Raak - jij bent een echte duizendpoot hoor, volgens mij zijn je kleinkids meisjes, die jongens van ons laten zich niet meer zo makkelijk bezighouden in een kidscorner. Extra druk voor jou dus, maar goed van je om je dochters te helpen. Een beurs in China lijkt met toch wel heel apart om mee te maken!
Is het in Beijing en wat voor soort beurs?
Gat wat vervelend nou, reisje istanbul. Migros zit overal, volgende keer een rondreis langs alle migrossen, vooral langs de kust
Ik kan je daar wel in helpen hoor, Raak, als je naar Istanbul wil, draag ik je koffers…(kost je dus alleen een ticket en hotelkamer, wel all-in natuurlijk :unibrow: Hihihihihihi)
Nee hoor, leuk lijkt het altijd om op reis te gaan, maar zakenreisjes zijn absoluut geen grapje…vaak goed volgepland om zo optimaal mogelijk de tijd te benutten!!!
Ga me maar eens douchen
@marifan…zo hey…super update…!!
beterschap met alle kwaaltjes…!!
@raak…ook een fijn en druk weekend gehad zo te lezen…
sorry vanmorgen eerst lekker uitgeslapen en daarna druk in huis geweest, moet zo de middag weer werken doe vanavond een uitgebreider verslag, maar kan iig zeggen dat het een erg gezellige middag/avond was en dat er zeker een vervolg afspraak komt
he he Toos eindelijk in de ziektewet…goed uitzieken hoor, anders lig je zo weer.
Nou meiden het is niet echt mijn schouder die pijn doet (slijmbeursonsteking (chronische) heb ik al 21 jaar) maar meer mijn onderarm maar dan bovenop…is moeilijk uit te leggen, maar er zit iets niet goed…
@Linda: Ben benieuwd naar je verslag en ben blij voor je dat het gezellig is geweest. Nog knus onder de plu naar het vuurwerk gekeken?
@Viva: Hopen maar dat het meevalt bij de HA. Misschien een tennisarm?
@toos: plu wel meegenomen naar het vuurwerk maar niet opgehad
@Viva: Ga vandaag weer aan de crock, moet wel weer kunnen
@toos: net T. sms gestuurd of hem sterkte te wensen hij wordt vanmiddag geopereerd
we wachten af…gaat wel weer over voor ik een jongetje wordt nietwaar…
maar het is lastig…vervelend…iedere keer denk ik het gaat wel over, maar helaas niet…
Ik laat het jullie weten…
Raak in de kinderklub nou ja wel gezellig toch!!!
@Linda: Heb nog gehoopt op een stortbui, maar dan hadden jullie ook geen vuurwerk gezien. Nou ja samen misschien wel dan:p
Linda, das balen nu al geopereerd, ach misschien een goede reden om ff langs te gaan, met een fruitmandje ofzo…
Toos niet te snel beginnen he, nu nog gammel, en dan morgen weer plat…is ook niet goed he.
Ik ga nog even wat in de hut doen en daarna aan de crock. Duss voor de werkenden onder ons werk ze, voor degene die een vrije dag hebben, geniet ervan, voor de kwakkelenden, beterschap en Viva, succes bij de HA. Tot vanavond
@Viva: Je hebt gelijk, het is misschien te snel, voelde me vrijdag wel weer aardig, dus heb me beter gemeld. Voel me wel gammel, maar te goed om thuis te blijven
Toos :nee heb eigenlijk nix gekocht, goed he:lol:
Marifran : nee hoor, heb 1 kleindochter van 4 maar die woont in Nieuwegein met haar broer.Die zijn van mijn zoon.
Mijn dochter werkt bij mij en heeft 2 zoon een van 6 en een van 9 en die zijn nu hier.Waren het weekend in Noordwijk, Hotels van .ranje en daar zaten ze ook uren lief in de kidscastle, dus dat heb ik nagedaan:hihi:
maar ze zijn idd niet altijd zo rustig hoor
Ze zijn nu in Canton daar is de grootste beurs ter wereld op gebied van wonen/huishoud. Nix nieuws maar we worden gecopieerd en daar word ik gek van, moet steeds naar politie en verlies dagen daarmee, dus meteen maar gaan dreigen nu aan de basis:mad:Gaat de meiden goed af hoor !
Viva : toch goed dat je er ff naar laat kijken, ja hoor is gezellig hier
Linda : goed zo enne verslag wachten we rustig af…en ziekenhuis, ga maar snel beterschap wensen:p
@Viva: Klinkt bij mij ook als een tennisarm…is auwwie… Sterkte
@Linda: Nou lekker dan, nog geen verslag ![]()
@Toos: Rustig aan he…
Ik net bericht gekregen van de ‘baas’ ik ga meer uren werken. Rooster nog niet helemaal bekend, maar iig rond de 30 uur… En dat gaat op 5 november in…
@Beps: Vind je dat niet veel uren of heb je er geen problemen mee?
@Linda: In ieder beterschap met T
ik ga werken tot vanavond allemaal
Filiz ::dag:ja was zalig weekendje geweest, helaas anders dan bij jou aan de kust maar bij gebrek aan beter, toch leuk …