TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Zo, heb het filmpje intussen even doorgestuurd. :biggrin:

Nou, ik begrijp jou ook niet helemaal hoor Cynthia!! Wat is hier nu glad aan? :stuck_out_tongue: Zo zagen de meeste Turkse jongens uit Turgutreis er ook uit hoor! :biggrin:

Ach beter glad dan onbereikbaar…!!!

@Toos: Ja we spraken ook duits met handdoekenarie. Hij was echt zo hoffelijk!!! Echt jammer van zo een knul!

@Heimwee… kreeg vanmorgen een sms: Zo 1 beker, 3 keer espresso, 1 zoetje en zonnen maar…PFFFFFF Ikke wil OOK!!!(en ook al geen miljoenen gewonnen gister, niet eens 1 euro…)

@llen…ben het weer kwijt, doodmoe…morgen werken, zondag naar een show…
klaar ben ik er weer mee…

Oh Beps… hou op. Ook al niet rijk geworden? Nou, ik ook niet. Moet weer geld bij. :crybaby:

En jij weer een heel druk weekend in petto. Toe maar!

Maar wel een leuk weekend!!!

Nu aan de ‘ovenkip’ uit de zak…ben zo nieuwsgierig…hihi

Is echt lekker die kip uit de braadzak. Heb het een paar weken geleden gemaakt. Ik had met knoflook, hmmmmm

Hoe is het trouwens met DE PAN???

De Pan is nog ‘uit logeren’ bij Het’s! We wachten nog rustig af…maar mis mn gebakken aardappels wel trouwens
Ja ook hier met knoflook, JAMMIE!!!

Roanna: ja dat is wel waar… maar wat je van ver haalt is het lekkerste he :wink:
Beps: niets is onbereikbaar… Hoelang is DE pan nu al weg??

Zo ik weer thuis… nu maar eens even GTST kijken… had een hele mail van Y. zijn nieuwe :wub: dat hij een leugenaar is enzo… :unibrow: haha oeps… :smiley:

De Pan is nu 3 weken weg, kon 6-8 wkn duren pffff…:retard:

zo dat duurt dus nog wel ff…

Ja mis mn gebakken aardappeltjes en patatjes echt…

gewoon een keer een “slecht” frietje nemen dan :wink:

Hihi, en dat hebben we precies vanavond gegeten: Kip uit de zak, turkse tommy-salade en frietjes…jammmieeeeeee

Lekker hoor!!! Jullie hebben gelijk!!!

Zo en dan nu MSNNNNNNNNNNNNN :wub:

Heb van alles voorbij zien komen, filmpje ADR (heimwee), blote man, Deense vrouw, gesproken over eten, DE PAN, frietjes, kip uit de zak??,gladde mannen, lekkere mannen, verre mannen enne oh ja, niemand was gisteren rijk geworden:tssk:
Kon helaas niet onthpuden wie wat geschreven had. Jaartje ouder he :slight_smile:

@Raak: Tja… dat merk je dan gelijk he!! Valt dan ook niet mee!!! :wink:

Rustig weer vanavond he? :paranoid:

@Beps: Oh, lijkt me lekker. Kip uit de zak en dan met knoflook. Hoe smaakte het? Waar haal je die? Bij Appie?

Roanna : ben al blij dat jij ook nog ff langskomt anders was er de hele avond niemand

Nouja, gaan wij het nog ff gezellig maken hier. Trek wel ff een flesje open en zet de nootjes er maar bij. :o

Kom jullie even gezelschap houden.
@Roanna: Ik heb die kippemix met braadzak bij de C gekocht, appie heeft het ook.
@Raak: Nou al last van gehugenverlies? Valt volgens mij wel mee