Jij ook Raak! Druk op de zaak?
Marion : ben met heel nieuw project bezig in Nederland dat nogal wat aandacht vereist en werk veel vanaf huis, helemaal leuk dus:teeth:
Vooral met dit weer. Kan je lekker in de zon op het terras aan het werk of niet?
goedemorgen meiden.
gefeliciteerd met het nieuwe deeltje…ging weer soepeltjes.
Kokkie volop op de klepdoos
Beps gefeliciteerd met de goede uitslag van Rubbie
Raak met een nieuw project bezig en gaat naar bonaire
Tlr…wacht nog steeds op de spalken
en toen was ik het ff kwijt…zo een vertegenwoordiger van de scanapparatuur hier, dus weinig tijd om langs te komen…systemen liggen er nog uit, en we kunnen nog steeds niet in de kamer want de tacks werken nog niet…hoezo lekker op elkaar afgestemd.
@viva
Volgens mij verbaast het je niet, het lijkt altijd wel zo bij jullie.
09-09-09 vandaag, leuke dag om te bevallen … ![]()
ja idd… heb je plannen MK?
hahahah de volgende keer dat de datum weer in 3 cijfers geschreven kan worden is over 1000 jaar ofzo…
zal mn mamsie zo eens bellen… ze is jarig… en ze vertrekken met een uurtje op vakantie geloof ik… ![]()
**Trl: 15 september Kusadasi:TURKEY:
**Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
Lekker dan zomaar mij eruit gooien
hahaha… Sorry meiden ik ben echt dood!!! maar ja… werk gaat gewoon door… Dus weer bezig :dag:
Goeiemorgen,
Niet zo best geslapen, maar dat is geen nieuws.
@Raak: Met een nieuw project bezig en vanuit huis werken, niet verkeerd. Enne in de zon… welke zon. Hier is het grijs.
@Bloem: Gefeliciteerd met mams
@Viva: Werkt vanuit de bezemkast
@Cyn: Druk, druk, druk. Je kan nog goed typen voor een dooie:D
Toos: hahaha… ja dat doet mijn geest… mijn lichaam is echt halfdood ![]()
Moet even wat vertellen, mn eigen teamleidster is op vakantie, dus moest naar de waarnemend bellen hoe het bij de chirurg was. Ik mn verhaal gedaan, zegt die *&%#, als je voorzichtig mag gaan belasten dan kun je maandag vast wel weer wat komen doen. Dus maar uitgelegd dat dat zo niet werkt, mag officieel niet rijden, wond is wel aan de buitenkant dicht, maar van binnen nog lang niet, door de plaatselijke verdoving heb ik geen kracht in mn hand en dat ik 3 maanden na de operatie pas weer voorzichtig mn werk mag oppakken. Pffffffff stoom uit mn oren, zal het er maar ophouden dat het onwetendheid was
Ook goedemorgen en laat ik me nu ook even aan willen melden, omdat wilde Bloem feliciteren met moeders. Dus bij deze Bloem!! :kus:
Ik ook al even heel druk hier thuis geweest.
Ik hoorde net op de radio, dat er hier iemand ging trouwen op 09-09-09 om 09.09 uur. Ook heel apart.
@Raak: Nou, je maakt me wel nieuwsgierig hoor met je nieuwe project. Succes! :kus:
@Toos: Toch nog last van de schouder met slapen, of toch malen in je hoofd, zeg maar? Nog niet teveel hooi op de vork nemen hoor! Jij ook. :kus:
Verder heb ik even niets te melden en sluit me bij update van Toos aan.
@Toos: Oh Toos, kan me voorstellen dat je… &^%*… was. :finger: Zin ze daar helemaal gek geworden?
@Toos: Ik snap je stoom, maar snap die waarnemer ook. Is tegenwoordig verplicht he, van het UWV, zo snel mogelijk weer op de werkvloer om te zorgen dat er geen ‘verwijdering’ tussen werkgever en nemer ontstaat(maar debiel is het stelletje :retard:)
Wij in Sliedrecht nu… heerlijk met mn wijffie al gekroeld, ze is verschrikkelijk gegroeid…
Ja stoom komt nog steeds uit mn oren, alsof zo’n operatie niks voorstelt en ik voor de leut thuis zit. *&%#$^!
Toos, hou het er maar op dat degene die dat tegen je zei, 1 hersencel heeft…net voldoende om niet in haar broek te sch**ten…wat een koe.
Cynnie helemaal dood…hahahahha…
Bloemmie gefeliciteerd met je moeder.
En ik lig hier in een deuk, 2 systemen nog steeds niet aan de praat, ze werken hier met itil, dat wil zeggen doorschuif systeem…dus 1 systeem doet het niet daar komt een mannetje voor, maar is niet gerechtigd om dit werk te doen, dus nu een nieuwe aanvraag naar een ander mannetje die het wel mag…%^&*(…andere systeem is overleden hahahahaha, lekker niet meer die irri kaartje nakijken…over en uit…hahahahahaha, directeur is nu in overleg met ict…omdat het een dos programma is wordt het ook niet meer ondersteunt.
@Beps: Dat is ook zo, maar het moet wel medisch verantwoord zijn. En die verwijdering tussen werkgever en nemer kunnen ze voorkomen door regelmatig contact te houden en zo hard lopen ze niet om dat te doen
@Viva: Sorry, ik las net je stukje over de systemen en waar jullie mee werken. Ik heb daar natuurlijk zoals je wel weet de ballen verstand niet van, maar hebben je toevallig Indonesisch sprekende mensen bij je werken, moet je die eens vragen… wat dat betekend!! Toen ik het net las… lag ik in een deuk. Maargoed… even een grapje mijnerzijds tussendoor. :redface:
@Beps: Heerlijk meid. Geniet ervan. :dag:
Klopt wel. Bij ons lopen momenteel ook een stuk of 3 dames die al een tijd uit de running zijn en komen zich af en toe even laten zien om die reden.
Maar wat je zegd, zo hard lopen zij ( werkgever) van hun kant ook niet.
@Toos: Snap je als geen ander, Rubs kreeg visite van een baas…wist niet eens hoe hij zonder zn krukken naar een stoel moest komen: Ach dan kun je mooi lichte diensten gaan doen…HOE KOMT HIJ #%&)#()# IN DEN BOSCH???
Ze bedoelen het vast “goed”!!(NOT!)
Rubbie heeft nog zijn baas op visite gehad, heb hier in 4 weken nog niemand gezien, zelfs geen kaart gehad. Hoezo verwijdering???