Ttt..............104!!!!

mhmhmhmh twinkel twinkel extra knoflook mevrouwj?? :wink: :wink:

@Beps: Maar jij hebt toch al een lieve moeder? Kijk die eens lief aan en… anders… tuurlijk krijg jij dan van mij een tvtje.

@Bloem: Ja, lekker luchtig wel ff he? Vond ook wel even dat jullie dat moesten weten en dan mag ik morgen mijn kunsten weer op de andere lokatie vertonen. :smiley:

Mmmmmmmmmm… knoflook en/of knoflooksaus. Heel veel graag! Zalig!!!:stuck_out_tongue:

hihi
kijken ze jou niet heel raar aan, als je zegt, dat extra kuipje boter OOK aanslaan he… meneer…? :finger: twinkel twinkel

@Roanna: Tuurlijk…

@Bloemmie: En vooral die blikken…zo van Hmmmmmm

Das dus precies wat ik NOOIT aansloeg haha

Ik onthoud mij verder van commentaar…lijkt mij het beste.

@ beps bij mij verstopt de mosterd zich altijd onder het servet… zo’n onzin… was altijd gratis :wink:

Lijkt me veilig, als je niet je ‘hele geliefde gemeenschap’ over je heen wilt hebben!!!

Ik mis trouwens TRL al een paar dagen, heeft iemand nog iets van haar gehoord???

@Bloem: Ben eerst nog maar begonnen met een meneer met maar 2 artikelen. Kijk, de meesten die daar werken zijn over het algemeen goed opgeleide mensen, maar zelf je spullen intoetsen op een beeldscherm… dat is toch veel te moeilijk, denken ze. Nou, ik ga het ze leren hoor!

Ja, ook dat kuipje boter intoetsen. :paranoid: Big sister watching you. :lol:

ik ben lief
en gemeen
nu nog boodSCHAPPEN en we zijn klaar…

@ roanna, van die mensen die zich ook rotzoeken op de weegschaal in de supermarkt… en elke keer zweeft hun vinger boven de quamquat en toch… ze zien het niet
en dan verontschuldigend omkijken en zeggen: weet ik veel hoe je zoiets schrijft… :smiley:

@ beps TRL komt elke dag een lijstje posten, had kaartjes van haar en berichtjes… dus helemaal goed… voor zover dan he…

Heeft u daar 1 plakje kaas? Oh nee sorry, het zijn er 2. Had ik niet bewust op elkaar gelegd hoor. Nee, nee. :smiley:

Oh, ik pak nog even een mosterdje erbij voor de kroket. Oke, wel weer ff afrekenen dan. Moet je dat betalen dan? Ja meneer/mevrouw. Oh, nou laat het dan maar! :finger:

hahahahaa
TE erg…

mhmhmh. ik probeer al eeuwen iets te gaan doen…wordt telkens gestalkt door iemand :paranoid:

Door wie dan Bloem? Door een schaatser offe eeeehhhhhh door eehhhh :paranoid:

ME!!!
:lol:

Ik ga toch geen boter betalen als ik al voor 3 euro een weet-ik-veel broodje heb???
Bij mn nieuwe werk is t makkelijker…daar betaal je X per maand, en mag je onbeperkt lunchen…(wij weer niet, want wij werken niet ‘overdag’)

Als ik dat al niet dacht! :paranoid:

Maarre Hans… je komt toch nog wel op de meeting?