Beps: :wub: ![]()
Beps aan het werk, ā¦maar eerst bijgepraat in bed.
Tlr ook lekker een tukkie gedaan.
Nou ik de boodschappen in huis blehhhhhā¦zo druk in de winkels alsof het gratis is.
Paps zijn pc heb ik in orde hoor, maar heb hem eerst even goed de waarheid verteldā¦dat ik mijn benen uit mijn r**t loop voor hem, dat hij altijd wat met die pc heeft omdat hij overal in/en aan zit, en dat ik het goed zat ben om maar op te komen draven omdat hij wederom iemand aan de pc laat zitten die er dus de ballen verstand van heeft.
Hij ging eerst tegen mij in, maar op het eind van mijn relaas bood hij zijn excusses aan. Zo had hij het nog niet bekeken nee dat zal best, maar ik heb mijn eigen leven en wil er best voor hem zijn, en hem helpen waar ik kan, maar ik ben geen marionettenpop waarbij hij aan de touwtjes trekt en ik doe wat hij me opdraagtā¦Heb hem ook even verteld wat ik er van vind dat die tang een gouden ketting van hem krijgt omdat ze een nacht in het ziekenhuis heeft gelegen omdat ze niet kon po*penā¦terwijl mijn moeder 3 weken in het ziekenhuis heeft gelegen en nog niet een bosje bloemen van hem kreeg. Daar werd hij toch wel even stil van. Afijn ik heb mijn gal gespuit en ben het zo goed als kwijt (mijn boosheid/frustatie, geef het een naam). En wat hij er mee doet is zijn zaak niet de mijne.
Goedenmiddag. :dag:
Zo, weer weekend. Net al even wat schapjes gedaan.
@Beps: Ho, la, la. Waar ben je bij in gekropen? Bad of bed? Nouja, beide is lekker. ![]()
Even jullie menig als jullie er tenminste wat van afweten. Kreeg net via de post, ( ja, dat bestaat nog) een schrijven van vriend HA, dat je nu een meekleurende varifocusbril kunt kopen voor normaal ā¬295, nu voor ā¬215.
Aangezien ik echt weer een nieuwe sterkere bril nodig heb, vraag ik dus⦠is dat wat? Wat denken jullie? Of toch maar een gewone bril aanschaffen?
Viva: :kus: soms is de waarheid vertellen nou eenmaal gewoon ff lekker!! En misschien ook wel goed⦠![]()
Roanna: Mij lijkt meekleurend echt vreselijk⦠Mijn vader had het een tijd, en is blij dat hij het niet meer heeft⦠Volgens mij heeft Beps het ook (gehad??)
@Viva: Oh, hoe je het verteld. :unibrow: Natuurlijk heb je gelijk, maar ik lig in een deuk hoe jij dat hier neer zet en zie me jou dan voor me, tekeer gaan tegen die ouwe man.
Roanna meekleurende glazen lijkt fijn, maar dat is het niet als de lucht wat scherp is buiten, gaan die glazen al kleuren, en als je van buiten naar binnen loopt blijven ze nog vrij lang donkerā¦
Als je hem sāavonds op hebt, en er worden fotoās gemaakt, kleuren ook de glazen, gevolg daarvan is dat je dan altijd op de foto staat met een zonnebril op.
@ roanna mn ouders hebben het dus erg lang gehad maar nu toch over op de aparte zonnebril en ze zeggen: hadden we eerder moeten doen!
@ viva, :kus: is het misschien een idee om een moderator profiel aan te maken op de pc (waar alleen jij aan kan) en paps een gebruikersprofiel, waarmee ie dus nix kan downloaden of veranderen in de settings?
daar heb ik ook al aan zitten denkenā¦misschien een goede optie.
@viva
Jij bent in ieder geval je boosheid weer kwijt en of pa er iets mee doet⦠dat blijft toch afwachten. Hij weet iig hoe jij erover denkt!
@roanna
Als ik zou moeten kiezen, dan nam ik een aparte zonnebril.
Zo ik zeg gedagā¦ga nog ff op visiteā¦groetjes.
doei :dag:
Viva,eruit gegooid bij je paps,hopen dat hij er wat meedoet.
Roanna,heb geen verstand van brillen dus kan je geen advies geven.
Beps,ook lekker geslapen.
Bloem,nee C gaat niet mee,heeft hij toch nog niks aan,die gaat lekker naar opa en oma en denk dat ik hem daar ook maar laat slapen,weet niet hoe laat ik terug ben.Maar zal vanavond wel horen of het uberhaupt door gaat ivm het weerā¦
Oke⦠ik weet genoeg. Denk dat het dan maar een gewone varifocusbril wordt als ik jullie meningen zo lees. Bedankt tot zover.
@MK: Zonnebril op sterkte voor lezen en ver zien had ik eigenlijk ook al. Die ik in de vakantie op had. Die rode.
@Viva: Ajuus. :dag: Fijn weekend en de groeten aan D & H.
@trl
De Efteling is heel leuk, maar het moet wel een beetje mooi weer zijn.
Hubs heeft als het goed is alle fotoās uitgezocht, dan kan ik ook e.e.a. doorsturen.
Zo is het ook. Ik heb ooit fotoās gemaakt buiten, hardstikke bewolkt, maar een scherpe lucht. Iedereen keek vrolijk alleen Beppie de Korte(tenminste zo zag ik eruit met mn donkere glazen) die was een geleide blindedameā¦
Nee ik ga voor 2 brillen!!! Maar andere vinden het DE uitvinding, ik zou nog eerder laten laseren(en dat doe ik ook niet haha)
Dan weet ik nu echt genoeg⦠niet doen dus!!! Bedankt all.
@Bloem: Ik heb net even de fotoās verkleind zoals je me gister gemailt had en dat is me gelukt, maar krijg ze dan nog niet in een album hier geplaatst. Zelfs niet meer die van mijn eigen fototoestel, wat eerder wel lukte. Zie ook mijn avatar.
Ik geef het voor nu even op. :tear:
Roanna: ohjeeeeā¦
Wil niet lukken???
Zo ik net in 15 minuten even 4 boekingen gedaan⦠haha⦠![]()
Hier was het even druk, maar nu valt het lekker stil!
Heerlijk even bijkletsen en admin bijwerken