TTT 126 we zijn weer compleet

TRL: :dag:

@Trl: Gefeliciteerd met paps:kus:

Zo de hut is weer gedaan, nu badderen en naar de supermarkt…kijken of ik droog over kan komen…wat een butweer zeg gadver.

Allemaal in turkije blues…:wub:… wie niet, nou ik ben druk aan het aftellen. nog 5 weken…>>>en dan ga ik al weer. Of ben ik nu erg vals:nod::drugged:

mega vals! ahhahah

@ cyn hihi, ik denk, ik vraag maar om 1 dagje en jij wilt meteen de hele week. meer 1 dagje om nog een goed gesprek te hebben… vrees dat ik het niet nog een week tot 4 uur getrokken had :stuck_out_tongue:

Bloem nou dan een week tot 5 voor 4, dat had moeten lukken…

zo nu onder de douche…

Viva : lekker badderen
Cynnie : wilde nog een hele week, hield het daar goed uit
Bloem : je had het wel getrokken hoor meis als je je best had gedaan

@viva
En heb je pa nog uit de brand geholpen met z’n pc?

Bloem: nog een week tot 4 uur… Ja had ik ook nog wel getrokken… alleen had ik nu nog steeds in me bed gelegen denk ik… :wink:

hahaha ja of igg 1 nachtje vroeger naar bed of 1 dagje langer uitslapen/ bijslapen…

Bijslapen dus… :wink:

Cyn,:dag:

Ja Viva,hoe is het de pc van je paps,ben je er al geweest?

Over bijslapen gesproken ik net heerlijk geslapen,tis toch butweer…

trl: je hebt gelijk!!! :wink: Zou ook wel ff lekker mijn bed weer in willen duiken… Sinds het weer wat koeler is vind ik het weer heerlijk in bed!! :smiley:

jaaaa zalig!! lekker zo een tukkie doen, midden op de dag, heerlijk!!

Pff moet nog boodschappen doen,helemaal geen zin in met dt weer,misschien maar wachten tot morgen…Vanavond bij vrienden eten en zondag naar de Efteling,maar ze voorspellen voor zondag ook veel regen…

hey bah! gaat C. dan ook mee naar de efteling of is hij daarvoor nog te jong (geen idee! :smiley: haha) wel ff zwaaien dan he?

Mm ja volgens mij wordt zondag niet heel mooi qua weer… :frowning:

Pffff heb me toch een stapel tickets om na te kijken… Blegh… niet leuk meer!!! :frowning:

Ik kom ook net uit mn bed. Niet schoongemaakt, maar lekker in bedje gelegen, lekker warm, tukkie doen enzo…

Zo naar mn werk

mmhh lekker hoor… dat van dat tukkie nie van dat werken dan …

Was erg lekker, lekker warm, soft… btje bijgepraat met hubs(hij was eerst in het bad, daarna ffies erbij gekropen)
Maar het opstaan is dan steeds moeilijker!!