TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Zijn we weer:dag:

http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs168.snc1/6296_1132473566536_1668189330_365712_6210597_n.jpg

Toos :proficiat met nieuwe deeltje, was je ff kwijt:D

:turkey:Trl: 15 september Kusadasi:TURKEY:
Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije

:turkey:**Trl: 15 september Kusadasi:TURKEY:
**Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije

@Raak; Was niet weg hoor:dag:
Gefeliciteerd weer met dit nieuwe deel. Bloem moet de lampjes er maar weer even bijzetten

Sorry was ff bezig.

Toos,kon vorige week de spalken ophalen,maar waten 2 verschillende kleuren een donkere en een lichtere,dus moest hij een nieuwe bestellen,vroeg of ze ook zwarte hebben en die hebben ze ook dus nu heeft hij 2 zwarte besteld hoop dat ze deze week binnen komen,want heb nog wel steeds behoorlijk last.

Zo en ik maar wachten op het nieuwe deel. Ondertussen ff de klepdoos voor kokkie aangezet, is hij ook weer ff zoet. Komt de achterbuuf nog aan de deur om het zakje van de Kankerbestrijding op te halen, wou meteen even de kunnsstof voorgevel bewonderen.

Gefeliciteerd weer dames. Goed werk weer! :thumbsup: Nu even wachten op Beps, want die is met Rubbie naar het ZH voor controle. Hopenlijk is/was alles goed en gaat het voorspoedig.

oiig staat het lijstje er weer, kan wel zien wie er bijna op vakantie gaan :smiley:

Nou ben benieuwd hoe het met Rubbie is, hopen maar dat het goed gaat
@Trl: Hopen maar dat je de spalken snel hebt, is niks als je er veel last van hebt

@Raak: Nog geen plannen voor het najaar?

En daar was Beps, Rubbie was goed verklaard!! Arts heeft wel 10 keer gezegt hoe goed hij het vond dat hij zoveel afgevallen is!!!
Nu lopen op 1 kruk, langzaam belasten, en over 6 weken terugkomen. Tot die tijd langzaam aan opbouwen(en NIET WERKEN!!!)

Ik heb ook een collega met van die spalken om beide polsen en was vorige week naar de Arbodienst geweest en mag niet meer werken, althans niet meer in de catering. Ze was erg verdrietig en zei tegen mij, … nou daar zit ik dan met mijn net 50 jaar de hele dag thuis. Pff… lijkt me verschrikkelijk, maarja, als het beter is voor haar.

Roanna,ik hoef de spalken alleen maar om als ik moet tillen dus dat zal voornamelijk thuis zijn als ik C moet tillen…

Beps,lekker dat Rubbie zo goed gaat…

Oh Beps… wat goehoed van hubs en van jou natuurlijk. :kus: D’r zit dus vooruitgang in. Was het alles ook hier niet voor niets geweest. Geweldig nieuws.

Beps : goed zo !!! mag ie ook niet beetje poetsen ?? haha:slywink:
Trl : hoop voor je dat de spalken helpen
Toos : nee, volgende trip wordt hoogstwaarschijnlijk Bonaire :Dweet alleen nog niet wanneer :so:

@Beps; Goed nieuws voor rubbie. Het is ook knap dat hij zoveel is afgevallen. Stap voor stap he. Nog iets van je ouders gehoord?

Oh ja en dan wilt mijn turkse familie met ons gaan snowboarden en skieen in januari:frown:

HIJ MAG ALLES!!!
En stofzwiepen gaat PERFECT met 1 hand hahahaha!!!

:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

@Raak: Klinkt wel heel vervelend allemaal:evil::teeth:

Oh, geweldig Beps… en zeg tegen rubbie… stap voor stap. :smiley: Al is het dan nog met 1 hand. Die ene man in ADR kon ook goed darten met 1 been, dus moet dit ook wel lukken. Goed hoor R. :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

@TRL: Ik denk dat ze ook wel een tikkeltje erger heeft, want ze was er ook al aan geopereerd en dat had ook niet geholpen, maar ik hoop er met jou natuurlijk het beste van.