Zou ook zomaar kunnen Beps:D
O meiden schei uit, je krijgt spontaan heimwee…
en Beps haar paps en mams zitten er gewoon…
Ja lekker ventje handdoekarie…
hahahaha vloeibaar turks…
Ik de boodschappen binnen, zo de laatste was in de droger…en dan is het weekend, dan doe ik nada niks meer.
kreeg net een folder van de gemeente over nieuw paspoort, vanaf 2012 moeten alle kinderen een eigen paspoort (dus mk, en Tlr…dan zijn jullie de pineut). En er komt een vingerafdruk in een chip in het paspoort.
ooit zo’n dom wicht gezien???
http://www.dumpert.nl/mediabase/626861/848e1985/karen_het_deense_moedermeisje_zoekt_vader.html
Moet je even hier naar kijken Viva
[ame=“Aegean Dream Resort 2009 Club Dance Turgutreis Turkey - YouTube”]YouTube - Aegean Dream Resort 2009 Club Dance Turgutreis Turkey[/ame]
Goedenmiddag.
Alles bijgelezen en het klopt allemaal.
Heimwee? Niks geen last van. :evil: Oh, ik mag er binnenkort naar toe. :zon02:
@Viva: Die folder hadden wij ook zojuist gekregen.
Over die poezen gesproken… dat kan wat worden dan, want mijn schoonzusje is helemaal leip van katten. Had er zelf 4 waarvan er dit jaar 2 zijn doodgegaan van ouderdom, dus als zij ze daar ziet, zullen ze wel verwent worden.
Maargoed… by the way:
Wooohhh Roanna wat is dit nu??? Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr ding hoor.
@Roanna: Goed naar het filmpje kijken, kun je zo meedoen. Waar uhhhh heb je dat lekkere ding gevonden?
Oh, die stuur ik ff door naar mijn schoonzus, kan ze vast oefenen. Leuk Toos!!! :dag:
Toos het is toch om te huilen…heerlijk…alleen dat deuntje al.
trouwens heb jij die link nog van die promofilm.???
Nee, heb het nog aan tulin gevraagd maar die wist het ook niet. Zal eens op google gaan spitten
Roanna je hebt hem toch zeker niet uit je nachtkastje getoverd???
Is daar een link van dan… en dat weet ik nog helemaal niet? :paranoid:
Nou volgens zeggen toen wel,maar ik kan hem niet vinden ook niet op google.
Nee Viva en Toos… gewoon van animaatjes afgehaald en hij keek zo lief en het is bijna weekend dus dacht… dit deel ik ff met mijn vriendinnen. :unibrow:![]()
Ik kwijl ervan!!!
Oh ja… dat deuntje en die pasjes. Ik ga nu echt oefenen zodat ik het echt goed kan als ik daar ben. :zon02:
brrrr hij is wel heel glad… ![]()
Hahahaha Cyn, dan glibbert het lekker nietwaar.
Zo ff Jessy uitlaten,ze moet even een plasje doen.
Viva: heeeee bah… Viezerd… haha… Flo is trouwens onderweg naar Beijing… ![]()
Wat is er er nu vies aan glibberen…ik begrijp het niet:unibrow:
Flootje weer op weg, heb nog even gespiekt, maar er staat nog niets op haar log…ook niet dat ze weer bij jou is geweest.:chin: