook nog steeds niet in orde, waardeloos meid, heb je je ziek gemeld?

Ik zou eigenlijk gaan sporten vanmorgen maar heb er ook de kracht nog niet voor. Lijkt wel of ik wat onder de leden heb, zere keel, verkouden en regelmatig lichte koorts. Maar ga nog niet naar de dokter hoor, heb ik zo een pest aan.

Hoop niet dat ik iemand vergeet, weet even niet meer , maar allen fijne dag!!

@Viva: Lijkt op een “frozen shoulder” en het is heel goed van je, om daar even naar te laten kijken. Sterkte ermee! :kus: Kan zeer pijnlijk zijn!! :frowning:

Nou, ik zit eigenlijk nog te wachten op Linda’s verhaal, maar helaas pindakaas en ik moet nu echt zo weg. Jammer, maar mss vanaaaf nog.

:dag: Dag allemaal.

@Marifran: :dag: :dag:

Mogge dames, ben er weer en ga nu eerst bijlezen

Hai Raak hou was je weekend, lekker druk zeker met de kleinkids.

@Raak: Ook ff nog :dag: :dag:

Ik hoop ook dat Toos snel even weer van zich laten horen hoor!

@Beps: Jij ook weer vergaderse en geniet intussen van je vrije uurtjes.

Nu ga ik echt… :dag: :dag:

@Marifran: Het heerst, ik heb het al 2 weken. Mn stem valt nog steeds af en toe uit! Maar we gaan door. De koorts hier viel mee, maar ik hoor er ook enkele die echt gevloerd liggen!

Beps inderdaad het heerst, Roanna en Toos toch ook al, misschien is het digitaal overdraagbaar :lol::lol:, als ik het maar niet uit de Tropen heb meegenomen !

Goeiemorgen,
Er is weinig gekletst het afgelopen weekend, dus ook weinig om bij te lezen.
@Linda: VERTEL, hoe was het?
@Viva: Klinkt als een acute slijmbeursontsteking in je schouder. Zou er zeker even naar laten kijken. Ik spreek uit ervaring, dat doet echt pijn en is errug lastig.
@Marifran: Ook aan de kwakkel, beterschap hoor. Ik heb het vast van Hans gekregen, die is er mee begonnen en heeft tegen het beeldscherm zitten blaffen. Ik hoorde dat er een 24uurs griep heerst, bij mij duurt het iets langer dan 24 uur, heb ook echt gevloerd gelegen. Knap nu wel op, maar nog steeds wel gammel. Ik had me ook ziek gemeld en dat is niks voor mij. Had wel een positief kantje, kon niet de nacht in. Bah wat vervelend nou

Toos - haha, iemand zei het al hè, elk nadeel hep z’n voordeel!

Pas me voor het gemak maar aan bij de perfecte update van Marifran:thumbsup:
Weekend was heerlijk, vooral zaterdag, lekker aan het strand gewandeld,gezwommen, beetje gewinkeld en lekker gegeten
Gister ter afsluiting naar de bios:nieuwe Euroscoop in Tilburg, was ook leuk
Nu op kantoor en heb een mini-kidsclub ingericht.Kan zo bij animatieteam in Turkije gaan werken :smile:Dochters zijn op de beurs in China dus lees wel mee maar heb niet zo veel tijd,hoewel het deze week in Belgie vakantie is, dus toch rustiger
Ben wel benieuwd hoe de auto van Damber bevalt en Linda ???

Toos : beterschap he meis en voor de rest uiteraard ook allemaal beterschap en dikke:kus:

@Marifran: In dit geval dus wel, was goed getimed. Mn teamleidster was er niet blij mee, nachtdiensten zijn moeilijk op te lossen. Had maandag nog gewerkt en liep met een dik vest en nog net niet te klappertanden. Ze had wel gezien dat het nou niet bepaald lekker ging en weet ook dat ik me niet ziek meld omdat ik een druppel aan mn neus heb

@Raak::dag:. Wie weet hoe leuk het is om in de kidsclub te werken, kun je ook meteen je schoonmaakdoekjes promoten in turkije

Toos : jaja, maarre we leveren de M.gros al hoor, dus ik doe af en toe wel zakenreisje Istanbul :stuck_out_tongue:

@Raak: Klinkt in ieder geval als een gezellig weekend. Heb je ook nog iets gekocht?