En daar zijn we weer…En we kletsen wat af
Gefeliciteerd!!! Weer een deeltje volgekletst ![]()
Lijstje erbij: :unibrow:
:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
Ja sorry hoor… zat ff niet op te letten… :wub: Was even wat anders aan het doen…
Ik ga ervandoor meiden… Tot morgen!!! :dag: :kus:
Zooo zijn we weer helemaal bij, getagd, gerated… nou ik heb het weer onder controle …
Haha, en dat op het werk
Beps… je was/bent weer geweldig!!! ![]()
@Cynthia: Tot morgen. :dag: Fijne avond nog.
@Damber: Ging het nog snel he!!! ![]()
ja ja die beps
en hoelaat ga je weg??
Goed bezig beps ![]()
whahahaha heb de bevalling weleens sneller gezien ![]()
Owww… dan was ik er zeker niet bij. :lol:
gefeliciteerd met weer een nieuw deeltje:)
ga nu even bijlezen
Roanna, misschien teut? hahahah
ik sluit m af… trusten voor straks!
owh meissies!! ik ben de koningin te rijk!! ik heb maple leafs op mn denny morrison website!! yeaaaaa
er zijn al 3 computernerds 4 dg mee bezig om mn template te veranderen en ik heb nu ipv sterretjes, de toepasselijke canadese maple leafs!! geeekkkkkkk blij blij blij!!!
Hoi allemaal, gefeliciteerd met alweer een nieuw deel!
Ik waai af en toe even langs, maar dat zijn jullie inmiddels wel gewend van mij.
*Nog 2 dagen werken, en dan ziekenhuis in, begin best wel zenuwachtig te worden. Maar zal blij zijn als ik nu ook echt van die eeuwige pijn in m’n voeten af zal zijn. Maar is nog een lange weg te gaan. Het bangst ben ik voor die ruggeprik, had geloof ik liever helemaal onder narcose gegaan, :drugged:maar ik had niet het idee dat ik daar veel over te vertellen had. *
Nou ja, misschien valt het allemaal mee. In huis is alles er klaar voor, krukken en looprek staan klaar, alles schoon, hondenuitlaat geregeld, halen en brengen geregeld…Laat het maar donderdag worden, des te eerder ben ik er vanaf…![]()
Sorry…beetje ego…
Gaat het goed met jullie allemaal???
Bloem wat een leuk nieuws voor je:kus:
Miere ik weet niet of je hier nog langskomt voor donderdag maar wil je alvast heeeel veel sterkte toewensen en we duimen allemaal voor je hoor dat je van de pijn afkomt:kus:
Kom vast nog wel even langs, hoor. Maar voor nu, truste allemaal, heb afgelopen nacht niet geslapen, spookte van alles door m’n hoofd, dus ga nu maar “vroeg” (voor mijn doen)
@Miertje: Succes en sterkte(en als ik niet onder geheel kan: GA IK NIET!!!)
Ik ga naar bed, net thuis, maar morgen om 7 uur mag ik weer ‘fris en fruitig’ aan het werk beginnen…Trusten all
ik ook off to bed.denk dat er niemand meer is maarre : :slapen: lekker allemaal en tot morgen :kus: