Beps: Niet lief? Nee eerlijk is dat gewoon! Ja dat weet ik… en daarom vind ik het ook raar dat ik me zo voel… Ik weet dat het niet eerlijk is… ook omdat ik weer een :wub: aan mijn “zijde” heb… (Soort van dan) Maar goed… het voelt raar… en vooral vanmorgen… nu gaat het al wel weer wat beter… ![]()
@Cyn: :kus: Gelukkig dat je het wel snapt ;)! En het went wel…
Ik vergelijk lange relaties altijd met 2 velletjes gekleurd papier. Als je die op elkaar plakt(een relatie aangaan) en dan gedroogd van elkaar afhaalt blijven er altijd resten van de ene op het ander papiertje… Dat blijft… maar het ‘slijt’ er wel af…:kus:
Het slijt ook wel hoor… En anders maar niet ![]()
Ik heb even terug gelezen. Cynthia :kus:
Zo nog maar 2.5 uur… Blegh ik haat koopavond… Misschien wel om 20 uur ofzo naar huis ![]()
@Cynthia: Niet zo druk vandaag dan? Geen zeurders vandaag? :biggrin:
@Beps: Jij nu ook op het werk, had ik begrepen? Werkse hoor! Wat heb je dat trouwens weer mooi gezegd met dat papiertje, want zo is het wel!!!
@Roanna: Zo heeft iemand het mij ook ooit uitgelegd, toenik zei dat ik dat niet snapte… En dat verklaarde nl alles voor mij. Je gaat zolang met iemand om, dat ze onder je huid gaan zitten. Ze worden een deel van je. En dat moet slijten,…
Ja ik op het werk… Niet druk, maar ook geen zin,… morgen vrij!
Ik vind het gezegde met het papiertje ook mooi!! En dat klopt ook helemaal… Want zo is het wel!!!
Roanna: nee geen gezeur vandaag… pff gelukkig niet zeg… ben vandaag 12 uur aanwezig… Dus dan kan ik geen gezeur hebben hoor…
Ah ik net een lief mailtje van de broer van :wub:
thank u cynthia ı m fine…u r so nice person really:))dont worry everything is ok…and M. love u too much…
Lief he
:wub:
@Cynthia: Oh, dat is echt lief dan. Hou je daar voorlopig maar aan vast, al is het dan nog op afstand. You never know. :wub:
@Beps: Toevallig kwam dit onderwerp vanmiddag op ons werk ook even tersprake en toen zei ik ook tegen een collega zo van… ach ja… ik heb 'm al zolang en dan doe je 'm ook niet zomaar weer weg. Hi, hi.
Zij weer… ach gelijk heb je. Je weet wat je hebt en moet maar weer afwachten wat je ervoor terug krijgt. Ach ja… gewoon ff vrouwepraat weet je wel!! ![]()
Roanna: haha ja precies… Hoe dan ook… Y. is zoiezo een afgesloten hoofdstuk hoor… daar was ik echt NOOIT naar terug gegaan… En ja… M. is gewoon lief! En zijn familie ook ![]()
@Cynthia: Nou, probeer dit zo te houden en dan heb je ook weer een perspectief om naar uit te kijken, toch. ![]()
Misschien denken die ouders wel, als zij jou foto hebben gezien, dat je ook Turks bent, omdat je nogal donker bent.
Hi, hi.
nee denk het niet… Ik ging al een keer met zijn mams praten op de webcam… haha en toen was mijn turks echt zoooooo slecht hahaha… ![]()
Altijd beter dan t mijne…hahahahaha
dat kan wel kloppen… Gewoon proberen… en niet een onschuldig iemand aanwijzen als iemand naar je turks vraagt dan he
hihihi…
Jij spreekt turks, ik kan net een colaatje bestellen(en vriendelijk reageren…)
Bir Tane Cola Lutfen… ![]()
Nou meiden… Ben evde gidiyorum… oftewel… ik ga naar huis… geen zin meer!!! ![]()
Tot morgen!!!
Öptüm >> :kus:
Nou meiden… had voor €30 staatsloten gekocht en heb €13 terug gewonnen en kokkie €5. :frown: Foei, foei. Weer nie rijk!!!
ikke bijna 30 euro…
Geen idee wat er gewonnen is bij ons… ik zit nog op het werk…
@Cyn: Nee Rubbie en ik willen cola: Icki tane dus…(en hoe je dat ook schrijft)
EN nu nog 45 min. Dan mag ik naar huis, en ben ik morgen vrij!
@Beps: Wel thuis dan zo en geniet morgen lekker van je vrije dag samen met Rubbie en Aiji.
Voor zo alvast weltrusten en dat zeg ik gelijk maar aan een ieder die er nog is en die nog willen komen.
Truste :slapen: :dag: