Ttt..............104!!!!

@Bloemmie: Mooi, prik gehad, hopen dat het je nu weer/wel helpt(hielp t eigenlijk??) en die reis… Ik vind je de beste…als ik eens weg moet, en flexibel kan zijn…jij mag zoeken :wink:

Ouders op naar mn zus, we hebben goulash gegeten jammie!!!
Nu dus lekker rustig, hubbie slapen omdat hij nacht heeft…

Nou meiden bedankt, helemaal leuk, jullie horen het wel als ik geboekt heb.

Hebben ons net volgesnackt, gegrilde kip, pot bonentroep (capucijners met mango) en een paar frietjes, voor een keertje wel makkelijk maar echt lekker ??? … niet helemaal hoor!

Gaan zo weer oppassen, zoon belde vanuit de file en schoondochter heeft afspraak!

Gezellige avond allemaal !

Oh Beps, goulash dat is lekker, zag van de week een recept in de krant, ga ik zondag maar eens maken.

ik ga dan toch maar es eten koken, ja das verstanding…

Ja doe dat!!!

yuk! i wish i didnt…
kip had ik zaterdag gekocht, was nog 2 dg goed, maar rook een beetje raar, dus ik dacht, ach, maak t gewoon… maar na 1 hap… juk… nee dank je, ga t zo allemaal wegmieteren… niet goed meer :frowning:

@Bloemmie: Ach arme jij… en nu wat eet je nu??

@Marifran
Ook zin gekregen in een goedkoop reisje naar Scandinavie! Waarom vliegt Ryan niet op Antalya :crybaby:?

@Bloem
De prik gehad, eten gekookt maar de kip rook niet fris meer. Wat heb je nu gegeten?

bolletje hagelslag… ach… was wel lekker maar had/ heb t een beetje koud… en had wil zin in een warme maaltijd…

owhwell…

[quote=“bloem29, post:163, topic:47129”]

@ nee geen K Arthur, lekker greys kijken strax

@ hans, zijn er nu niet een beetje veel stickie’s? moet echt een end naar beneden scrollen tegenwoordig (zeg niet dat viva’s ding geen stickie moet zijn ofzo hoor!!)

Dames,ik haak hier een tijdje af en houd me bezig met het forum in zijn algeheel.

@Bloemmie: warme melk?? Capputje??? Warme trui, en sokken?? Arme jij!!!(patatje?? al moet je er dan weer uit!)

@ beps bbrbrr moet ik de deur uit, heb al warme trui en wollen sokken aan… cappu word ik weer wakker van… nee. doe maar niet, misschien zo een theetje…

[quote="“Hans, post:250, topic:47129"”]

Jeetje hans… ik snap jou echt niet!! in elke post geef je aan hoe heerlijk je ons forum vind, hoe uniek, wat een unieke samenwerking er is en hoe eensgezind iedereen is en hoe uniek alles wel niet is en iedereen in zn waarde wordt gelaten, we voor elkaar klaar staan en nu ‘haak jij ff af’

zo gauw er ook maar iemand aan jou vraagt of sommige dingen wel zo handig zijn, dan ‘haak jij ff af’
het was alleen een vraag… een vraag tot nadenken… niemand heeft gezegd dat je iets zou moeten doen, er werd alleen een mening gegeven over het grote hoeveelheid stickie’s

en zoals roanna al aangaf, de meeste mensen scrollen er gewoon overheen… dus helemaal niet zo;n slecht ding om even aan te kaarten
wat je er verder mee doet, moet je helemaal zelf weten, want JIJ bent de forumbeheerder…
de forumbeheerder die zelf zegt zich graag op het forum te mengen en gezellig mee te kletsen en mee te draaien…
jaja… ‘haak maar ff af’

ga ik ff over wasmiddel, de afwas, bh’s, ongesteldheid, hormonen, jankbuien, lekker kontjes en goddelijke mannenlijven hebben :was:

Is er nog iemand die naar de markt geweest is??? DDD’s???
Pfff kan er af en toe niet echt meer tegen, word te oud voor die dingen denk ik…

@Bloemmie: :kus: Eens…

Goedenavond. :smiley:

Of er nog iemand naar de markt is geweest? Nou, nu je het zegt… ik wou deze week nog wel even naar de M-Markt, want daar hebben ze de wii met een sportspel in de aanbieding voor € 222, dus wou er maar eens even voor gaan kijken. Niet voor mezelf hoor, maar voor de zoon en de vrouw. Wilden ze zo graag hebben.

O ja, het gaat nu gesmeerd op ons werk met ons nieuwe kassasysteem. Ik heb sommige gasten al een beetje les gegeven, over hoe ze het zelf eerdaags moeten gaan doen. Vonden ze leuk. :slight_smile:

@Roanna: Waarom ben jij mijn moeder niet: Ik zoek nog een tvtje haha!

@ roanna goh wat een heerlijk lekker luchtig stukje
heerlijk, geloof dat marifran vandaag nog naar de markt is geweest… meloenen en bananen enzo had ze het over

ikke wil ook weer eens naar de Z markt in B… al was t alleen maar voor de heerlijke doner… hahaa, moet toch eens een goedkopere lekkere doner vinden… :smiley:

Ohhhhh jaaaaaa DONER!!! kippie… Marmarissjesssss haha

doner doner doner
en dan van die twinkeloogjes van de bediening die je zo aankijken van: ziet ze genieten twinkel

ohhhhhhhhhhhhhh houd op, heb de hele dag al een vreetbui