@Wendy1987, lang niet gezien hier!!! :dag: De groeten aan Toos en JP. :dag:
Hallo Dames, heerlijke dag gehad, heeel veel lieve felicitaties en afgesloten met een heerlijk Turks etentje, was uiteraard geslaagd. Zulke lieve wensen ook gehad vanuit Turkije, echt hartverwarmend. Ga nu boven nog ff tv kijken want ja he ben weer een jaartje ouder:so:
Welterusten allemaal :slapen: lekker :kus:
Zo ik ben thuis, Raak een fijne dag gehad, en ik onderweg naar een fijne nacht…
Tot morgen
**Trl: 15 september Kusadasi:TURKEY:
**Toos en Wendy: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
**17/09 Crazymar
**18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Fijne dag allemaal
Goede morgen …
@Raak
Een mooie dag gehad gisteren en zo hoort het ook
@Beps
heeft er weer een nachtje op zitten
@Roanna
Sorry nog geen update, ik had bezoek gisteravond en daarna teveel online gekletst. Ik doe vandaag een nieuwe poging
@TRL
Wow meis, nog 4 dagen te gaan.
Goedemorgen meiden,
jawel het is weer vrijdag de laatste dag van de week voor het weekend.
dus jullie weten het al…he rituelen…en ik heb geen zin, maar dat komt wel als ik eenmaal bezig ben.
Weinig om op te reageren…
Iedereen een fijne dag.
Goeiemorgen,
@Marion: Ben benieuwd naar je verhaal, heb ook nog wel even geduld
@Viva: Succes met de vrijdagrituelen
@Roanna: Ook vast aan de poets
@Beps: Een vrije dag vandaag
@Raak: Een geslaagde dag geweest gister, kun je met een lekker gevoel op terug kijken
Zo ben ik weer:
@Marion: Ja een nachtje…SLAPEN… had de avond al gewerkt…
@Toos: Nog weer aftellen voor de volgende reis. Kreeg sms vanmorgen over 3 espresso in 1 kopje en 1 zoetje…dan naar je bedje en zonnen. Gister heeft mams een massage gehad van onze favo masseur en het gaat weer te snel vind ze…(ze hebben nog meer dan 1 week grrr)
Zo schapjes, dan saampjes in het huis aan de gang.
@Beps: Vooral hub en de jongens tellen af voor de volgende reis, ik ook hoor, kijk er echt naar uit. Fijn dat je ouders het goed hebben, had ook niet anders verwacht:p. Thai arie kwam meteen naar me toe toen hij me zag, vroeg hoe het met mn rug ging. Nou uhhh goed en mn pols ook, werd meteen uitgelegd door de hollandse spa arie dat er voor mij geen massage inzat deze keer. Iedere keer als hij me zag boog hij als een knipmes. De meiden zijn wel in de hamam geweest, wendy had thai arie, ze vond hem echt goed alleen vond ze wel dat hij … stonk. Moet zeggen dat hij er onverzorgt uitzag
Beps:
1= bir
2 = iki
3 = uç
![]()
Zo ik net een mailtje gehad van de nieuwe :wub: van Y… Vaag… ze schrijft dat ik hem moet vergeten omdat hij altijd al van haar gehouden heeft… dus heb haar nu maar gestuurd dat ik hoop dat dat echt zo is… en niet alleen maar om mij te vergeten… ![]()
Ennnn toen keek ik nog verder en had ik ook een heeeeeeel lief mailtje van :wub: dus mijn dag is wel weer goed… ![]()
En nu te werk… ![]()
Wendy was ook heel verbaasd dat hij opeens op haar rug ging zitten, had haar gezicht wel willen zien:D
@Cyn::dag:, kun je vandaag dan weer op teren. Werk ze vandaag
@Toos: Jemmig, dat iemand zo snel kan ‘verwaarlozen’… Heb niet echt ‘geroken’ aan hem…;)!!! Maar weet wel dat ik nog steeds geen last van mn nek heb…
Ja dat gezicht had ik ook wel willen zien hahahaha
@Cyn: in uitspraak kan ik het wel haha tot wel tig honderd(zeg maar) alleen geen idee hoe ik het schrijf…
@Beps: Er liep trouwens in de buurt bij handdoekenarie een super lieve kitten. Hij komt denk ik uit een nest van 4, want 3 andere liepen bij het restaurant. Ging op zn gemakje bij mensen liggen slapen. Nederlanders wilden hem meenemen, maar omdat hij dan eerst 2 weken in quarantaine moest hebben ze dat niet gedaan. Iemand van de receptie zou hem mee naar huis nemen. Wil jij eens vragen aan je ouders of hij nog bij het zwembad loopt?
Goedemorgen ladies.
Oh, ik heb vast verkeerd gelegen, want ik heb het gevoel dat alles aan de bovenkant ( schouders) vast zit. Ik zou nu wel zo’n massage kunnen gebruiken. Alleen… Toos… ja echt? Stonk hij? Oh, ik ga nu al een beetje over mijn nek. :hihi: Da hoef ik nie.
@Beps: Oh wat heerlijk dat je ouders het zo naar hun zin hebben. Ik zie ze in gedachten al zitten daar. Mmmmm… heerlijk!!!
Ik was gisteravond even met mijn schoonzusje aan het MSNen en heb haar op de site gebracht van ADR en alles aan laten klikken. Nou, ze ziet het echt helemaal zitten. :zon02:
@Marion: Ik heb ook nog wel even geduld hoor!
Neem je tijd, je hebt het al druk zat.
@Toos & Viva:
Inderdaad. Ik was even aan de rituelen en daardoor zijn mijn schouders wat losser komen te zitten, maar voel het nog. Maargoed, het is weer gedaan. Was een beetje op tijd begonnen, dus zo ff aan de koffie.
@Cynthia: Nu ook geen zeurders aan je hoofd en jou dag kan niet meer stuk. :wub:
Beps: goed zo… dat kun je dan voortaan zelf wel regelen ![]()
Toos thaiarie had dat paarse gewaad aan he, en daar hingen de rafels aan hahahah, ach moet kunnen nietwaar, lekker aan het aftellen.
Cyn de dag beter begonnen dan gisteren
Beps aan de poets samen met Rubbie
Roanna vroeg klaar, maar wel met stramme schouders.
Hier halverwege, maar het water loopt van mijn voorhoofd, pffffff wat is het warm als je bezig bent.
@toos
Een ruikende onverzorgde thai arie, gatsie.
Dat was in onze tijd anders.
@raak
Een leuke verjaardag gehad.
@viva
Aan de sop.
@roanna
Maakt haar schoonzusje vast lekker op de site van ADR.
@cyn
Wil Y vergeten, met de lieve mailtjes van :wub: lukt dat vast wel.
@bloem
Vast nog in het dipje… :kus:
@trl
Nog een paar dagen >>> heerlijk hoor!
@beps
De poezenoppas, nog even dan komt de pup.
Dat heb je ook nog nooit voor me hoeven doen, drinken bestellen: Sterker: dat kon ik al voor jij in Turkije kwam…
Jij mag “Praten” als ze weer eens denken dat ik als die Gabbele-gabbele taal snap… hahahaha