TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Fijne avond Cyn

Die was toch al verpest… :wink:

Hahaha sorry hoor… ik lijk echt een enorme zeikerd maar ik kan het gewoon niet hier zetten…

@Cynthia: Als het niet gaat, gaat het niet. is er soms weer een failliet-

@Beps: Inmiddels alweer thuis? En… was zeker wel weer de moeite waard he?

"

@Roanna: nee ik ben nog steeds hier. Ze hebben een trouwerij, en zij is getuige…dus ben hier wel tot 23-24 uur…rot he :slight_smile:

@Beps: Oh, zo op die manier. Tja… wat een straf dan he en dan ook nog gratis internet erbij, hoeven jullie je daar niet te vervelen. :biggrin:

Zo ik net even stoom afgeblazen… Helpt goed haha

@Roanna: Zooo vervelend… en niets om naar te kijken(zooo zijn ze lief!!!)

@Cyn: Mooi :slight_smile:

En dan ga ik zo vroeg slapen… en dan hopen dat :wub: zijn mobiel het ook morgen weer doet… :frowning:

:dag: :kus:

@Beps: Dat zal best. Kunnen jullie alvast aan elkaar wennen. Leuk hoor!! :wub:

@Cynthia: Tja, is best wel erg wat daar gebeurt is he. Heeft jou :wub: daar ook nog wat van gemerkt, of zit hij niet die kant op?

Vroeg slapen…ja zou ik ook willen… maar dat gaat zeker niet lukken vandaag…ja vroeg in de donderdagochtend…dat gaat wel lukken…

Ja, je moet er wat voor over hebben he Beps!! :wub: Dat wordt zeker een latertje voor jullie. :retard:

Trouwens wel grappig, ik zat net ff op de pc en zie me eigen daar online staan hier, maar ben daar niet ingelogd omdat ik op de klepdoos ingelogd ben. :o

Bij jullie ook het voetballen op tv?

@ roanna… uhm… scherm zwart…? screansaver… of batterijtje leeg??

hiero ook leeg, gesport, vuilnis buiten gezet bij paps en mams (en de ketchup gejat :stuck_out_tongue: ) en lekker tv gekeken… nu weer druk met de ansichtkaartjes (verveelde me op het werk dus dan beloof ik weer allemaal mensen van alles te sturen en dan weet ik thuis niet meer wie/wat/hoe :stuck_out_tongue: ) jajajaa… ddddd dubbel ddddd :retard:

@ beps fotooooooss fotooooossss

Hallooooo ik ben ook weer terug
Cyn : gelukkig stoom af kunnen blazen
Roanna : ziet zichzelf op de pc waar ze NIET ingelogd is, spooklogje:tssk:
Ja hier ook voetbal op maar ik hoor een hoop gevloek dus zal wel niet best zijn
Beps : is tot vanavond laat oppas van het jonge spul, dat wordt idd een latertje

Goede avond meiden … ik ben er ook nog even. Heb me lekker op bed geinstalleerd met de laptop en jawel hoor … inmiddels al bij gelezen, was gelukkig niet zoveel vandaag.

Vooral veel stoom. Toos door de leidinggevende, Viva omdat de computers niet werkten zoals ze moesten en ook bij Cyn op het werk verliep het niet soepel. En bij Beps kwam de stoom uit het eten.
Raak toch maar niet buiten aan het werk, vanmorgen zag het er hier nog niet zo verkeerd uit maar helaas duurde dat niet zo lang.
Bloem gefeliciteerd met je moeder, hoop dat ze een fijne vakantie hebben. En dan de kaarten, waar moeten ze ook weer heen??
Roanna ingelogd op de klepdoos, heb je er dan toch eentje gekocht?

Zo, kom nog even aan om weltrusten te zeggen. Was toch nog even bezig met het zoekplaatje daarboven ergens.

@Marion: Ja, heb sinds een week een klepdoos ( eindelijk) voor erbij en daar leer ik kokkie even het een en ander op.

Krijgen we nog een korte versie/verslag van je vakantie, of vind je het wel goed zo? Had al wel een klein stukje op FB gelezen. Hi, hi…

@Bloem: Geen idee, waarom het beeld op zwart stond na een tijdje. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal in thuis en heb me er ook nog niet helemaal in verdiept, maar dat komt nog wel. Hij doet het verder prima en zelfs kokkie vind het nu wel leuk. Alleen vanavond niet, want dan gaat voetballen toch voor. :slight_smile:

Nou weltrusten all en tot morgen maar weer. Ga P & W wel verder in bed kijken. :redface:

:kus: All :dag:

:turkey:**Trl: 15 september Kusadasi:TURKEY:
**Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije

Raak,van harte gefeliciteerd en een hele mooie en fijne dag gewenst!!!

Cyn,:kus: hoop voor vandaag op een betere dag voor je.

Ik gisteren gelijk uit het werk me bed ingedoken,migraine:angry:,gelukkig nu weer wat beter.C bij opa en oma laten slapen.Vandaag oppas zien te regelen voor morgenochtend paps en mams hebben een begrafenis.

Fijne dag allemaal

goedemorgen :dag:

Weer in sneltreinvaart bijgelezen, marion :thumbsup: thanks voor de mooie update.

Raak>>>>> HAPPY B-DAY!!! en maak er een mooie dag van vandaag he :wink:

mogguh

@ raki!! happy birthday!! proooooossstttt ga je nog wat leuks doen? uit eten bij de turk bv? :stuck_out_tongue:

Goede morgen …

@Roanna
Computerles voor kokkie, de geluksvogel met zo’n leuke lerares.
Het verslag … misschien vanmiddag.

@TRL
Vervelend die migraine, gelukkig voel je je weer wat beter.