maar dan komt de tax er toch zeker nog bij???
nee
ik zeg toch 2 euro…
Hoe kan dat nou?? Waar heb je dat geboekt dan?
Ik kan het ook niet snappen hoor. Daar kom ik nog niet mee in het volgende dorp met de bus.
Haha Dat zei je al Bloemmie: wie geduld heeft heeft de beste deals… Beter meissie ![]()
Snap alleen de tax echt niet… Of vertrek je vanaf Eindhoven/Duitsland ofzo??
Zo zodadelijk komen mn ouders. Die blijven dus eten, dus…tot laterssss
goh bloem… wat leuk voor je dat je geduld beloond wordt!
wat leuk dat je het toch weer voor elkaar hebt… we gunnen het je!! super…
Nou ja… zo bedoelen we het toch helemaal niet!!!
nee allicht niet, maar ik vertel dit toch alleen maar omdat ik dit wil delen, en blij ben. Ik ga toch geen potje zitten liegen of iets verzinnen…
ja het is echt echt echt 2 euro die ik moet betalen. 1 euro voor de heen vlucht en 1 euro voor de terug vlucht. thats all!
We zeggen toch ook helemaal niet dat je zou liegen! We begrijpen alleen niet hoe het kan!! Omdat normaal gesproken de taxen van een vlucht gewoon beginnen bij 40/50 euro… Snapje!!
Tuurlijk vind ik het leuk voor je, ik zou ook megablij zijn… maar ik vroeg me het gewoon af!
Heb je vlucht gevonden!! Absurt zulke lage prijzen!! Zou bijna zelf gaan
Maar hou er wel rekening mee dat je land op een airport op 100km van de stad…
@ cyn das ook de bedoeling aangezien daar onze huurauto op ons wacht…
zou toch leuker zijn geweest als de 1e reactie was geweest,: wat leuk voor jullie ipv hoe kan dat? klopt niet…etc…
Oh nou ja beter dan toch!! Mijn collega schreeuwde meteen in mijn oor dat het wel kon kloppen… via die bepaalde lowcost carrier…
![]()
Hey Bloemmie … tuurlijk geloof ik je! En natuurlijk gunnen we jou deze enorme meevaller.
Wist dat er goedkope tickets waren maar ZOOOOOOOOOOO goedkoop, zat gewoon met mijn oren te klapperen.
Goedenmiddag. :dag:
@Bloem: Klinkt mss een beetje hypocriet, maar lees het ook nu pas dus…:biggrin: maarre… geweldig voor je. Mag ook wel eens keer een beetje geluk hebben toch? Heel goed van je en ik ben heel blij voor je. Echt!
Onze zoon doet deze reisjes regelmatig ( Venetie, Milaan, Kopenhagen enz). Ze gaan binnenkort weer een lang weekend met een heel stel naar Kopenhagen en eind volgende maand een paar dagen naar Ierland (Shannon) Oke, niet voor € 2, maar voor € 20 retour, waar dan nog wel de €5 p.p. CC kosten bij komen. Ook geen geld, vind ik.
Nogmaals super voor je.
Bloem dat is echt gaaf, had geen idee dat zoiets mogelijk is!!!
Zou ik ook weleens gebruik van willen maken af en toe, tijd genoeg! Maakt me niet eens precies uit waar naar toe, gewoon voor de lol, Scandinavie, Italie, Berlijn, daar zou ik allemaal wel eens willen kijken!
Linda - heb je al wat gehoord over de operatie, ga je nog op ziekenbezoek
Beps - gezellige avond een eetze! Wat heb je voor lekkers gekookt.
Wij dachten vanmiddag we hebben maling aan het weer een gaan gewoon even naar de markt in Rotjeknor. Brrrrr… koud en nat natuurlijk. Heb wel voor de rest van de week groenten en fruit, super goedkoop allemaal. En een gegrilde kip, hoef dus niet meer te koken.
@Marifran: Wat let je? :wereld: Kijk op www.ryanair.com en je kunt weg voor een habbekrats. Je kunt zelf het vervoer en/of hotels bij hen boeken. Thuis blijven is duurder. ![]()
Wij net eten op. Ook al getruust.
Eet smakelijk allen.
ik moet nog wel koken…
geen zin an, maar t moet moet moet!
was druk bij de dokter, bleek er griep vaccinatie inloop middag te zijn ofzo
gelukkig waren de assistentes heel lief voor me, zij vinden het drama om zo’n spuit te zetten, dsu zijn ze altijd extra lief voor me! me like!!
@ marifran, kan hoor, mijn vriendje ryan gaat nog wel eens de air in, en als je de aanbiedingen in de gaten houdt, betaald ryan de tax en hoef je dus alleen maar je 1 eurootje te betalen, niet op alle routes enzo, maar ach, de aanhouder wint en cker als je zo flexibel bent als jij… de markt in milaan is vast anders dan die in R’dam ![]()
en meiden ik bedoelde het niet kwaad maar op mn werk kreeg ik ook al shit over me heen “daa kan nie, da bestaat nie…” had toch wel verwacht dat jullie me iets beter kenden en weten dat ik toch altijd van die deals heb… ik vind 30 euries veels te duur voor een ticket
ik wacht wel op de aanbieding ![]()