Saampjes??? Ohhh ik heb zo een heimwee(gewoon lekker nietsen, liggen, kletsen, vast ergens op de wereld al wel 5 uur dus de drank mag dan ook…
)
Kijk dat is dan erg lekker!!! Mooi gevonden dus
Saampjes??? Ohhh ik heb zo een heimwee(gewoon lekker nietsen, liggen, kletsen, vast ergens op de wereld al wel 5 uur dus de drank mag dan ook…
)
Kijk dat is dan erg lekker!!! Mooi gevonden dus
Dames ik haak vast af. Moet zo weg.
Ik zal vanavond er ook weer een even voor gaan zitten, om sommigen van jullie even wat foto’s door te sturen.
Iedereen een fijne dag verder met dit inderdaad TAKKE weer. Gatver :mad:
Toos: oh dat is lekker dan… Maar het gaat dus nog steeds niet zo lekker bij P??? ![]()
Ohhh mis alles, de gezelligheid, niks moeten, de cocktails, mn vriendinnetje, de zonsondergangen. De laatste avond kwam goudarie gedag zeggen, die stond met tranen in zn ogen. Moet er maar niet teveel aan denken
nee cker niet te veel aan denken
ik had er ook zo een voor mn neus staan met tranen in zn ogen toen ik zei dat het de laatste dag was! ongelooflijk hahahah
zucht… stuur die foto’s maar door hoor
@Cyn: Nee, het gaat slecht bij P. Er gaan ontslagen vallen, zowel bij steden als reizen. Ziet er dus niet goed uit voor R
Daar ging z’n grootste klant… ![]()
Nee, ik ook niet.
Sorry!!! :lol::crybaby:
@toos
M’n auto is gewoon gekeurd hoor tot december!
Jij mag straks weer:finger:![]()
@MK; Dus hub had het niet vergeten? Waar hij niet denkt als hij in ADR zit
Ja heerlijk he. >>> Alhoewel…Jamaica is ook niet mis!
Nou ik ga, want krijg steeds meer heimwee.
:kus: All :dag:
@toos
Mij een beetje laten schrikken ![]()
Tsss die Roanna,… ons steeds insmeren dat ze weer gaat…:finger:!!!
En nu… bah…
Bloem: ik weet wie je bedoelt… Pfff zie nog dat gezicht van S&K… Why you are going… we have to talk more… :crybaby:
Goedemorgen dames, gefeliciteerd met nieuwe deeltje
Toos : had ik moeten weten,was van de week nog in Duitsland,niet leuk he voor R
Trl : nogmaals gefeliciteerd met je paps,fijne dag
Roanna : oorlogskleurtjes weer op meissie
Viva : aan de vrijdagrituelen,ramen zemen hoeft niet hoor, die stormen wel schoon
Beps : al zin in een borrel om een beeytje warm te worden?ikke ook hoor en heimwee naar de gezelligheid ook al
Cyn : volgens mij heel erge heimweeee
Bloem : weinig tijd vandaag om langs te komen
MK : helemaal alleen bevallen:kus:
Raak: mm ja best wel ja… Ben al ruim 2 weken thuis… maar gaat nog niet over… ![]()
ya I know :crybaby: zucht… hadden we nog maar 1 dagje langer gehad :crybaby: hij was ook echt zo teleurgesteld
zucht …
1 dagje maar?? Hadden we maar 1 week langer gehad…
:crybaby:
Zo ook weer thuis en een nieuw deel gefeliciteerd knap gedaan Mk in je eentje…