IK WORDT GESTOORD!!! pfffffffffffffffff ![]()
Toos gewoon net doen of je gek bent, laat ze de pip krijgen.
Roanna wij hebben hier geen indo mensen lopen helaas…
Trouwens jij had toch dat recept van hete eieren of aardappels wil je mij die geven >???
Viva :wat wil je met die hete eieren gaan doen??? hahahahaha
Dos- wat is dattttttttttttttttt???
Toos : is de stoom al opgetrokken ? zijn gewoon geschift moet je maar denken
Bloemmiem : gefeliciteerd met je moeder en hoop dat ze een fijne vakantie hebben in Luxemburg
Marion : ja, zou idd in het zonnetje kunnen werken, maarre moet er wel een zonnetje zijn, zie nu alleen regendruppels:so:
Beps : kleine hondje is al weer flonk gegroeid, lekker aan de knuffel nu
Cyn : word je gek meisje???niet doen hoor;)misschien alleen door :wub:
Roanna : ook al heel druk geweest in huis
MK : heb ik wat gemist ???![]()
Hahaha ja Rubbie heeft bezoek gehad… 1 keer… een hoge ome met fruitmand…(NA 5 wkn!!!) en verleden week een bevriende collega, meer op eigen noemer… nee hoor, overal hetzelfde: Ohhh langzaam opbouwen: Meld je maar op…om…:finger:
Raak: ja ik wordt echt gestoord deze week… En nee… niet van :wub:
Stoom is inmiddels weg, radio hard aan en een beetje rommelen in huis
Heb je de stoom naar mij doorgestuurd soms? Pfff komt bij mij uit mijn oren EN neus… :crybaby:
Cyn : :kus::kus:druk is leuk maar hetmag niet TEVEEL worden hoor
Hier alleen genieten… Ohh wat een heerlijke hummels zijn het!!
@Cyn: probeer te negeren(ofzo ;)!)
Het is niet te druk… het is gewoon allemaal gezeur… pffff wil het jullie echt wel uitleggen… maar kan/mag niet…
En het valt niet te negeren omdat je circa 20 telefoontjes per dag daarover krijgt… :finger:
@Cyn: :kus:
Goedemiddag.
@Cynthia: Je bent/was toch al een beetje gestoord? :slywink: Grapje hoor! Ik denk een beetje te weten hoe je ervoor zit, want die verhalen kreeg ik regelmatig ook te horen toen R. nog op een reisbureau werkte en hoor het nu ook nog weleens van zijn vrouw.
@Viva: Zal je ff een pb sturen, want ik kan dit echt niet hier neer zetten. Doe ik meteen even het recept erbij.
Cynnie als jij er niets aan kan veranderen, niet gestoord worden, maar gewoon blijven lachen en zeggen sorrie mevrouw/meneer ik kan er ook niets aan veranderen.
Roanna ik zie je pb tegemoet.
Beps lekker kroelen,…foto??
Roanna: Jaa pfffff :drugged: Zal blij zijn als de baas er weer is
:unibrow:
Was het maar zo makkelijk
Ik MOET het namelijk wel oplossen… Snappie :smoke:
Zo, pb verstuurd en onmiddels reactie terug. :dag:
Weet even niet wat er hier precies gebeurde. Zat namelijk draadloos op de klepdoos, ging ff de was buiten ophangen en geen beeld meer toen ik daar van terug was, dus ook niet meer ingelogd hier. Nu dan maar weer even verder op de gewone kompoeter.
@Cynthia: Ik heb best met je te doen hoor! :kus: Sterkte ermee.
Ga nu even de piepers opzetten, want wil straks weer afgieten.
Laterssssssss :dag:
Ohhh ben niet weg te slaan bij die muppies…
Wij eten gewoon een stoommaaltijd van de Appie…
En dan ook nog een stuk appeltaart toe(haha bonus he…)
@Cyn: Nog 1 dan: :kus:
Beps: thanks… en de appeltaart €1.99 toch ![]()
JAAAAA en hij was nog warm toen ik m kocht…zoo jammie. Tenslotte is Rubbie zn herstel wel een taartje waard. Hij loopt hier zonder krukken in t rond. Niet snel, maar hij heeft er weinig last van(zei toch al dat hij veel sneller wil dan eigenlijk kan)
![]()
Ik ben weg!!
:dag: :kus: