Goedemorgen all.:dag:
Zo, kokkie net de deur uit gegaan, om voor de allerlaatste keer naar de reva te gaan. Ik zei nog tegen hem… kunnen we dit voor voorlopig afsluiten en meiden… wat is het achteraf toch allemaal goed en vlot gegaan met zijn genezing. Heerlijk hoor! En wat heb ik veel aan jullie gehad. :kus:
@Viva: Zoiets heb ik momenteel met mijn rechterknie. Als ik te lang zit en kom weer overeid en sta erop, lijkt het net of ik er doorheen wil gaan. Nu wil ik in mijn geval ook even nagaan, of het niet kan komen door de simvastatine, die mij bij ineens van 10 mg naar 40 mg is verhoogd. Ik heb het gekregen net na mijn vakantie en toen was ik ook net een maand bezig met die nieuwe dosering. Dus ben sinds gister daar even voor een week meegestopt, om te zien of het effect heeft en anders ook maar even langs de HA.
@Bloem: Fraudegevoelig? Dat is het zeker wel. Er werken al een paar Achm** vestigingen met dit systeem en daar hebben ze bij lange na nog niet het aantal gasten die wij dagelijks in huis hebben. Ze gaan uit van een verlies van 10 % dat de gasten het niet eerlijk zulen doen, maar we hebben ook geluiden gehoord, waar het al een tijdje zo werkt en daar is het verlies 40 %. Daarom denk ik, dat er bij ons constant iemand bij zal lopen, om eventueel te helpen (lang iedereeen weet niet hoe het werkt) om bij calalmiteiten te helpen en tevens een soort van oogje in het zeil houd. Vanmiddag zal ik daar wel meer over horen.
Eigenlijk is het niet zo moeilijk. De iconen ( past op 1 schermpagina) geven plaatjes weer van de artikelen die we verkopen. Het assortiment is behoorlijk uitgedunt, zodat we nu nog alleen basis en luxe pakketten hebben en dat staat op die icoon. B.v. standaard huissoep in een simpel kommetje of fabrieksfactorie soep in een luxe kommetje. Verschil € 0,35 maar weet de klant dat? :lol: Wat toets hij/zij in?
Nou meiden en heer… dat was een heel verhaal zo op de vroege morgen, maar dan weten jullie dat ook weer. :lol:
Nu even op Linda’s verhaal wachten.
@Marion: :dag: