TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

@Raak

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Ik wens je een hele mooie dag toe samen met je kids en kleinkids.
En dan … een bos tulpen voor je, heb je toch nog wat turks vandaag :wink:

http://smiley.cafeswa.be/wp-content/2009/02/boeket-758302.gif

He hoor ik verjaardag… verjaardag…

RAAK: GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDD
:kus::kus::kus::kus::kus:

Zo en nu derest:

Vandaag veel regelen, dus nog geen foto’s!!!
Gister genoten, pupsels zijn geweldig, en ons meisje is er een met een dikke kop, dus dat gaat een heerlijke tijd worden. Ze wil van alles, gaat er ook voor… met veel lawaai en gedonder!
Haar broer doet ook genoeg, dus het is een genot daar tijden van te mogen genieten!!!

Nu regelen dat we de telefoonellende achter de rug hebben(dus naar amsterdam, naar waar we het hebben afgesloten, dan regelen dat het opgezegd wordt, wat nog kan, en een ander abb afsluiten,…

Tot vanaaf, dan moet ik ook nog werken tot 23 uur…pffff

Goedemorgen meiden.

Marion weer helemaal bijgelezen

Raak meissie gefeliciteerd met je verjaardag.

Beps naar A’dam voor ander abbo.

Ik op het werk…en raad maar nee de boel doet het nog steeds niet goed, en ook kan ik nog steeds niet de deur zelf open en dicht doen…wat een butbedrijf is het hier toch…
Iedereen een fijne dag.

Goedemorgen all.

Allereerst…RAAK… VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ( ? ) VERJAARDAG EN NOG VELE GOEDE, GEZONDE, ZONNIGE EN REISLUSTIGE JAREN TOEGEWENST. Een hele fijne dag vandaag. :kus:

Daar hoort een bloemetje bij en heb ze altijd in voorraad staan, dus hierbij speciaal voor jou:

@Beps: Zo, alweer druk in de weer, maar ook nu laten we maar zeggen, tegen of voor een goed doel. Geef ze weer van jetje daar hoor Beps. Hopenlijk komt het allemaal goed met dat abonnement gedoe.
Fijn, dat jullie zo genoten hebben gister, maar had ook niet anders verwacht. :wub:

@Marion: Leuke lerares. Ja hoor! :lol: Oke, wachten we nog even op je reisverslag. Werkse nu.

@Viva: En ITIL werkt nog steeds niet goed? :lol: Jij ook weer veel sterkte en wind je eigen niet al teveel op. Heb je alleen maar weer last mee, als je je moet afwinden.

Verder iedereen :kus: en een fijne dag ook verder.

ik maak me hier niet druk hoor…kan toch niks, wel zonde van mijn tijd nietwaar…om hier te zitten en niets te kunnen.

Goedemorgen Dames,
Hartelijk dank voor alle lieve felicitaties.
Ik ben er vandoor want we gaan vandaag samen een daagje op stap:)
enne ja, zal wel met een turks etentje afgesloten worden denk ik zomaar hihi
Sluit me ff bij alle updates aan. Voor iedereen ook een heel fijne dag :kus::dag:

Goeiemorgen,
@Raak: Gefeliciteerd met je verjaardag, wens je nog veel mooie en reislustige jaren samen met je jubbie

http://www.arenabloemen.nl/product_image/large/3205-bos_roze_bloemen.jpg

Enne maak er een mooie dag van. Veel plezier:kus:

Raak, van harte met je verjaardag!

http://www.photoshop-tutorials.nl/images/Casper/Vector%20masks%20tutorial/bloemen.jpg

Goeiemorgen!!

Pfff wat een nacht… :wub: was onderweg van Izmir naar Istanbul tijdens de overstromingen maar is gelukkig helemaal ok… :smiley: Zijn broer heeft me een mail gestuurd… Dus dat is wel ok… en zijn telefoon doet het inmiddels ook weer… Gelukkig maar…

Maar goed… voel me ook rot vandaag… Y. heb ik op facebook… en tot vorige week begon hij steeds ja ik mis je, en ik blijf voor altijd op je wachten… Dus ik had hem deze week gewoon een berichtje gestuurd hoe het ging met hem… En nu zie ik opeens een foto op zijn facebook staan met een meisje met de tekst: Askim en Ik… En ik weet wel dat het echt over is… maar ben er helemaal misselijk van… Heb hem ook een bericht gestuurd… wel vreemd… vorige week hield je alleen maar van mij, wilde je alleen bij mij zijn… en nu opeens is het over… Heel raar…

Maar goed… Ik weet niet waarom ik me zo voel, maar het voelt echt heel raar… Het is na 4 jaar toch echt heel definitief zo… Kan wel k*tsen zo voel ik me… Komt wel weer goed…

Raak: Happy birthday vrouwtje!!! En nog veel gezonde jaren!!

Sorry hoor meiden… even ego… maar voel me echt rot… :frowning:

:kus: Cyn ik weet dat je je echt rot kan voelen, maar je wilde zelf niets meer met hem, en nu hij definief er een punt achter zet, kan ik me voorstellen dat het niet makkelijk is, maar wel beter zo, hoef je ook geen verstoppertje meer te spelen, want dat is wat je al die tijd gedaan hebt meissie.:kus:

Ik weet echt dat het goed is zo… en ik weet ook dat dit een keer zou gaan komen… maar het doet toch een soort van “pijn” dat het nu echt zo is… :frowning:

Heel raar… :frowning:

:kus::kus::kus::kus::kus:voor jou…over een week voelt het heel anders…:kus::kus::kus:

Ja weet ik hoor… Waarschijnlijk morgen al wel… Het is gewoon moeilijk om hem te zien met een ander meisje… al is dat dan maar op een foto… Maar goed… nu kan ik het voor mezelf wel ook gaan afsluiten en dat is wel fijn!!

Cyn,snap heeeeeeeeeeeel goed hoe je voelt,:kus:.

Pfff hier de stoom nu uit mijn oren grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…

Trl: wat is er meissie?? :kus:

Ach die collega weer,pfff vraagt ze ben je er morgen,dan neem ik vrij…Nee vooral niet eerst overleggen,andere collega wist ook van niets,chef wist van niets,pffff,kijk ik in haar agenda staat er een overleg voor morgen met de chef en manager nou ik heb niks gezegd hoor…Zoek ze zelf maar uit.Vervolgens is ze nu ook een half uur eerder weggegaan…Maar van de week wel op hoge poten naar de chef stappen dat ze zich gepasseerd voelde omdat ze niet bij een overleg werd gevraagd wat over haar werk ging,wat ik nu moet doen en waar zij een zooitje van heeft gemaakt…Tjeetje mina dat gaat maar weg,wanneer het uitkomt,terwijl er vorig al is gezegd dat het eerst overlegd moet worden…Is ze nu echt zo dom of …

Sorry moest er ff uit

Tlr…dom/blond weet ik veel, maar dat is een collega die kan missen als kiespijn…ach meissie maak je er niet druk om dat doet de rest ook niet, anders dan stapt de chef wel naar haar toe…fijn dat jij haar werk mag opknappen…

@Cyn: Ik begrijp je, en ook niet… want ja, jij hebt ook al een andere aan je zijde gehad… beetje meten met 2 maten…sorry… ben natuurlijk weer niet altijd lief…;)!!!(maar vind het wel rot dat je je rot voelt)

Ik weer thuis… lange dag, nu snel spullen pakken en werken
Tot straks hoop ik