Ttt..............104!!!!

zo hier ben ik dan, heb gister een geslaagde middag/avond gehad, hadden om 15.30 uur bij hem afgesproken, eerst hem nog even wat gedronken en gekletst en toen naar de bioscoop, was gezellig en hadden een leuke film uitgezocht de film was om 18.30 uur afgelopen we zijn toen naar de grote gele M geweest om daar wat te eten hebben veel gepraat bleek dat ie de hele week al zenuwachtig was geweest voor gister,raar gevoel in zijn buik had gehad hebben daar tot ong 20.15 gezeten en zijn toe richting de kermis gegaan eerst rondje over kermis gelopen en toen naar de plek van het vuurwerk, wat slechts 15 minuten duurde, daarna naar zijn huis gegaan en daar nog wat gedronken en ook weer veel gepraat met elkaar, om 22.30 uur ben ik naar huis gegaan, toen we de bioscoop uitliepen gaf ie min of meer al aan nog weer af te willen spreken, ook toen ik wegging hebben we beide gezegd zeker weer af te willen spreken, hij gaf ook dat als ik me een dezer weken verveelde of toevallig ik de buurt was ik altijd op ziekenbezoek mocht komen. terwijl ik daar nog was kreeg ie al sms van vrienden van hoe het geweest was grappig

Viva…done…zie sticky onderwerp

@ nee geen K Arthur, lekker greys kijken strax

@ hans, zijn er nu niet een beetje veel stickie’s? moet echt een end naar beneden scrollen tegenwoordig (zeg niet dat viva’s ding geen stickie moet zijn ofzo hoor!!)

enneuhmm we zeiden toch, als je t bergje wilt gebruiken, moet je wel al een foto online hebben, dan pas kun je de http:// link hiero gebruiken

@linda klinkt goed!!! gezoend???

@ viva gaat zoon nu eigenlijk ook naar Darfur??

@bloem: nee nog niet gezoend

Bloem?..een probleem ermee? nee toch?hangt ook mede af van de populariteit en bezoekersaantal…

Zo ik ben er ook weer. Lekker Döner gegeten, gewerkt, en ik krijg idd het rooster dat ik prettig vind! Nu ff afwachten wanneer precies…(omdat diegene die er nog in werkt over moet naar haar eigen rooster!!!)

@Hans: Ik vind ook wel dat er ERRUG veel sticky’s staan… Ik begrijp best dat Filiz haar weer, en Viva haar inzameling, de bibliotheek ed een sticky behoeven…MAAR er zijn er 2 waarvan ik zeg die kunnen zowiezo weg, en persoonlijk vind ik de peilingen ook niet echt een sticky waard. Als wij een peiling maken komt er ook geen sticky op!!(neem Cyn haar peilingen wie er weer gaan en waarheen)
Maar goed jij bent beheerder… Persoonlijk vind ik het er dus teveel!

@Linda: Ben benieuwd!

Nu ff lekker nietsen

@beps: ja ik ook afwachten hoe t gaat lopen, doe rustig aan

Bebs…dat is aan mij en seizoen gebonden…ik bepaal wat stickey is en wanneer het er weer af gaat…ok?

Tot nu toe nog niet:drugged:

@ viva gelukkig dan maar… kan ie hier in NL goed werk verrichten :wink:

tuuuuuuuurlijk hans, daarvoor ben jij beheerder…
ik heb alleen aangegeven dat het er naar mijn mening te veel zijn en daardoor de echt belangrijke dingen niet eens meer opvallen…
blijkbaar deelt beps die mening.

pfeww ik heb het wel weer gehad voor vandaag, morgen echt echt echt naar de dokter, dus vroeg opstaan en vroeg weer weg
ciao

Ja laten we het hopen op dierendag hebben ze in burgers dierenpark 13 ton str*nt geschept. tja dat moet ook gebeuren, gevolg de blaren op zijn handen…dat doet het leger ook.

Bloemmie beterschap, en ja ga naar de dokter…is niet goed he zo moe…lekker slapen…truste meis.

@bloem: slaap lekker en tot morgen, succes bij de dokter morgen, beterschap

Ik zeg ook niet dat het eraf moet, ik zeg dat ik het ook vind en WAT ik vind…Mag toch???

De reden dat ik er kritisch naar kijk is omdat ik van vriendinnen die wel eens meelezen maar niets hebben met turkije ed hoor dat ze het raar en irri vinden steeds omlaag te moeten scrollen… Eerst alle reklame(tuurlijk dat betaald de dingen) en dan alle sticky’s!!(meeste fora hebben er 2/3 als het veel is 5/6)

MAAR… als we niet mee kunnen/mogen denken…dan hadden er ook een boel ideeën niet ontstaan…
Nogmaals Bloem maakte een opmerking, die bij mij al eerder door meiden in mn omgeving(prive omgeving) gemaakt werden en DAAR reageerde ik op…

En lieve lieve Hans…Ik heet bePs of Beppie…!!!

@Bloemmie: JA!!! En nu gaan en niet verslapen ed… :kus:

nee mammaaaa

@ meiden ik heb geen succes nodig bij de dokter hoor… hij gaat me niet slachten dus nergens voor nodig die opmerkingen, maar evengoed bedankt :wink:

Trusten…:wink:

Ook hier gaat het licht langzaam uit. Beppie gaat onder de wol!
Tot morgen!