TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Toos : ja he. echt wel :smiley:
Beps: ohhhhhhhhh wat zal jij opgelucht zijn. Maarre even zo goed een perfecte prestatie van Rubbie, uiteraard ook door jouw prima hulp:kus:

@Raak: Nou wintersport ben ik persoonlijk dan, niet zo weg van, maar naar Bonaire!!! Woowwwww!!! Dat lijkt me ook wel wat die kant op. Is het al zeker dat ze er naar toe gaan? Ze waren toch bezig met het opzetten van een duikschool als ik me goed herinner?

En toen viel iedereen in een diepe slaap dus… adios amigos.

Tot morgen weer. :kus: :dag:

Ga je er nu al van tussen Roanna?? Was er nog hoor, had even wat anders te doen

ola
ben ook weer boven water
bij paps en mams geweest, ff eten en mn cameraatje gebracht. ze gaan morgen met de doggies op vakantie, naar Luxembourg…

nu alweer moe… pff

@ beps goed beziG!! langzaam opbouwen dus voor rubbie…
tafel afruimen, vaatwasser inruimen, volgende dag, stofzwiepen, weer een dag verder de was op ruimen :stuck_out_tongue: hahaha nee hoor… geintje…

Roanna :ikke ben er ook nog hoor maar ook ff bezig:D
Ja, is zo goed als zeker:slywink: B+B en duiken en kiten
enne nee ik ben ook niet van de wintersport, meer van de apres-ski he
Bloem :lekker mij mams en paps gegeten ?

Ik dacht al :paranoid: dat jullie mij met die hele fles wijn lieten zitten. :frown:

Ik ben tussendoor ook kokkie aan het helpen hoor, want die raakt nog steeds een beetje de weg kwijt op het net, maar hij gaat wel steeds beter.

@Raak: Oh, dat is ook mooi dan In ieder geval ook weer een adresje om naar toe te gaan.

@Bloem: Leuk voor je ouders en het blijft voorlopig nog mooi weer, dus kun je er best zitten.

@Bloem; Wens je ouders een fijne vakantie. Voel je je al wat beter?

mmhhh vandaag ging wel redelijk… ben alleen erg moe… dus ga zo maar eens slapen…

@Bloem: Ga er dan maar lekker op tijd in. Weltrusten en hopenlijk lekker slapen en tot morgen weer. :kus:

En ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen. :slapen:

Weltrusten all. Tot morgen weer en Beps… hele fijne dag bij de doggies. :dag:

Ik ga ook mn mandje opzoeken:slapen:. Truste en tot morgen:dag:

Blijf ik in mijn uppie dus ga ook maar.:slapen: lekker allen en tot morgen :kus:

En toen was ik er al weer. Zo naar de hoek van holland(niet naar HOEK… maar in die hoek)
Eerst Aiji wegbrengen, en dan door naar de pupper

@Bloemmie: Mooi dat er een ā€˜rustig gevoel’ dagje was. Hier idd stap voor stap…hij de stappen ik niets doen ;)!!! Nee maar hij wil ook wel weer graag… moet er alleen aan wennen dat hij weer zelf kan(Gisteravond meteen: Heb je een bakkie yoghurt voor me…hoezo pak zelf maar HAHA)

@TRL: Ik heb teruggelezen… maar kan niet vinden waarom je nu de spalken nodig hebt…

Tot straks, ik heb daar gelukkig ook WWW

:turkey:Trl: 15 september Kusadasi:TURKEY:
Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije

Beps,voor mijn polsen,heb daar al een aantal maanden behoorlijk last van.Nu kijken of het met spalken beter wordt.

Fijne dag allemaal

mogguh

allemaal een fijne dag

@ beps zoiets heet luiheid :wink: hahaha het sluipt erin…

Goede morgen meiden …

@Beps
Hubs mag weer een beetje aan de slag in huis maar wil zich liever nog even laten verwennen.

@TRL
Hopen maar dat de spalken er snel zijn en dat je er baat bij hebt.

:kus: voor de rest!!

Goedemorgen :dag:

even snel… want de tijd loopt :smiley: Heb heel snel bijgelezen… gefeliciteerd met het nieuwe deeltje en heb alleen maar leuke berichten langs zien komen (een paar berichten daar gelaten, maar die zijn ook niet heel erg shocking)…

fijne dag allen :kus:

Hi, hier ook nog nix te melden, dus…iedereen een fijne, zonnige dag :dag: