TTT deel 130...... Weer een deel om vol te kletsen

Roanna : dat is wel een strakplan, maarre niet teveel nootjes he, is maar voor 2

Oh, volgens mij komt Toos ook nog even aan. :dag: Zet ik er nog even een fles bij.

@Roanna: Hub is van de week bij jou in de buurt, misschien komt hij wel een bakkie bij jullie halen. Hij moet op de tweelingenlaan zijn

ellow ladies

ikke weer thuis… leuk hoor om voor die ninos pannenkoeken te bakken, was errrruggg lekker, broer ook zitten smullen… kreeg zelfs een bloemetje van de jongens en weer een dikke zoen :smiley: hihih… t zijn zulke heerlijke knullen!

Maar 1 fles:unibrow::lol::lol:??

@Bloem: Oh wat leuk en wat gezellig dat jullie ondanks dat je ouders er niet zijn, toch het eten hebt door laten gaan. Zijn het beide jongens die kids? Had ik er nog niet uit begrepen. En een bloemetje… toe maar, Je bent wel weer verwent.

@Toos: Ja, maar ik had al een fles open getrokken.
Oh, de Tweelingenlaan weet ik wel. Is op het industrieterrein. Nou, laat hubs maar komen hoor. Ik ontvang hem met open armen, als ik tenminste niet werken ben, maar dan is kokkie nog altijd wel thuis.

@Raak: Ik doe er geen kaas bij hoor. Is al een beetje te laat voor en krijgen we weer last met de gal vannacht. :unibrow: Jij nog een wijntje, of iets sterkers?

@ roanna ja ze zijn tweelingbroers, net 9 jaar oud en echt heerlijk. spontaan, ze giechelen heel leuk, hebben me in het spaans en NL bedankt voor het eten en hebben zitten smullen :stuck_out_tongue: hahaha… heerlijk

owh sjit… moest nog zeggen…
@ roanna… ra raaaa raaa… ??? :stuck_out_tongue: :kus:

Roanna nee hoor wijntje is goed
Toos :voor jou een hele fles ? kijk maar uit je hebt zo een naam:unibrow:
Bloem : leuk zeg dat het tussen iedereen zo fantastisch klikt en dat jij er ook zo van geniet

@Raak: Volgens mij heb ik die naam al geloof ik:drugged::crybaby:
@Bloem: Wel leuk hoor zo’n tweeling. Hoe gaat je broer ermee om, lijkt me niet makkelijk een vriendin die al een tweeling heeft?

@Bloem: Graag gedaan. :kus: Tja… vond ze zelf ook wel leuk van vorm die kaartjes. Oke, wat erop staat is algemeen bekend, maar ik zag ze bij de boekhandel in de stad in zo’n standaard staan en dacht…hmmm… vind ik wel leuk om naar Bloem te sturen.

Oh, even oud als mijn jongste kleinzoon. Oh nee, die wordt al 11 volgende maand. Wat gaat dat snel. De oudste wordt eind van het jaar alweer 13.

Pfff… ik wordt oud!!! :smiley: Zulke grote kleinkinderen heb ik al en al mag zeggen… het zijn ook ondanks alles wat ze meegemaakt hebben( scheiding enzo ) hele lieve jongens.

Toos en Raak… en wie nog meer… wat kan ik nog indoen? :slywink:

@ toos nee het is heerlijk om te zien hoe mn broer met de ninos omgaat en zij met hem. wij zijn allebei geen ‘koetsiekoetsiekoe’ wat een lieve baby mensen, maar hij kan de mannetjes wat uitleggen, ze vinden het geweldig dat hij zo groot en sterk is. hij helpt ze met eten, vraagt of ze wat willen drinken, helpt de een uit zn trui en vouwt die netjes op, neemt de ander op schoot… ik vind het heerlijk om hem zo te zien :smiley:

alleen mn mams… hahaha das echt zo’n baby-vrouw… ze hebben een beetje moeite met hun nieuwe ‘rol’ maar ik vind het heerlijk

en nu ga ik lekker slapen

truste tot morgen :dag:

@Bloem: Ik denk ook wel dat ik het een beetje vreemd zou vinden als mijn zoon ineens met 2 toch al wel grote “kids” thuis zou komen. Maar als ze ziet, dat hij er gelukkig mee is en zich er goed bij voelt, zal ze het vast ook wel leuk voor hem vinden en er mee om kunnen gaan.

Iedereen al onder tafel ofzo? :confused:

@Bloem: Weltrusten en een fijn weekend verder nog. :kus:

@Bloem: Geweldig toch, voor je broer, maar ook voor zn vriendin dat het zo klikt. En mooi dat je ouders en jij ervan genieten

Roanna : nee hoor, ikke niet:frown:
Bloem : :slapen:lekker en tot morgen :dag:

@Bloem; Slaap lekker enne rustig aan he:kus:
@Roanna: nee hoor lig nog niet onder tafel, zit pas aan de eerste tia maria

Oh, dacht ook al. Haal ik er nog even een fles bij, want tja die Toos he… die kan er wat van. :lol:

Kokkie is inmiddels al wel naar boven sport op tv kijken.

@Roanna::finger::lol:, nou kun jij lekker doorzakken als kokkie al naar boven is