Ttt..............104!!!!

Toos: Nee vandaag is de stagiaire vrij :wink:

Jij blij, kun je lekker je gang gaan. Heb je alweer cijfers terug?

Ja had een 6 voor calculatie (had 3 vragen fout van de 7, dus gaat je cijfer snel omlaag) de berekeningen had ik wel goed.

En had een 8 voor boekhouding :smiley:

En inderdaad lekker mijn gang gaan vandaag… even geen ā€œgezeurā€ :wink:

nou ik krijg nada niets voor die arm, mag 4x daags 2 paracetamol innemen tegen de pijn…nou laat maar zitten dan, ben niet zo van 8 pillen per dag slikken…we gaan gewoon door…heb alleen hubs en Damber gevraagd of zij de zware dingen willen doen…en dat doen ze…
Ik ben ook altijd veel te eigenwijs, doe altijd alles zelf…moet mezelf nu dus aanleren dat de rest ook heus wel bij kan springen…maar dat vind ik als controlefreak moeilijk

cyn hebben jullie nog strandballen???

nou valt toch wel mee die cijfers…het gaat erom dat je begrijpt hoe je het uit moet rekenen…voldoende is voldoende zou mijn zoon zeggen, die was met een 6 tevreden…
Damber niet die moest perse een 8 ergens voor halen…

Viva: ik had al ff gekeken… Hebben nog wat kleurpotloodjes, ballonnen… en moet nog even zoeken naar andere dingen!

Cynnie:kus:

Dan moet je maar ff je adres pben… Zal ik ff kijken wat ik kan doen!

hahahaha zei ze lachend!!! :stuck_out_tongue:

heb voor 1 euro een ticket naar stockholm en voor nog een andere euro terug naar NL!!! hahahaha, oftewel, voor 2 hele euro’s een retourtje stockholm!! hahahahahahha hahahahhaa ik lach me dood!! wat een grap… en dan te denken dat we bijna 30 euro betaald hadden :stuck_out_tongue:

1 euro???

@Bloem: Komt er geen tax bij dan?

Bloemmie : dat is nog eens een mooie deal !!!mag ook wel een keer he
Viva : gaat lukken hoor, kom hier nog op terug,wordt wel volgende week want ben nu keidruk
Linda : en zo rustig opbouwen, komt goed meisje, is nu iig van twee kanten, leuk he
Beps : fijne dag nog
Marion : dat was toch nog goed meegevallen dan in Zelland, gelukkig maar
Filiz : fijne dag
Roanna : hier schijnt het zonnetje ook heerlijk hoor, boffen wij ff he
Toos : doe dan toch nog maar rustig aan anders lig je straks echt plat hoor
Cyn : cyfers vielen toch mee meid, is begin van cursus en je snapt het tenminste, dat is het belangrijkste, komt goed
Trl : wat een k.tnieuws van je stagiaire zeg en wat je zegt : ook zo lekker op tijd en je voelde je al niet alles, hou de laatste loodjes ook nog ff vol he, wij zullen je wel steunen hoor :kus:
Hans : meedenkende dames :hihi: jij hebt toch een zwaar leven he

1 euro voor een ticket…hoe krijg je het voor elkaar…

Raak, ik heb geduld hoor meissie…

@bloem…das echt niks…!! mooi:D

@Viva: Hub komt voor zijn werk bij een grote supermarktketen, hij belde net, heb hem jouw verhaal uitgelegd en gevraagd of hij misschien iets kan doen. Hij gaat zijn best doen of hij wat eerste levensbehoeften voor kinderen kan lospeuteren.

jullie zijn schatten…

@Viva
Rotweer in het westen maar gelukkig zit je warm en droog. Rustig aan met je arm daar op kantoor he. In ieder geval beterschap ermee :kus:
Hier ook nog steeds de zon trouwens.

@Beps
Al goed wakker inmiddels? Gefeliciteerd met je nichtje en veel plezier straks op de verjaardag.

@Roanna
Dat is toevallig, hebben het het weekend er ook over gehad om de verjaardagen in de vriendenclub gezamelijk te vieren. Komt allemaal op een hoopje en dat is minder he.

@Filiz
Zit nog steeds heerlijk in het zonnetje!!

@Cyn
Druk bezig vandaag met de administratie. Goede training voor je cursus of niet?

@Toos
Nog steeds niet helemaal opgeknapt maar toch met molletjes aan de crock. Ook jij goed op jezelf passen he :kus:

@Bloem
Dat is nog eens een mooie prijs!! Hoe krijg je dat voor elkaar?

@Linda
Leuke date gehad, mooi zo!! Zou het hem dit keer dan zijn … je prins op het witte paard?

@TRL
Een K-dag weer vandaag, ook voor jou een :kus:

@Viva: Ik hoop voor je dat het lukt.
Ga er van tussen, straks aan de crock, dus tot vanavond:dag:

hoe krijg ik dat voor elkaar…??
kennen jullie me nu nog niet…? ik doe alleen dingen als ze super goedkoop zijn en niet te veel hoef te betalen… kreeg hier een paar maanden geleden te horen dat ik beter het duurder geworden ticket kon kopen, nou nee dus, niet gedaan… ik wacht wel op de aanbieding :stuck_out_tongue: en nu geen 30, geen 60, geen 180 maar gewoon lekker 2 hele euries voor een retourtje…