TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Ik heb nog niet altijd zin om ‘gezellig’ mee te kletsen.
Komt wel weer…

@MK: Ook voor jou… stap voor stap hoor. :kus:

Ja morgen over 2 weken komt onze Chira… even zoeken naar een foto van woensdag:

Chira:

en haar broer Taro:

Ohhhhhhhhhhhhhhh…wowwwwwwwwwwwwwww

So cute :wub:

achhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een snoeppies

ja maar ja, ik ben niet onbevooroordeeld…hihi

Beps: Nee ook niet op mijn afsturen voor een gesprekje… :wink:

@beps
Ooooooooh wat lief!!!

@Toos: Het loopt er nog, maar er is een gast die het voed…(zo smst mn moeder…)
Zou dat een kitten zijn van ‘onze poes’ die zo zwanger was toen… dan moet het kitten ondertussen ehhhh 11-12 wkn zijn

@Beps: Zou zomaar kunnen dat het er een van die poes is. Hij is denk ik verstoten, want de andere 3 lopen bij het restaurant. Ze hebben dezelfde tekening en even groot. Wendy wilde hem bij de andere zeten, het beestje begon te blazen en rende meteen terug naar beneden. Handoekenarie is ook heel lief voor hem, het ligt vaak onder zn stoel, zag hem ook weleens kroelen.

Trouwens wat een leuke foto’s, wat een droppie:wub:

@Toos: Ja he… ben ook zo verliefd…
Mooi dat handoekenarie er ook lief voor is… en dat de kittens er dus zijn. We hadden de moederpoes steeds gevoerd, maar ineens kwam ze niet meer… we dachten al dat ze bevallen was(waren al bang dat ze dat onder, of nog erger op mn bedje zou doen hihi)

Zo zonde dat handdoekarie een handicap heeft. Hij heeft een leuk koppie, loopt ook altijd met een lach op zn gezicht. Hij loopt trouwens beter dan vorig jaar. Hij vertelde dat hij aan fitniss doet om zn conditie op te bouwen.

Hebben moederpoes wel met kittens gezien toen jullie al weg waren. Ze liep op het grasveld bij het restaurant en de trap van het amfitheater

Doe je ouders de groeten enne denk dat ze net gegeten hebben en nu op hun ligbedje liggen en over 1.5 uur aan de koffie met “hondenbrokken” en chocoladecake:crybaby:

Nee hoor heb geen heimwee, valt o zo mee:crybaby::crybaby:. Heb net foto’s op de comp gezet van wendy en ik in zeer beschonken toestand, echt te erruggg. Wendy kon zelfs vloeiend turks, hahahaha

Toos: :kus:

Is gekomen na een auto ongeluk. En in de eerste instantie kon niemand hem begrijpen waardoor hij heel agressief werd. Hij is zo een heerlijk ventje!!! Heel lief en geintresseerd…

Ik kreeg net een telefoontje van Vodafulles…of moet ik ze toch maar Vodafone gaan noemen… Ik krijg toch wss die dienst. Het mag zo niet lopen vinden ze(ik had opgezegd haha) en dus moesten ze maar kijken wat ze konden doen voor ons…:finger: als het maar lukt haha

Was het niet vloeibaar turks :smiley:

Klopt, hij heeft na dat ongeluk 4 maanden in coma gelegen en is er uiteindelijk redelijk vanaf gekomen. Wist je trouwens dat hij van oorsprong duitser is en 6 jaar geleden naar turkije is gekomen?