Ttt..............104!!!!

Linda : werkse, tot vanaaf

@Toos: Nee ik vind het prima, ben er gaan werken voor 24 uur, maar werk er gemiddeld 20, das net te weinig(voor mij dan he…qua uren heb het gevoel niets te doen!) Nu kan ik naar 28… rooster word nog gemaakt, maar dan heb ik ook 1 weekend vrij! En daar gaat het me om. Ben in verhouding meer thuis(werk dan vaker 7-8 uur per dienst ipv 4-5) en dus niet vaker van huis…

Sorry druk!!! :dag:

Cyn : :dag: goed teken !!

Dag dames !

Kom even een “vluggertje” maken.
ALWEER een nieuw deel ! Sorry, maar heb niet meer bijgelezen hoor. Als je maar één keer per week komt wordt het algauw teveel om bij te houden.
En moet ook telkens weer die rottrap op ! :mad:

Gaat anders eigenlijk best goed, zolang ik me koest hou.
Morgen uitslag halen van de scan (van de knie). We zien wel
Maar dat rusten begint behoorlijk mijne strot uit te hangen ! Heb nog nooit zoveel geslapen als nu denk ik (van verveling dus). Voel me zo suf als wat :slapen:

En is nog voor 3 weken ! Pffffff … !

Denk ook dat ik zal moeten stoppen met mijn avondlessen, want 8 weken missen is echt wel veel om op te halen :frowning:

In elk geval iedereen heel veel groetjes en dikke :kus:

@beps…das wel lekker dan…als je toch op t werk bent…kun je net zo goed 3-4 uurtjes langer blijven :wink:
en nu meer thuis…mooi:D

@cyn…nog mensen die naar tr willen…?

@kaylo…pff dat zit niet mee dan…lijkt wel n winter slaap…!!
wat rot ook dat je moet stoppen met avond les…8 weken missen is idd wel veel…
nog ff 3 weekjes volhouden…(K)

Jeetje Kaylo, daar wordt je niet vrolijk van.

Ikke terug van de huisarts…diagnose tennisarm…grrrrr…moet even rustig aan doen, maar moet vanzelf over gaan…(OVERBELASTING VAN MIJN ARM)…

he…wat rot viva…!!
hopelijk gaat het snel over als je voldoende rust…!!
zal wel moeilijk voor je worden dat rusten he…

Filiz ja dat is echt wat voor mij…op de bank zitten met mijn armen over elkaar, nou nee…ach het gaat vanzelf weer over tussen de 6 weken en 3 jaar, maar over gaat het…

[quote=“beppie1, post:137, topic:47129”]

@Viva: Klinkt bij mij ook als een tennisarm…is auwwie… Sterkte

[quote]

who needs de HA…
Wij hebben beps…!!

(K)sterkte ermee iig

Middag.

Zo, ik ook weer thuis.

@Viva: Nou, gelukkig dan geen vastzittende schouder of beursontsteking, maarja een tennisarm kan ook vrij lastig en pijnlijk zijn. Je weet nu in ieder geval wat het is en wat je moet doen en niet moet doen. Beterschap ermee.

@Kaylo: Meid toch. Hoe is het er toch mee? Zodra je weer goed kunt lopen… lekker een klepdoos kopen hoor, want dit kan niet zo. :lol: Beterschap ermee hoor! :kus:

Nou verder gezellig bijgeklets he dames over kleinkids, speelhoekjes, schoonmaakdoekjes, reisjes Intanbul, ziektewet en weet ik al niet meer.

@Raak: Ik hou me ook aanbevolen hoor, voor die werkvakantiereisjes. :dag: Ik heb jaren in de schoonmaak gewerkt, dus kan heel goed demonsteren hoe die dingen werken. Ha, ha.

He gelukkig positieve berichten, voor zover van Linda. Ik was al een beetje bevreest, maar dat was niet nodig.

Roanna : ook weer thuis, lekker gewerkt?
Viva : meissie wat moet je nou met een tennisarm he, gaan voetballen maar? Zonder gekheid wel een beetje uitkijken hoor anders heb je er veeeel te lang last van
Kaylo : dat ziet er nog steeds niet echt gezellig uit en dan ook je school opzeggen?
Geloof best dat dat bijna niet haalbaar is, 8 weken missen
Filiz : ook weer klaar met de wekelijkse kuisbeurt:hihi:

Meiden en Hans ik heb jullie hulp NODIG…

zoals jullie weten zitten er in de familie bij mij nogal wat militairen…
1 ervan is nu uitgezonden naar Darfur…het is daar verschrikkelijk … en zeker voor kinderen.
Mijn neef slaapt in een container, en deelt zijn voedsel met de mensen daar. Ik heb de firma prod*nt al aangeschreven voor het sponsoren van 100 tandenborstels en 100 tubes tandpasta. Gewoon om de kinderen die in kleine groepjes leven en wonen bij de stammen in de jungle iets te kunnen geven die kinderen bezitten helemaal niets. Ik weet het, het is een druppel op een gloeiende plaat maar toch.

waarom heb ik jullie hulp nodig, ik probeer bedrijven te vinden die kleine relatiegeschenkjes hebben, zoals jojo’s of van die puzzeltjes die je moet schuiven een klein dingetje, maar het mag niet te zwaar zijn wij zorgen dan dat dit opgestuurd wordt richting Darfur.

Maar weten jullie nog meer dingetjes of bedrijven die ik zou kunnen benaderen voor dit soort dingen help !!!

ola
ikke ook weer thuis
@ viva scroll arm dus, met links muizen of niet zoveel scrollen!!

uhm en de rest… weet t ff nie meer
@ beps, gaat begin nov in je nieuwe uren, tegen de tijd dat je het beu bent hebbie weer vakantie

ikke helemaal op, dus bak eten warm maken en als een halfgare idioot tv kijken… ja, strak plan!

@viva…wat een goed initiatief van jullie om iets op te sturen voor die kinderen…!!

@bloem…helemaal op…dan maar lekker voor de tv…

iedereen een fijne avond…!!

Viva…als reisforum wereldwijzer met landelijke bekendheid moet toch wat te organiseren zijn…heb je een fonds?adres?

Ik sta er wel achter maar moet wel goed georganiseerd zijn,als het logistiek allemaal haalbaar is…

Bloem…lekker buishangen…King Arthur vanavond…

@Viva: Heb je even een PB gestuurd met enige suggesties, daar het anders weer teveel reklame gaat opleveren hier. Ha, ha.

@Bloem: Lekker voor de buis. Veel plezier en lekker relaxen nu. :biggrin: