Ttt..............104!!!!

@beps: slaap lekker en tot morgen!

Slaap lekker allemaal en tot morgen

Ik kom ook effe weltrusten zeggen.

Ik heb alles wel meegelezen en wil alleen maar ff zeggen… dat ik me niet stoor aan een stickey meer of minder. Ik lees de meeste toch niet en scrol wel door naar onder. Geen problemen mee, maargoed dat is een ieder zijn/haar mening.

Ik wens hoe dan ook jou Viva, succes met je doel en hopenlijk krijg je er veel respons op.

Dames en heer…weltrusten en tot morgen weer. :dag: :slapen:

:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:

**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

goedemorgen hier bagger weer,…en wederom achter mijn bureau…iedereen werkse.

Hier erg zonnig hopen dat het zo blijft,kan wel wat zon gebruiken voel me K…

Me vervangster zou vandaag beginnen,om ingewerkt te worden,maar ze belde net af,lekker op tijd niet dus…

Linda,leuke date gehad van beide kanten,maar niet te hard van stapel lopen he.

Een fijne dan allemaal

Goede morgen …
Ben ik ook weer, even een bakkie voordat ik aan de slag moet. Gisteren geen kans gehad om te reageren want de boekhouder was er en mijn moeder was jarig. En natuurlijk de naweeen van te weinig slaap in het weekend.
Het weekend was gezellig, we waren met 24 personen waarvan de helft kids. Sliepen in een tot groepsaccomodatie verbouwde schuur op een boerderij. Vrijdagavond kwebbelavond, de nodige drank erbij en dat was aan sommigen ook wel te zien zaterdagmorgen. Zaterdag naar miniatuur Walcheren geweest, de lange Jan beklommen en een rondvaart gehad. Daarna naar het pannenkoekenhuis. Weer terug op de farm bingo gedaan. Dat ging erop, echt lachen want iedereen wilde prijzen. Zondags rustig ontbeten de boel opgeruimd en 's middags naar het strand in Nieuwvliet. Een vriend, hij zit ook bij de reddingsbrigade, doet altijd mee aan de nieuwjaarsduik en wilde de zee in. De andere leden, 3 kids waaronder ook J, vonden dit ook wel gaaf en zijn dus ook de zee in geweest. Moet je toch niet aan denken met dit weer. Maar ja, zij genoten dus zet je je verstand maar op 0 he.

Ik heb zoveel mogelijk bijgelezen maar het was erg veel, ga gewoon vanaf hier weer verder mee. Begint een gewoonte te worden geloof ik.

Môge
Ik ook wakker, maar daar is ook alles mee gezegt
Allen een fijne dag…
:drugged:

Goedemorgen allen.

@Marion: Net als ik, nog even aan het zonodige bakkie s’morgens. :lol: Dat klinkt als een heel gezellig weekend zeg! Echt leuk!!!Mijn schoonzus en ik hebben ook plannen, om i.p.v. de verjaardagen, eens per jaar zo’n familie weekend te gaan organiseren. Zijn er nog over aan het brainstormen.

Gefeliciteerd nog met de verjaardag van je moeder. :king:

Verder heb ik ook niet veel te melden.

@Beps: Als ik het goed onthouden heb, jij een vrije dag vandaag, dus benut het nuttig en lekker relaxen ofzo.

@TRL: :kus:

goede morgen…!!

niet veel bij te lezen van gister avond…das ook wel eens fijn…!!

@linda…klinkt veel belovend…!! geniet ervan…
@bloem…niet verslapen…?
@marion…jij n gezellig weekend gehad…gelukkig:D
@trl…de vervangster die afbeld…fijn op tijd idd…
@viva…jij ook alweer vroeg aant werk…

enn de rest ben ik alweer kwijt…

iedereen een fijne dag…!! werkze of genietze

O ja, hier ook een stralend zonnetje en droog weer, maar het zal best koud zijn buiten. Ben nog niet buiten geweest, maar volgens Radio Gelderland houden we vandaag dit mooie weer. Dus allemaal op naar de Veluwe vandaag. :lol:

Ik poedelen, dames en heer. Tot laters en iedereen een fijne dag verder. Werkse en voor de niet werkenden… geniet van je vrije dag!:dag:

@Roanna: Jij bent dus helemaal geen DDD!!! Ik ga niets doen. Alleen ff schapjes, en dan eten koken want mn ouders gaan komen! Eten wel mee, maar gaan dan naar mn zus want mn nichtje is Jarig!!(hihi…mss ga ik wel ff mee)

Goeiemorgen!!

Ik weer druk… (nee niet met boekingen, maar met administratie) zal deze week nog wel ff zo blijven… Helaas… maar het is ff niet anders!! Dus kom weer even gedag zeggen en ga dan weer verder!!

:kus:

Goeiemorgen,
Hier is het takkenweer, regen komt met bakken uit de lucht. Weinig te melden, moet ook vandaag weer aan de crock.
@Cyn: Druk met de administratie, nog een stagiere die over je schouder meekijkt?
@Marion: Eigenlijk geen zin in een weekend zeeland, is het toch nog gezellig geworden
@Viva: Toch een tennisarm, ben je even zoet mee. Krijg je er fysio voor?

Môge Toos… Viel t crocken mee???

Dochter is gisteravond naar een concert van Alicia Keys geweest. Ze waren vroeg terug, was een aanfluiting. Mw zong 3 nummers nam een uur pauze en een paar nummers en weer lichten aan en pauze. Zonde van het geld en belachelijk om zo een concert te geven. Gelukkig konden ze er wel om lachen toen ze thuis waren

Goeiemoggel [COLOR=blue]Beps, Ja ging wel, was doodversleten toen ik thuis kwam en met werken zweet op mn snor en op mn rug[/COLOR]

Toos krijg er helemaal niets voor, moet de boel ontzien, maar mag hem ook niet te veel gebruiken, het is niet bewezen dat therapie er voor helpt, dus dat wil ze eigenlijk niet.

Toossie meissie toch te snel begonnen he…

schande zo’n concert…nou die is zo uitgewaterd met zulke concerten…

@Viva: Ja vond het echt schandalig toen ik het hoorde. Ik denk inderdaad dat die in ieder geval zo klaar is hier als je zulke concerten geeft. Wij zijn wel eens naar John denver geweest, die was bezopen en riedelde in een uur zijn CD af. Er kwam commentaar uit de zaal en mr Denver zei dat ze niet moesten zeuren want het was zijn concert, weet nog dat Ahoy leegliep toen. Denver kwam niet meer, die is met zijn vliegtuigje de plomp ingevlogen en nooit gevonden.
Misschien toch te vroeg begonnen, maar weet je voel me te goed om thuis te blijven en maar vooral eind van de dag te belabbert om te werken. Met wat molletjes lukt het wel
Dat zei de HA tegen mij ook, het is niet bewezen dat fysio helpt bij een tennisarm. Hij schreef het wel voor omdat het toch sneller zou herstellen. Ik heb er wel baat bij gehad, maar weg gaat het niet.